Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Jezdec
- Příspěvky: 370
- Registrován: 01.05.2010 15:26
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
zadřený turbo = asi to přestalo mazat...takže co protočení olej čerpadla?
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Celkem solidní střelba od boku, ale kolega byl zrovna velmi nedávno u Sharika.manesik píše:zadřený turbo = asi to přestalo mazat...takže co protočení olej čerpadla?
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Jirko, z nás dvou jsi jednoznačně odborník přes auta ty. Přesto ale tvrdím, že není normální, aby odešlo turbo zrovna když to převzal servis. Ne normálním provozem. Prostě v tom má někdo prsty. Na tom bych se otáčel.Jirka. píše:No uvidíš sám, ale podle mě je tohle úplně stejný případ, jako když ti na emisích praskne rozvoďák při vytáčení motoru. Prostě to budou hrát na to že to bylo načatý když si jim to dával. A kde je ta hranice? No to se musíte dohodnout, a když se nedohodnete, tak to asi určí soud na základě nějakého znaleckého posudku, nebo nevím. Ale tlač na ně jak nejvíc to půjde, vyhrožuj právníkem, třeba změknourakosnicek23 píše: Hele mluvil sem teď s právníkem a ten řek ať si stojim za tím aby auto uvedli do pojízdného stavu v kterym ho přebírali...
Kde je ta hranice toho, že to zrovna odešlo protože už to bylo načatý a kde ta kde to prostě někdo zmrdal? Kdo bude řešit žárovku za 150 korun (jen přípklad) a kdo opravu za 30 litrů?
Zítra až tam budu volat tak na pohodu, v sobotu tam dojedu osobně si to nafotit a sepsat než tam s tim začnou kouzlit a v pondělí za vedoucim servisu hledat společnou řeč. Jak jinak kurwa?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Tak jen pár novinek: Ráno sem tam volal, zakázal demontáž turba (bojim se záměny dílů a manipulace) a dozvěděl se, že auto zdechlo při řízený regeneraci DPFka (muj požadavek na provedení) . A to totálně. Takže odtahovka a teď jim na dílně ani nejde nastartovat. Začíná mne jímat hrůza co všechno jev hajzlu.
Zítra tam na 8 jedu pohovořit si s vedoucím servisu. Pochybuju, že najdem společnou řeč.
Zítra tam na 8 jedu pohovořit si s vedoucím servisu. Pochybuju, že najdem společnou řeč.
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Aha, takže je to "asi" zadřený turbo, ty ťulpasové vlastně ani neví...
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Asi slušně vypálily filtr. A udělali z něho jednu neprostupnou cihlu...
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Já netvrdím že to je normální, na to se shodneme, jen tvrdím že pokud budou oni tvrdit že to není poškozené v souvislosti s opravou, tak se jim na to žádné pojištění nevztahuje a bude hodně těžké z nich vyrazit nějakou opravu zdarma.KJirka píše:
Jirko, z nás dvou jsi jednoznačně odborník přes auta ty. Přesto ale tvrdím, že není normální, aby odešlo turbo zrovna když to převzal servis. Ne normálním provozem. Prostě v tom má někdo prsty. Na tom bych se otáčel.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Hele a ještě takový dotaz, proč si vlastně chtěl dělat nucenou regeneraci DPF?
Podle mě vůbec nevědí co s tím autem je.
Podle mě vůbec nevědí co s tím autem je.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Čiště z prevence... přece jen je tam původní a má 307t. km...Jirka. píše:Hele a ještě takový dotaz, proč si vlastně chtěl dělat nucenou regeneraci DPF?
Podle mě vůbec nevědí co s tím autem je.
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- klasek
- VWexpert
- Příspěvky: 3749
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kaňk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Tak to upřímnou soustrast, pokud se nedohodnete tak to bude běh na dlouhou trať.
Jak to tak čtu, tak k pár věcem.
- obrazně to, že turbo umře když je auto v servisu je 50/50... mohlo umřít opotřebením,stářím,vadný kus, špatnou manipulací při opravě nebo horší varianta jak padla, že ho potřeboval mechanik, taky už sem bohužel zažil.
- pokud se nepřiznaj, že tam něco zmrvili, budou opravu chtít zaplatit po tobě, pokud se nějak kloudně nedomluvíte. z toho co píšeš, asi ani nevědi co se stalo nebo pořádně mlžej. tak se připrav, že se nejspíš nedohodnete a nezbude ti to než si to nechat opravit na svoje náklady a pak to vymáhat na nich, každopádně to stejně dopadne na soudního znalce atd...takže řešit s právníkem určitě.
- k měření emisí a opravám... auto je opotřebené provozem a stářím, když sepisuješ zakázku, podepisuješ protokol, že souhlasíš a jseš si tím vědom a bereš na zřetel, že může dojít k poškození v souvislosti dalších součástek.
Jak to tak čtu, tak k pár věcem.
- obrazně to, že turbo umře když je auto v servisu je 50/50... mohlo umřít opotřebením,stářím,vadný kus, špatnou manipulací při opravě nebo horší varianta jak padla, že ho potřeboval mechanik, taky už sem bohužel zažil.
- pokud se nepřiznaj, že tam něco zmrvili, budou opravu chtít zaplatit po tobě, pokud se nějak kloudně nedomluvíte. z toho co píšeš, asi ani nevědi co se stalo nebo pořádně mlžej. tak se připrav, že se nejspíš nedohodnete a nezbude ti to než si to nechat opravit na svoje náklady a pak to vymáhat na nich, každopádně to stejně dopadne na soudního znalce atd...takže řešit s právníkem určitě.
- k měření emisí a opravám... auto je opotřebené provozem a stářím, když sepisuješ zakázku, podepisuješ protokol, že souhlasíš a jseš si tím vědom a bereš na zřetel, že může dojít k poškození v souvislosti dalších součástek.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
S tou nucenou regenerací jsem to teda příliš nepochopil, proč ji dělat preventivně. Stupeň nebo procento zanesení filtru se dá VAGem vyčíst a nucená regenerace se myslím dělá opravdu jen v případě nouze. Asi to nebude úplně šetrná operace, protože už tady s tím jeden kolega problémy měl taky.
A mám z toho podobný pocity, jako kolegové, že servis asi ještě úplně neví, co se vlastně stalo.
Co mi přijde jako zcela nepravděpodobná varianta, tak že ti turbo někdo vyměnil (ukrad). K tomu by si asi vybral auto s menším nájezdem, než 300 t. km. Nehledě na to, že to není práce na pár minut, spíš na pár hodin.
A mám z toho podobný pocity, jako kolegové, že servis asi ještě úplně neví, co se vlastně stalo.
Co mi přijde jako zcela nepravděpodobná varianta, tak že ti turbo někdo vyměnil (ukrad). K tomu by si asi vybral auto s menším nájezdem, než 300 t. km. Nehledě na to, že to není práce na pár minut, spíš na pár hodin.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Při samotném měření emisí rozhodně nic dopředu nepodepisuješ a když jim při tom vytáčení praskne rozvodák, tak tě stejně vyfakujou. Jinak naprostý souhlas.klasek píše:Tak to upřímnou soustrast, pokud se nedohodnete tak to bude běh na dlouhou trať.
- k měření emisí a opravám... auto je opotřebené provozem a stářím, když sepisuješ zakázku, podepisuješ protokol, že souhlasíš a jseš si tím vědom a bereš na zřetel, že může dojít k poškození v souvislosti dalších součástek.
To je dobrá píčovina, ten filtr se regeneruje sám, když potřebuje a vyvolání zbytečné servisní regenerace mu akorát sníží životnost. Nechápu že ti to neřekli, no holt proč by, když si to můžou napočítatrakosnicek23 píše:
Čiště z prevence... přece jen je tam původní a má 307t. km...
Jinak při těhle KM tam už bude nejspíš filtr stejně dávno vykuchanej předchozím majitelem.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Jirko, oni si vezmou to tvoje a to vadný ti dají do ruky. Že je s tím práce? No a co, vždyt ty jim jí zaplatíš v ceně montáže nového turba. Neříkám že to je zrovna tenhle případ, nechci nikomu křivdit, ale bohužel se to stává. Ale asi máš pravdu že by asi nejspíš nevybrali auto s 300tkm na krku.KJirka píše:S tou nucenou regenerací jsem to teda příliš nepochopil, proč ji dělat preventivně. Stupeň nebo procento zanesení filtru se dá VAGem vyčíst a nucená regenerace se myslím dělá opravdu jen v případě nouze. Asi to nebude úplně šetrná operace, protože už tady s tím jeden kolega problémy měl taky.
A mám z toho podobný pocity, jako kolegové, že servis asi ještě úplně neví, co se vlastně stalo.
Co mi přijde jako zcela nepravděpodobná varianta, tak že ti turbo někdo vyměnil (ukrad). K tomu by si asi vybral auto s menším nájezdem, než 300 t. km. Nehledě na to, že to není práce na pár minut, spíš na pár hodin.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
princip věci je mi jasnej, ale kdo bude krást vyšeptalý turbo ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
jinak vynucenou regeneraci DPF jsem nechal jednou udělat taky - ale to bylo v případě kdy se zkoušel motor týden v servise na opravě a proste se rozsvítilo čidlo zanesení. Ale dělat ji preventivně je blbost. Ohledně turba to mohlo být všelijak, já se nedivím dnes v servisech ničemu.
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev