vybíjení baterie

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

mladej
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 05.05.2010 16:17

vybíjení baterie

Příspěvek od mladej »

Zdravím řeším golfa IV 1,9 81kw vybíjí se akumulátor pří měření odběru zamčeného auta 0,03A akumulátor ná zátěžovém testu v pořádku je tam 75Ah zváště při nižší teplotě nejde nastartovat stačí dát na 5 minut na nabiječku a celý den jezdí jenom ten první start u spolujezde nový zámek dveří a bez změny cca po týdnu přestal znovu fungovat a baterka se vybíjela dál už si nevím rady poradí někdo? děkuji

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: vybíjení baterie

Příspěvek od xerxes »

máš v autě origo centrál?co lampa v kufru?
Naposledy upravil(a) xerxes dne 28.11.2015 20:33, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: vybíjení baterie

Příspěvek od majrek001 »

nemáš tam neorigo rádio?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: vybíjení baterie

Příspěvek od yessmen »

0,03A je přece ok
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

mladej
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 05.05.2010 16:17

Re: vybíjení baterie

Příspěvek od mladej »

v autě je origo dálka cetrál, měl jsem vyndanou pojistku č.14 což nešlo vnitřní osvětlení dálka centrál vyhřívání a naklápění zrcátek vyhřívání zadního skla

mladej
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 05.05.2010 16:17

Re: vybíjení baterie

Příspěvek od mladej »

Ano v autě je i neorigo rádio pioner

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: vybíjení baterie

Příspěvek od majrek001 »

a jak to rádio máš zapojené? máš vypinované SAFE a K-line nebo to do ních nic nepouští jedná se o pin 3 a 5?

a dělá to od kdy?


jinak těch 30mA je zcela normální odběr po zamčení
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

mladej
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 05.05.2010 16:17

Re: vybíjení baterie

Příspěvek od mladej »

myslím že SAFE a K-line tam jsou z iso konektoru mám je popřípadě vypinovat úplně pryč? Není to moje auto jen jsem to řešil a už si stím nevím rady tak hledám aspoň nějakou radu

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: vybíjení baterie

Příspěvek od majrek001 »

pokud je tam neorigo radio tak ano nejlépe pokud to má redukce tak to zrušit v ní, ale to se muší podívat jestli na tyto piny něco vede.. vetšinou tam bývá výstup pro anténu na pinu diagnostiky a při zapnutém radiu nejde diagnostika a občas blbne i centrál když je to na pinu pro safe i
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

mladej
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 05.05.2010 16:17

Re: vybíjení baterie

Příspěvek od mladej »

Pin 3 tam není a pin 5 modrý drát na něj je napojený subwoofer pokud jsem tě dobře pochopil
Přílohy
IMG_20151129_170728.jpg

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: vybíjení baterie

Příspěvek od majrek001 »

zrovna ten černý napájecí konektor moc dobře vidět není..

jako na původní origo kabeláži? to je stály +12V co tam ze subwoferu je napajený?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

mladej
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 05.05.2010 16:17

Re: vybíjení baterie

Příspěvek od mladej »

stálý +12V je pin č.4 žlutý drát napojený na červený aby rádio drželo pamět a woofer je napojen na modrý drát pin č.5 potom kabeláž do rádia

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: vybíjení baterie

Příspěvek od majrek001 »

tak je to blbě zapojené..

rádio neorigo se napojuje na pin 4 to je spínané +12V a pin 7 to je stálé +12V a pin 8 to je zem

v případě, že pak nedrží paměť tak se prohodí mezi sebou pin 4 a 7


pin 3 a 5 se nezapojuje!


k subwoferu může být akorát remote, ale to se většinou bere z kabelážé přímo z rádia nebo eventuálně spínané +12v

napájení subwoferu se tahá od baterky +12V a zem co nejkratši na kastli
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

mladej
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 05.05.2010 16:17

Re: vybíjení baterie

Příspěvek od mladej »

asi jsem to špatně napsal tak popíšu fotku samozřejmě je pin 4 a 7 prohozený aby drželo rádio pamět. zamozřejmě že woofer má + od batery přes pojistku a kostru v kufru
Přílohy
IMG_20151129_170728.jpg

mladej
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 05.05.2010 16:17

Re: vybíjení baterie

Příspěvek od mladej »

což remote je popsaná jako pin 5

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“