2.0 TSi v GTI - klepe motor
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09.11.2015 18:06
2.0 TSi v GTI - klepe motor
Ahoj
GTI Performance s DSG. Klepe mi motor. Čím dál častěji.
Typicky se to stane, když do kopce v nízkých otáčkách přidám plyn tak do 1/3-1/2, DSG nepřeřadí a snaží se rozjet na aktuální rychlostní stupeň. Motor se rozklepe (asi ventily, jak u staré 120ky), trvá to cca sekundu, pak podřadí a jede normálně. Dnes to ale trvalo už skoro 3s a motor prostě nezrychluje a cuká heká. Je to už i nebezpečné, když je v protisměru auto
Když už zrychluje, tak nikdy nepoleví. Dělá to jen ihned po sešlápnutí plynu.
V servise klasika. Neprojevuje se. Dnes jsem to tam nechal, ať s tím jezdí. Volali mi, že se jim to teda 2x stalo, ale že jim na připojené diagnostice nic nevyskočilo. Uf
Tvrdil mi něco o benzínu, že mám jezdit na 98 oktanů a výš. V návodu se ale píše klasika 95. Jezdím na shell a shell VP 95 ok. Prvních 10tkm to nedělalo vůbec a teď víc a víc. To přece není o benzínu, beru pořád stejný.
Díky moc
GTI Performance s DSG. Klepe mi motor. Čím dál častěji.
Typicky se to stane, když do kopce v nízkých otáčkách přidám plyn tak do 1/3-1/2, DSG nepřeřadí a snaží se rozjet na aktuální rychlostní stupeň. Motor se rozklepe (asi ventily, jak u staré 120ky), trvá to cca sekundu, pak podřadí a jede normálně. Dnes to ale trvalo už skoro 3s a motor prostě nezrychluje a cuká heká. Je to už i nebezpečné, když je v protisměru auto
Když už zrychluje, tak nikdy nepoleví. Dělá to jen ihned po sešlápnutí plynu.
V servise klasika. Neprojevuje se. Dnes jsem to tam nechal, ať s tím jezdí. Volali mi, že se jim to teda 2x stalo, ale že jim na připojené diagnostice nic nevyskočilo. Uf
Tvrdil mi něco o benzínu, že mám jezdit na 98 oktanů a výš. V návodu se ale píše klasika 95. Jezdím na shell a shell VP 95 ok. Prvních 10tkm to nedělalo vůbec a teď víc a víc. To přece není o benzínu, beru pořád stejný.
Díky moc
VW Golf GTI VII Performance DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 05.01.2015 22:16
Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
2.0TSI mi nikdy neklepal, nikdy nevydával žiadne pazvuky, jazdí ako pila a má aj po 120tkm prejav akurát dobre zabehnutého nového motora.. ale to bude určite aj tým, že s tým nikdy nejazdím pod 2000ot./min a tobôž pri akcelerácii a už vôbec nie v stúpaní do kopca.. ono ja tvrdím, že DSG je nastavené na dosahovanie čo najnižších emisií za každú cenu, a nie kondíciu motora a jeho životnosť.. ten robot to extrémne podtáča, tomu motoru to v žiadnom prípade neprospieva.. práve naopak.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09.11.2015 18:06
Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
Pod to se klidně podepíšu. Na S se jezdit ale taky nedá. To je zase opačný extrém. Dost často proto řadím pod volantem sám. Kdyby to šlo nějak rozumně přeprogramovat :-/
U tdi je to ještě větší maras. Ty v nízkých točkách duní jak prase. Alespoň to tsi nedělají.
U tdi je to ještě větší maras. Ty v nízkých točkách duní jak prase. Alespoň to tsi nedělají.
VW Golf GTI VII Performance DSG
-
- Závodník
- Příspěvky: 517
- Registrován: 03.06.2014 14:08
Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
Chovanie DSG bol práve jeden z dôvodov, prečo mám manuál. Pri skúšobnej jazde pri D režime motor bol výrazne podtočený. Na S režim si ale neviem predstaviť jazdiť stále - ostávajú pádla pod volantom, kedy sa ale stráca výhoda automatu.
