Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
manesik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 370
Registrován: 01.05.2010 15:26
Bydliště: Praha

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od manesik »

zadřený turbo = asi to přestalo mazat...takže co protočení olej čerpadla?

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od Qido »

manesik píše:zadřený turbo = asi to přestalo mazat...takže co protočení olej čerpadla?
Celkem solidní střelba od boku, ale kolega byl zrovna velmi nedávno u Sharika. :D

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od KJirka »

Jirka. píše:
rakosnicek23 píše: Hele mluvil sem teď s právníkem a ten řek ať si stojim za tím aby auto uvedli do pojízdného stavu v kterym ho přebírali...

Kde je ta hranice toho, že to zrovna odešlo protože už to bylo načatý a kde ta kde to prostě někdo zmrdal? :smoke: Kdo bude řešit žárovku za 150 korun (jen přípklad) a kdo opravu za 30 litrů?

Zítra až tam budu volat tak na pohodu, v sobotu tam dojedu osobně si to nafotit a sepsat než tam s tim začnou kouzlit a v pondělí za vedoucim servisu hledat společnou řeč. Jak jinak kurwa?
No uvidíš sám, ale podle mě je tohle úplně stejný případ, jako když ti na emisích praskne rozvoďák při vytáčení motoru. Prostě to budou hrát na to že to bylo načatý když si jim to dával. A kde je ta hranice? No to se musíte dohodnout, a když se nedohodnete, tak to asi určí soud na základě nějakého znaleckého posudku, nebo nevím. Ale tlač na ně jak nejvíc to půjde, vyhrožuj právníkem, třeba změknou :baseball:
Jirko, z nás dvou jsi jednoznačně odborník přes auta ty. Přesto ale tvrdím, že není normální, aby odešlo turbo zrovna když to převzal servis. Ne normálním provozem. Prostě v tom má někdo prsty. Na tom bych se otáčel.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od rakosnicek23 »

Tak jen pár novinek: Ráno sem tam volal, zakázal demontáž turba (bojim se záměny dílů a manipulace) a dozvěděl se, že auto zdechlo při řízený regeneraci DPFka (muj požadavek na provedení) . A to totálně. Takže odtahovka a teď jim na dílně ani nejde nastartovat. Začíná mne jímat hrůza co všechno jev hajzlu.

Zítra tam na 8 jedu pohovořit si s vedoucím servisu. Pochybuju, že najdem společnou řeč.
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od hkr »

Aha, takže je to "asi" zadřený turbo, ty ťulpasové vlastně ani neví...
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od Qido »

Asi slušně vypálily filtr. A udělali z něho jednu neprostupnou cihlu...

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od Jirka. »

KJirka píše:
Jirko, z nás dvou jsi jednoznačně odborník přes auta ty. Přesto ale tvrdím, že není normální, aby odešlo turbo zrovna když to převzal servis. Ne normálním provozem. Prostě v tom má někdo prsty. Na tom bych se otáčel.
Já netvrdím že to je normální, na to se shodneme, jen tvrdím že pokud budou oni tvrdit že to není poškozené v souvislosti s opravou, tak se jim na to žádné pojištění nevztahuje a bude hodně těžké z nich vyrazit nějakou opravu zdarma.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od Jirka. »

Hele a ještě takový dotaz, proč si vlastně chtěl dělat nucenou regeneraci DPF?
Podle mě vůbec nevědí co s tím autem je.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od rakosnicek23 »

Jirka. píše:Hele a ještě takový dotaz, proč si vlastně chtěl dělat nucenou regeneraci DPF?
Podle mě vůbec nevědí co s tím autem je.
Čiště z prevence... přece jen je tam původní a má 307t. km...
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
klasek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3749
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kaňk
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od klasek »

Tak to upřímnou soustrast, pokud se nedohodnete tak to bude běh na dlouhou trať.

Jak to tak čtu, tak k pár věcem.

- obrazně to, že turbo umře když je auto v servisu je 50/50... mohlo umřít opotřebením,stářím,vadný kus, špatnou manipulací při opravě nebo horší varianta jak padla, že ho potřeboval mechanik, taky už sem bohužel zažil.

- pokud se nepřiznaj, že tam něco zmrvili, budou opravu chtít zaplatit po tobě, pokud se nějak kloudně nedomluvíte. z toho co píšeš, asi ani nevědi co se stalo nebo pořádně mlžej. tak se připrav, že se nejspíš nedohodnete a nezbude ti to než si to nechat opravit na svoje náklady a pak to vymáhat na nich, každopádně to stejně dopadne na soudního znalce atd...takže řešit s právníkem určitě.

- k měření emisí a opravám... auto je opotřebené provozem a stářím, když sepisuješ zakázku, podepisuješ protokol, že souhlasíš a jseš si tím vědom a bereš na zřetel, že může dojít k poškození v souvislosti dalších součástek.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od KJirka »

S tou nucenou regenerací jsem to teda příliš nepochopil, proč ji dělat preventivně. Stupeň nebo procento zanesení filtru se dá VAGem vyčíst a nucená regenerace se myslím dělá opravdu jen v případě nouze. Asi to nebude úplně šetrná operace, protože už tady s tím jeden kolega problémy měl taky.
A mám z toho podobný pocity, jako kolegové, že servis asi ještě úplně neví, co se vlastně stalo.
Co mi přijde jako zcela nepravděpodobná varianta, tak že ti turbo někdo vyměnil (ukrad). K tomu by si asi vybral auto s menším nájezdem, než 300 t. km. Nehledě na to, že to není práce na pár minut, spíš na pár hodin.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od Jirka. »

klasek píše:Tak to upřímnou soustrast, pokud se nedohodnete tak to bude běh na dlouhou trať.

- k měření emisí a opravám... auto je opotřebené provozem a stářím, když sepisuješ zakázku, podepisuješ protokol, že souhlasíš a jseš si tím vědom a bereš na zřetel, že může dojít k poškození v souvislosti dalších součástek.
Při samotném měření emisí rozhodně nic dopředu nepodepisuješ a když jim při tom vytáčení praskne rozvodák, tak tě stejně vyfakujou. Jinak naprostý souhlas.
rakosnicek23 píše:
Čiště z prevence... přece jen je tam původní a má 307t. km...
To je dobrá píčovina, ten filtr se regeneruje sám, když potřebuje a vyvolání zbytečné servisní regenerace mu akorát sníží životnost. Nechápu že ti to neřekli, no holt proč by, když si to můžou napočítat :laugh:
Jinak při těhle KM tam už bude nejspíš filtr stejně dávno vykuchanej předchozím majitelem.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od Jirka. »

KJirka píše:S tou nucenou regenerací jsem to teda příliš nepochopil, proč ji dělat preventivně. Stupeň nebo procento zanesení filtru se dá VAGem vyčíst a nucená regenerace se myslím dělá opravdu jen v případě nouze. Asi to nebude úplně šetrná operace, protože už tady s tím jeden kolega problémy měl taky.
A mám z toho podobný pocity, jako kolegové, že servis asi ještě úplně neví, co se vlastně stalo.
Co mi přijde jako zcela nepravděpodobná varianta, tak že ti turbo někdo vyměnil (ukrad). K tomu by si asi vybral auto s menším nájezdem, než 300 t. km. Nehledě na to, že to není práce na pár minut, spíš na pár hodin.
Jirko, oni si vezmou to tvoje a to vadný ti dají do ruky. Že je s tím práce? No a co, vždyt ty jim jí zaplatíš v ceně montáže nového turba. Neříkám že to je zrovna tenhle případ, nechci nikomu křivdit, ale bohužel se to stává. Ale asi máš pravdu že by asi nejspíš nevybrali auto s 300tkm na krku.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od KJirka »

princip věci je mi jasnej, ale kdo bude krást vyšeptalý turbo ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Lukkii
Profík
Profík
Příspěvky: 1021
Registrován: 18.05.2014 11:41
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od Lukkii »

jinak vynucenou regeneraci DPF jsem nechal jednou udělat taky - ale to bylo v případě kdy se zkoušel motor týden v servise na opravě a proste se rozsvítilo čidlo zanesení. Ale dělat ji preventivně je blbost. Ohledně turba to mohlo být všelijak, já se nedivím dnes v servisech ničemu.
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“