Drzak ( zavit) motoru nutne zavareni poradit

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
chroustika
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 04.12.2015 09:48

Re: Drzak ( zavit) motoru nutne zavareni poradit

Příspěvek od chroustika »

Tak super snad tedy sezenu nekoho v nejblizsi dobe na vareni tohoto (cajku) mam uz jeden kontakt v Praze pry jinde v blizkosti to nikdo nedela. Coz mi prijde divne a asi neznas nekoho kdo by to v okoli Hostivic cca 50km zavaril

chroustika
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 04.12.2015 09:48

Re: Drzak ( zavit) motoru nutne zavareni poradit

Příspěvek od chroustika »

Tak super snad tedy sezenu nekoho v nejblizsi dobe na vareni tohoto (cajku) mam uz jeden kontakt v Praze pry jinde v blizkosti to nikdo nedela. Coz mi prijde divne a asi neznas nekoho kdo by to v okoli Hostivic cca 50km zavaril

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Drzak ( zavit) motoru nutne zavareni poradit

Příspěvek od KJirka »

tady nejde o to, jestli to někdo zavaří, ale že bude muset motor ven . Zavařit se to musí i s tím šroubem uvnitř a pak buď s tebou všichni svatí, abys ho vytočil.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Drzak ( zavit) motoru nutne zavareni poradit

Příspěvek od Jirka. »

Jiří drží to z boku držák motoru, takže de dá říct celý motor v silentbloku. Tenhle je zezadu, druhý je v rozvodech a třetí je v předním držáku altíku. Jestli to půjde zavařit na autě nedokážu říct, ale řekl bych že při troše snahy a štelování motorem nahoru dolu dopředu to půjde. Více méně si myslím že by motor držel i jen na těch zbylých dvou šroubech, ale je to prasárna.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Drzak ( zavit) motoru nutne zavareni poradit

Příspěvek od KJirka »

jestli by držel jen na dvou, tak jsou fakt lepidla, který maj téměř pevnost svaru a zkusil bych to. Já používám na kovy dvousložkový a fakt neexistuje to urvat. Minimálně za zkoušku by to stálo. Je potřeba to tím lepidlem nejen slepit na těch lomech, ale omatlat to pořádně kolem a vytvořit bambuli. Já vím, moc profi to není, ale účel světí prostředek. Pokud to bude držet, je to asi jedno. Ale zalepit to jen, aby to jakože při prodeji vypadalo, to se mi dost příčí.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

chroustika
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 04.12.2015 09:48

Re: Drzak ( zavit) motoru nutne zavareni poradit

Příspěvek od chroustika »

Auto zustane doma to jsem razne muzi vysvetlila. Kdyz uz jsem se na nem naucila na spojce a opravila tak ho nechci rozhodne davat pryc je to takovy muj mazlik :-D. Lepidlo koupeno tak uvidime co to udela max mi zbyde to zavareni. A kdyz ani to nevyjde tak se hold nasetri na novy blok motoru :-(

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Drzak ( zavit) motoru nutne zavareni poradit

Příspěvek od KJirka »

jaký lepidlo ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

chroustika
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 04.12.2015 09:48

Re: Drzak ( zavit) motoru nutne zavareni poradit

Příspěvek od chroustika »

Epoxidove lepidlo je to lepidlo primo na tu sedou slitinu z kteryho je ten kus utrhly tak uvidime jak bude fungovat

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Drzak ( zavit) motoru nutne zavareni poradit

Příspěvek od KJirka »

no, tomu zrovna moc šancí nedávám. Na lepení kovů jsou molekulární lepidla.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

chroustika
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 04.12.2015 09:48

Re: Drzak ( zavit) motoru nutne zavareni poradit

Příspěvek od chroustika »

A mas treba jiz odskousenou nejakou znacku toho lepidla?

janecek279
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 30.10.2012 21:23
Bydliště: Praha

Drzak ( zavit) motoru nutne zavareni poradit

Příspěvek od janecek279 »

Zdravím. Mám obdobný problém, pokusím se vysvětlit. Koupil jsem paasata b 6 a bohužel tam byl měněn motor, což mi prodávajíci neřekla. Zřejmě byl dáván do auta po nehodě, jak jsem posléze zjistil. Motor šlapal jak hodinky, ale držel pouze na 2 šroubech, místo na třech, ještě navíc neoriginálních a byly přetažené. Dělali to někde nějaký nýmandi. Takže jsem najel asi 4 tisíce km, pak to to samozřejmě utrhl a katastrofe....-(. Nicméně k věci. Auto i ten motor si chci určitě nechat, i když bych to asi vysoudil zpátky. Vše co se zničilo po tom jak se to utrhlo, už mám opravené, oba šrouby origoš tam už jsou, dotažené tak jak mají být, momenťákem atd...Jenže to pořád drží jen na 2 šroubech, ten třetí ( je to ten u rozvodů )je tam jen zastrčen, protože je tam kousek litiny prostě uštíplý. Takže potřebuju sehnat někoho, kdo je schopen ( samozřejmě vím, že musí motor ven) to vyvařit a pak tam vytvořit závit. Věděl by někdo, nejlépe Praha a okolí, ale jinde, kde bych mohl takovýho pašáka hledat? Je to motor BMP, 103 kw. P.s. navíc mám samozřejmě bojarky, aby se to na těch 2, co to teď rržej, neutrhlo znovu, i když to dělal fachman. Nevím, jak moc velkou důležitost má ten 3 šroub, co je u rozvodů.
VW Passat, 2.0 TDI , 103 kw, sedan, r.v. 2006

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Drzak ( zavit) motoru nutne zavareni poradit

Příspěvek od sharik4x4 »

Zavařit se to dá, ale motor ven. Je to dost častý jev pp bouračce. Už jsem vyděl že ten šroub tam nebyl, ty dva zbylí to zvládnou. Já bych se na to vyprdnul, protože oprava bude drahá a u tak starýho auta už se to nevyplatí.

janecek279
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 30.10.2012 21:23
Bydliště: Praha

Držák ( závit) motoru, nutné zavařeni poradí někdo aktuálně ??

Příspěvek od janecek279 »

Děkuju za odpověď sharik4x4...bohužel byla jediná....:-(, což mě docela mrzí, protože při tom množství odborníků tady, by člověk čekal nějakou pomoc...odkaz, nebo někoho, kdo by to dokonce udělal. Ale bohužel nikdo nic...vůbec jsem si všiml, že celé tohle VW forum je jen jednou velkou minulostí...No nic, zkusím to nějak zaktualizovat, třeba se někdo ozve. Jezdím tedy na 2 šroubech, zatím to drží, tak uvidíme...
VW Passat, 2.0 TDI , 103 kw, sedan, r.v. 2006

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Drzak ( zavit) motoru nutne zavareni poradit

Příspěvek od Jirka. »

A co čekáš za pomoc? Ano dá se to zavařit, dělal jsem to, ale motor musí ven když to má být pořádně a držet.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Drzak ( zavit) motoru nutne zavareni poradit

Příspěvek od sharik4x4 »

Nečekej, že se do toho někdo pohrne. Je to spousty práce, kvůli jednomu šroubu. Ůčet se může vyšplhat k 20t a to nevím jestli bude někdo ochotem zaplatit. A to je ještě potřeba mít někoho zkušenýho, kdo to fakt umí zavařit a ne zkur.. takže raději do toho nikdo nepůjde. Takže to není chyba zdejšího fóra, ale přetlakem práce na trhu a fatálním ůbytkem kvalitních řemeslníků.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“