VW Golf GTI VII Performance
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
na to déčko to prostě podtáčíš. Ten motor chce točit a jezdit na S by mi přišlo úplně normální. Zkus tankovat víc octanů a jezdit S. Vsadím se, že se ti to už nestane.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09.11.2015 18:06
Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
S se jezdit běžně v provozu nedá. Drží otáčky běžně kolem 3000 a i slabě dávkovaný plyn moc cuká. Většinou je o 2 rychlosti dolů proti D. Pocitově nejlépe je vždy přesně ta rychlost mezi D a S. To je k vzteku
Kamarád to tipuje na vychozenou dvouhmotu právě kvůli tomu podtáčení. Nechám to ověřit.
Za mě velké zklamání z dsg. Řadí sice rychle, přesně a řekl bych i inteligentně, ale vždy o jeden kvalt výš než bych rád.
Kamarád to tipuje na vychozenou dvouhmotu právě kvůli tomu podtáčení. Nechám to ověřit.
Za mě velké zklamání z dsg. Řadí sice rychle, přesně a řekl bych i inteligentně, ale vždy o jeden kvalt výš než bych rád.
VW Golf GTI VII Performance DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
ale tak se s tím taky musíš naučit trochu jezdit. To není o tom, že tam dáš 1. září D a na Silvestra přeřadíš na S. Já tu řadičku mám téměř neustále v ruce a šaltuju mezi D a S podle potřeby. Když třeba chci vystřelit z křižovatky, musí tam být S. Zrovna tak tam mám S kdykoliv chci předjíždět nebo prudce zrychlit. Já myslím, že máš to auto v pořádku, jen se s tím chce trochu zžít.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09.11.2015 18:06
Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
Není třeba přehánět s tím zářím a silvestrem. Samozřejmě, že řadím hodně sám, typicky třeba pod kopcem podřazuju dopředu pádlem pod volantem a nečekám až začne motor trpět. Stejně jako při potřebě rychlého předjetí. Ale koupit si automat, abych měl pořád ruku na šaltpáce jako u manuálu? Tady je něco špatně myslím.
A to vystřelení z křižovatky na S, jsem popravdě nepochopil vůbec. To má jaký smysl?
A to vystřelení z křižovatky na S, jsem popravdě nepochopil vůbec. To má jaký smysl?
VW Golf GTI VII Performance DSG
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
Za me je doporuceni jasne, nepodtacet to ve stylu jak pises hned na zacatku a proste tomu pomoz padly,no. A zkus tam davat treba Vervu 100, u me se po jejim tankovani ten chod zmenil docela vyrazne.Vlkoun píše:Ahoj
GTI Performance s DSG. Klepe mi motor. Čím dál častěji.
Typicky se to stane, když do kopce v nízkých otáčkách přidám plyn tak do 1/3-1/2, DSG nepřeřadí a snaží se rozjet na aktuální rychlostní stupeň. Motor se rozklepe (asi ventily, jak u staré 120ky), trvá to cca sekundu, pak podřadí a jede normálně. Dnes to ale trvalo už skoro 3s a motor prostě nezrychluje a cuká heká. Je to už i nebezpečné, když je v protisměru auto
Když už zrychluje, tak nikdy nepoleví. Dělá to jen ihned po sešlápnutí plynu.
V servise klasika. Neprojevuje se. Dnes jsem to tam nechal, ať s tím jezdí. Volali mi, že se jim to teda 2x stalo, ale že jim na připojené diagnostice nic nevyskočilo. Uf
Tvrdil mi něco o benzínu, že mám jezdit na 98 oktanů a výš. V návodu se ale píše klasika 95. Jezdím na shell a shell VP 95 ok. Prvních 10tkm to nedělalo vůbec a teď víc a víc. To přece není o benzínu, beru pořád stejný.
Díky moc
Jinak mam stejny nazor jako Jirka, musis se s tim naucit jezdit.
RS6 Performance 445kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09.11.2015 18:06
Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
Myslím, že si nerozumíme. Já s tím autem jezdím už skoro dva roky. Nemám ho týden. Prvních několik měsíců a řekněme 10 tisíc km, se to cukání motoru neobjevilo ani jednou. Pak se začalo objevovat velmi zřídka a teď když má auto najeto 35tkm, tak to dělá skoro každou cestu. Mám ještě s DSG oktávku 1.8 TSI a ta to neudělala za 20tkm ještě ani jednou. Stylem jízdy to tedy zřejmě nebude. Leda že bych v jednom autě jezdil čím dál hůř a ve druhém pořád dobře
VW Golf GTI VII Performance DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
No smysl to má zcela zřejmej, na to S je podstatně lepší reakce a nezůstaneš tam viset, jak pinda, když potřebuješ přejet z vedlejší křižovatku, kde je velkej provoz.Vlkoun píše:Není třeba přehánět s tím zářím a silvestrem. Samozřejmě, že řadím hodně sám, typicky třeba pod kopcem podřazuju dopředu pádlem pod volantem a nečekám až začne motor trpět. Stejně jako při potřebě rychlého předjetí. Ale koupit si automat, abych měl pořád ruku na šaltpáce jako u manuálu? Tady je něco špatně myslím.KJirka píše:ale tak se s tím taky musíš naučit trochu jezdit. To není o tom, že tam dáš 1. září D a na Silvestra přeřadíš na S. Já tu řadičku mám téměř neustále v ruce a šaltuju mezi D a S podle potřeby. Když třeba chci vystřelit z křižovatky, musí tam být S. Zrovna tak tam mám S kdykoliv chci předjíždět nebo prudce zrychlit. Já myslím, že máš to auto v pořádku, jen se s tím chce trochu zžít.
A to vystřelení z křižovatky na S, jsem popravdě nepochopil vůbec. To má jaký smysl?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
U TDI je S možná alespoň částečně použitelné, ale u benzínu je S naprosto totálně mimo. Jako jezdit na dvojku trojku po městě s 4000rpm fakt nejde.
Na druhou stranu mě tam klidně Dčko prdne 6ku pri 1200rpm 50kmh do kopce. Motor to sice utáhne, ale přirozený to prostě taky není.
Na druhou stranu mě tam klidně Dčko prdne 6ku pri 1200rpm 50kmh do kopce. Motor to sice utáhne, ale přirozený to prostě taky není.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09.11.2015 18:06
Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
Přesně moje řeč.
A já teda osbně při rozjezdu z křižovatky nepozoruju vůbec žádnou změnu, jestli mám D nebo S. Pokud zašlápnu podlahu, tak oba režimy řadí u omezovače a rozjíždím se stejně rychle. Bavím se sazmořejmě o rozjezdu z nuly.
A já teda osbně při rozjezdu z křižovatky nepozoruju vůbec žádnou změnu, jestli mám D nebo S. Pokud zašlápnu podlahu, tak oba režimy řadí u omezovače a rozjíždím se stejně rychle. Bavím se sazmořejmě o rozjezdu z nuly.
VW Golf GTI VII Performance DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
problém je v tom, že píšeme každý o svým autě. Já nevím, jak se chová DSG u tebe, ty zase neznáš to moje. Takže univerzálně, to co říkám, bohužel neplatí.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
Hoši přestaňte mu psát, že má tankovat 98 a řadit ručně! Ze začátku mu to nedělalo a jiný auta to taky nedělaj, takže to jsou podle mýho naprostý kraviny. Něco je v háji, hádám setrvačník nebo spojka. Vrněním se projevuje taky třeba spojka (zdá se jako by to byly ventily), ale znám případy projevující se jen a pouze u rozjezdu, nejlépe do otáčky a na 2. stupeň, jinak ne.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.