Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Jó, auto ve vůni, teď jen sehnat ženicha, a ani nemusíš prodávat večer 19K je docela dost, ale tak hlavně že jezdíš. Hrubym okem koukám že jsi vyměnil všechny eventuélní průsery, tak pokud tě nekousne motorek ručky, myslím, že bude dalších 300K jezdit
Naposledy upravil(a) hkr dne 03.12.2015 22:10, celkem upraveno 1 x.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Hele to mě nějak uniklo jestli to jelo na plno... Spíš mě zajíma zda regenerace může probíhat i na volnoběh?Qido píše:Tak dobrý! Hlavně, že auto jezdí! A asi opravdu jsi zrovna trefil regeneraci. Sahary jely naplno?
Dík Tak vzal sem plnou Vervy na Benzíněpetryk1 píše:Ja jsem to psal, hodne nafty v nadrzi. Tak at slouzi...
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Tak nová hlava, vstřiky, turbo, setrvačník, žhavičky, palivový čerpadlo... teď mám akorát strach z dsgčka ale nemalujme čerta na zeďhkr píše:Jó, auto ve vůni, teď jen sehnat ženicha, a ani nemusíš prodávat večer 19K je docela dost, ale tak hlavně že jezdíš. Hrubym okem koukám že jsi vyměnil všechny eventuélní průsery, tak pokud tě nekousne motorek ručky, myslím, že bude dalších 300K jezdit
Hele 19K dost... jak se to vezme no. Kdyby se to zesralo ještě než sem tam dojel...
Ženicha schánět asi nebudem i když mě to auto dost ser3 teď když sem si prošel všema těma útrapama tak to někomu prodat aby si 200 tisíc km vozil pr**l bez investic? Jen ať si každej pěkně mazlí tyhle vylítaný šotky, jak já
Btw: Když sme u těch motorků kdo tady dělá ten homemade repas?
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
KimiK
Jestli jsi dělal i hlavu, tak pak není o čem, to si myslím, že můžeš lítat i pul míče (jen DPFko a turbo budou asi znova stávkovat). Jak na tom byla hlava po 300k?
Jestli jsi dělal i hlavu, tak pak není o čem, to si myslím, že můžeš lítat i pul míče (jen DPFko a turbo budou asi znova stávkovat). Jak na tom byla hlava po 300k?
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Motorky kdyžtak umím nové, ty vyztužené co už se neserou.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Hlavu sem nedělal já. Dělali jí při 240.000 km přímo ve VW. Když to šlo z firmy a kupoval to syn nějakýho zaměstance tak dělali výstupní kontrolu a byli tam, co říkal, asi 2 praskliny tak se měnila úplně za novou. Vykalkulovaná oprava za 45 tisíc Kč...hkr píše:Jestli jsi dělal i hlavu, tak pak není o čem, to si myslím, že můžeš lítat i pul míče (jen DPFko a turbo budou asi znova stávkovat). Jak na tom byla hlava po 300k?
Hele zatím se mě to nesere, eventuálně na kolik vyjde jeden až to přijdeJirka. píše:Motorky kdyžtak umím nové, ty vyztužené co už se neserou.
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
2400 kus. Ale pokud ty tvoje ještě nemáš prasklé a nedostala se do nich voda, tak je sundej, vyčisti brzdič od koroze, namázni vazelínou a vydrží ti dalších x let.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Hele prasklé v jakém slova smyslu? Nemám s nima vůbec žádnou zkušenost, abych pravdu řekl tak ani pořádně nevím jak to vypadá tam dole (jako u motorků myslim že jo)Jirka. píše:2400 kus. Ale pokud ty tvoje ještě nemáš prasklé a nedostala se do nich voda, tak je sundej, vyčisti brzdič od koroze, namázni vazelínou a vydrží ti dalších x let.
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
myslí prasklej ten plastovej obal na nich
jinak regenrace u CR běží (resp.dobíhá) normálně na místě - a u CR i na místě doběhne, ale BMR nevím (myslím že ne) - ale to ti musí specifikovat ta chytřejší část fora, co má auto ve vůni
jinak regenrace u CR běží (resp.dobíhá) normálně na místě - a u CR i na místě doběhne, ale BMR nevím (myslím že ne) - ale to ti musí specifikovat ta chytřejší část fora, co má auto ve vůni
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
ppfox píše:...ale to ti musí specifikovat ta chytřejší část fora, co má auto ve vůni
Myslíš ty co maj DPFka vykuchaný?
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Snad to z tý fotky pochopíš. Ten hliníkový brzdič časem začne boptnat vlivem koroze a roztahuje plastový obal motorku který praskne a tou dírou do něj nateče voda a motorek se zadře.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Jirka. píše:Snad to z tý fotky pochopíš. Ten hliníkový brzdič časem začne boptnat vlivem koroze a roztahuje plastový obal motorku který praskne a tou dírou do něj nateče voda a motorek se zadře.
Pecka Jirko Z tohohle obrázku a popisku by to pochopila i moje máma
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- klasek
- VWexpert
- Příspěvky: 3749
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kaňk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Kufaaa....odpočítávám středu a pak to takhle projedu.
Já sem pro variantu B, ale už je asi pozdě co. Jinak tornádova cenovka je stejná zlodějina jako tady v okolí práglu koukám naštěstí mě to stálo 1800,-
Tak hlavně, že to máš doma, jezdí to a jak si i poznal regeneruje to. Pro příště si rozmysli zas nějakou takovouhle návštěvu servisu. Ušetříš dost peněz, ale HLAVNĚ hervy s das auto.
Já sem pro variantu B, ale už je asi pozdě co. Jinak tornádova cenovka je stejná zlodějina jako tady v okolí práglu koukám naštěstí mě to stálo 1800,-
Tak hlavně, že to máš doma, jezdí to a jak si i poznal regeneruje to. Pro příště si rozmysli zas nějakou takovouhle návštěvu servisu. Ušetříš dost peněz, ale HLAVNĚ hervy s das auto.
- selatko
- VWagenista
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 23.08.2013 10:46
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
19k je super cenovka za tolik věcí navíc v autorizáku
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
Nic si z toho nedělej, já poznal bezpečně taky jen jeho ruku a to jen proto, že se známerakosnicek23 píše:Jirka. píše:Snad to z tý fotky pochopíš. Ten hliníkový brzdič časem začne boptnat vlivem koroze a roztahuje plastový obal motorku který praskne a tou dírou do něj nateče voda a motorek se zadře.
Pecka Jirko Z tohohle obrázku a popisku by to pochopila i moje máma
Jinak za 19 litrů je to super pořízení, ale v tom ještě není zpočítanej ten DPF, ne ???
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !