Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
narodil ses na šťastný hvězdě
počkej, jak to pojede
počkej, jak to pojede
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
No spíš takový štěstí v neštěstíKJirka píše:narodil ses na šťastný hvězdě
počkej, jak to pojede
Hele když sme v tom "Dpfkování". Kolik může stát odstranění? Jaký to potom má vliv na motor? A co na to technická kontrola?
Plus jakékoliv Vaše další postřehy k týhle vykuchávací afterparty...
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Tehnické se to do budoucna líbit nebude,auto docela smrdí,ale měnší spotřeba a nemá se co podělat. Auto jsem tak už koupil,ale dneska bych to už asi nekuchal
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Gratulace k vyjednani dle me super podmínek turbo by jsi nejspis v dohledne dobe musel stejne asi resit a cenovka za novy je myslim krasna
Co se tyce DPF, verim, ze co nejdriv vsichni co ho maji vykuchane dojezdi!!! Nebud social a pokud by bylo opravdu v hajzlu, sezen nekde rozumne starší - dokud to neni nedostatkové zboží... (zrovna Jirka. by nejake rozumne mohl mit )
No a ze se u starého šrotu nevyplati kupovat novy dil za 40k? No asi ne, ale pak nemas mit takove auto, kde si nemuzes dovolit ho mit ve stavu, v jakem ma byt... vzdyt prave kvuli opotřebení jsou ojeta auta levná oproti novym a cena odrazí servis, ktery to auto driv nebo pozdeji bude potrebovat! Příklad new PASSAT stoji placnu 900k a kdyz ho po 10 letech koupis za 120k tak se asi i očekává, ze bude odjety a bude potrebovat servis, mimo jine proto je tak levný a kdyz na ten "teoreticky" servis nemas, nemel by sis takove auto vubec kupovat... Je prece milion jinych variant ojetin u kterych ten servis utahnes.... (Smysluplnost emisních norem je pak uz uplne jina vec, ale přístupem nemam na to, tak to ojebu je proste na palici!!! Na miste bych bral papiry, nařídil odtah a napálil poradnou pokutu a hned by bylo lip ))
Co se tyce DPF, verim, ze co nejdriv vsichni co ho maji vykuchane dojezdi!!! Nebud social a pokud by bylo opravdu v hajzlu, sezen nekde rozumne starší - dokud to neni nedostatkové zboží... (zrovna Jirka. by nejake rozumne mohl mit )
No a ze se u starého šrotu nevyplati kupovat novy dil za 40k? No asi ne, ale pak nemas mit takove auto, kde si nemuzes dovolit ho mit ve stavu, v jakem ma byt... vzdyt prave kvuli opotřebení jsou ojeta auta levná oproti novym a cena odrazí servis, ktery to auto driv nebo pozdeji bude potrebovat! Příklad new PASSAT stoji placnu 900k a kdyz ho po 10 letech koupis za 120k tak se asi i očekává, ze bude odjety a bude potrebovat servis, mimo jine proto je tak levný a kdyz na ten "teoreticky" servis nemas, nemel by sis takove auto vubec kupovat... Je prece milion jinych variant ojetin u kterych ten servis utahnes.... (Smysluplnost emisních norem je pak uz uplne jina vec, ale přístupem nemam na to, tak to ojebu je proste na palici!!! Na miste bych bral papiry, nařídil odtah a napálil poradnou pokutu a hned by bylo lip ))
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Však s emisema online od 1.6 2016 všechny vykuchaný dpf dojedou. Zatím to vypadá dost špatně, asi nebude jiná šance krom toho že přehodíš značky na stejný typ a barvu auta, nebo vrátit dpf a původní soft. Musím si tu nějaký ty dpf naskladnit, pak se budou vyvažovat zlatem
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Předčasné řešit. Nejdřív ať Ti to dají dohromady a pak zajeď za někým schopným.rakosnicek23 píše:No spíš takový štěstí v neštěstíKJirka píše:narodil ses na šťastný hvězdě
počkej, jak to pojede
Hele když sme v tom "Dpfkování". Kolik může stát odstranění? Jaký to potom má vliv na motor? A co na to technická kontrola?
Plus jakékoliv Vaše další postřehy k týhle vykuchávací afterparty...
Naštěstí v autě DPF nemám, ale osobně bych to řešil jetým filtrem a při tom nějaký proplach. Rozhodně bych se vyhnul polským šmejdům.
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
A určitě nekuchat. On i argument "koupil jsem to už vykuchaný" trochu smrdí. Na konci dne to je vždy o tom, že ten, co to kupoval to měl vědět a šel do toho s vědomím, že by tam měl být a když říká, že by tam měl být, tak by ho tam v tom případě měl dodělat, mno a jestli nevěděl že tam není, tak je podvedeným, ale jezdit bez něj je vlastně alibismus. Přeci když zjistíš, že máš KO destičky, tak koupíš nový... Jenže bez DPF to jezdí žejo...
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Jirka. píše:Však s emisema online od 1.6 2016 všechny vykuchaný dpf dojedou. Zatím to vypadá dost špatně, asi nebude jiná šance krom toho že přehodíš značky na stejný typ a barvu auta, nebo vrátit dpf a původní soft. Musím si tu nějaký ty dpf naskladnit, pak se budou vyvažovat zlatem
Hele než to začne s tim vyvažováním zlatem tak jen tak na oko kolik by stál nějakej jetej?
Jo nějak sem Prochy tušil, že se ozvešProchy01 píše:Gratulace k vyjednani dle me super podmínek turbo by jsi nejspis v dohledne dobe musel stejne asi resit a cenovka za novy je myslim krasna
Co se tyce DPF, verim, ze co nejdriv vsichni co ho maji vykuchane dojezdi!!! Nebud social a pokud by bylo opravdu v hajzlu, sezen nekde rozumne starší - dokud to neni nedostatkové zboží... (zrovna Jirka. by nejake rozumne mohl mit )
No a ze se u starého šrotu nevyplati kupovat novy dil za 40k? No asi ne, ale pak nemas mit takove auto, kde si nemuzes dovolit ho mit ve stavu, v jakem ma byt... vzdyt prave kvuli opotřebení jsou ojeta auta levná oproti novym a cena odrazí servis, ktery to auto driv nebo pozdeji bude potrebovat! Příklad new PASSAT stoji placnu 900k a kdyz ho po 10 letech koupis za 120k tak se asi i očekává, ze bude odjety a bude potrebovat servis, mimo jine proto je tak levný a kdyz na ten "teoreticky" servis nemas, nemel by sis takove auto vubec kupovat... Je prece milion jinych variant ojetin u kterych ten servis utahnes.... (Smysluplnost emisních norem je pak uz uplne jina vec, ale přístupem nemam na to, tak to ojebu je proste na palici!!! Na miste bych bral papiry, nařídil odtah a napálil poradnou pokutu a hned by bylo lip ))
Mám toho tady docela mraky načtenýho tak vím jak ty, pásovec a pár dalších máte doslova pupínky při čtení spojení "odstranění dpf"
Hele věr tomu, že nemám problém kupovat na auto originální díly co tam patří a ne to řešit cestou made in China, Poland a podobně. Ale co se týče všech eko výdobytků naší super eko doby mám na to svůj názor. Jak na účinost těhle srač3k (viz. kauza dieselgate) tak na nesmyslnou pořizovací hodnotu novýho až v neposlední řadě kolik bobrů muselo chcípnout při výrobě.
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Jako co se motáš dieselgate a DPF? Kdybys to měl načtený, věděl bys, že DPF je jedním z mála opravdu velmi účinných opatření. Jednak nemá na starost NOx (což je případ dieselgate), druhak jeho zásadním dopadem není odstranění pevných částic, ale zejména změna jejich geografické distribuce - ve městě pochytá (ve městě žijem), na dálnici vypálí (na dálnici nežijem). Je to samo složitější (na netu existuje mnoho diplomových prací na toto téma, které se dají dobře číst). Ale principielně zrovna tenhle výmysl není uplně od věci. Ale stojí to prachy.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
ze i ja bych byl takhle provarenej
za me jsou emisní normy a cela "dieselgate" umělý humbuk a alibismus, nicmene diky tlaku na emise mame dnes čistá auta v porovnani s auty pred 15 lety. V tomto kontextu je to dobre. A řeči o ledních medvedech a bobrech jsou taky mimo. Hale kazdy by mel zacit u sebe a i kdyz ani nase cela země nevyvazi jedno čínské mesto, neni to argument pro to na vsechno sr*t! Minuly tyden jsem jel za dvěma srackama (sup1 a po chvili nejaky renault) a ty kdyz pridaly byl za nima doslova cerny oblak... takovyhle kreteny bych proste na miste odstavil, nechal odtahnout, uvést do stavu normalniho auta a znovu STK a emise, kdyz by neproslo automaticky likvidace a flastr v řádech desítek tisíc...a to by se pak hned jezdilo lepe... No a s DPF off je to o to horsi, ze sice nevidis kouř, ale do plic te jdou pekny sracky... vocasum co jezdi bez bych nechal povinne dýchat sracky z jejich aut, at si plíce zkurvi sami a nekurvi je ostatním... Argumenty, ze to jsou fámy jsou proste mimo misu a lidi co to blaboli by asi reagovali jinak, kdyby za ty jejich vykuchane sracky postavili jejich deti a nechali je to pekne z plných plic vdechovat... proste to cechacske vojebavani a hrdost na to ze je nekdo nymand musi slušného cloveka stvat
za me jsou emisní normy a cela "dieselgate" umělý humbuk a alibismus, nicmene diky tlaku na emise mame dnes čistá auta v porovnani s auty pred 15 lety. V tomto kontextu je to dobre. A řeči o ledních medvedech a bobrech jsou taky mimo. Hale kazdy by mel zacit u sebe a i kdyz ani nase cela země nevyvazi jedno čínské mesto, neni to argument pro to na vsechno sr*t! Minuly tyden jsem jel za dvěma srackama (sup1 a po chvili nejaky renault) a ty kdyz pridaly byl za nima doslova cerny oblak... takovyhle kreteny bych proste na miste odstavil, nechal odtahnout, uvést do stavu normalniho auta a znovu STK a emise, kdyz by neproslo automaticky likvidace a flastr v řádech desítek tisíc...a to by se pak hned jezdilo lepe... No a s DPF off je to o to horsi, ze sice nevidis kouř, ale do plic te jdou pekny sracky... vocasum co jezdi bez bych nechal povinne dýchat sracky z jejich aut, at si plíce zkurvi sami a nekurvi je ostatním... Argumenty, ze to jsou fámy jsou proste mimo misu a lidi co to blaboli by asi reagovali jinak, kdyby za ty jejich vykuchane sracky postavili jejich deti a nechali je to pekne z plných plic vdechovat... proste to cechacske vojebavani a hrdost na to ze je nekdo nymand musi slušného cloveka stvat
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Cca 5000kč, ale ted tu mam jen z BMM, musel by sis na něj navařit větší průměr trubky aby šel do BMR, pokud ti funguje tak to neřešrakosnicek23 píše:
Hele než to začne s tim vyvažováním zlatem tak jen tak na oko kolik by stál nějakej jetej?
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Nezaměňuju DPF filtr a aféru dieselgate. Jen to spadá do stejný kategorie eko srač3k. Svým způsobem určitě každá z těhle věcí svůj význam a uplatnění má, ale za jakou cenu?hkr píše:Jako co se motáš dieselgate a DPF? Kdybys to měl načtený, věděl bys, že DPF je jedním z mála opravdu velmi účinných opatření. Jednak nemá na starost NOx (což je případ dieselgate), druhak jeho zásadním dopadem není odstranění pevných částic, ale zejména změna jejich geografické distribuce - ve městě pochytá (ve městě žijem), na dálnici vypálí (na dálnici nežijem). Je to samo složitější (na netu existuje mnoho diplomových prací na toto téma, které se dají dobře číst). Ale principielně zrovna tenhle výmysl není uplně od věci. Ale stojí to prachy.
Hele taky sem radši když jedu s voňavym autem co nehulí jak chycený kamna, mám rád ten čisťoučkej výfuk do kterýho strčíš prsty a nevypadaj jak když si prstil někde na nádraží cikánku, atd...
Ale dost začínáte mě tady pranýřovat jak buzeranta ve středověku. Já jen zjišťuju eventuální varianty pokud by došlo k tomu, že se tohle bude muset řešit. Nebráním se výměně za nějakej slušnej použitej pokud to bude mít nějakej dlouhodobější význam což je u těhle věcí vždycky jako věštit z kávový sedliny. Zároveň ale nebudu mít psychický traumata z toho, že jedu po městě a nějakýmu pražákovi se bude špatně dejchat (nadsázka)
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
rakosnicek23 píše:...Zároveň ale nebudu mít psychický traumata z toho, že jedu po městě a nějakýmu pražákovi se bude špatně dejchat...
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Ta úprava eventuálně spočívá jen v té úpravě trubek? Soft či nějaká čidla se zaměňovat nemusí?Jirka. píše:Cca 5000kč, ale ted tu mam jen z BMM, musel by sis na něj navařit větší průměr trubky aby šel do BMR, pokud ti funguje tak to neřeš
Btw: Zastihnu tě příští týden ve čtvrtek v Počerkách? Pokud mě pojede auto stavil bych se pro ty věci jak sem ti psal v pm. A možná i pro DPF aby se všem líp spalo, pěkně s krásně čistejma dutinama a plícema
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Jo, příští týden budu doma, Filtr je naprosto totožný, jen to má menší průměr té výstupní trubky, už jsme to někomu takhle převařovali a nebyl s tím žádný problém.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA