Čau,
potřebuju jen radu, nevíte někdo jestli je na LUPO 3L , těsnění mezi turbem a motorem? ne z turba na výfuk , tam je, to mám.
Sundal jsem turbo a nejsem si jistej jestli mi to těsnění nespadlo někam do motoru, každopádně jsem ho nenašel, ale nepamatuju se jestli tam bylo nebo ne.
Díky za radu
3L - těsnění na turbu
Moderátor: Olaf87
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz-těsnění na turbu?
Čau,
určitě to muselo spadnout, měl by tam být měděný plíšek jako těsnění (občas zůstane na bloku, na turbu)..
jen pro info náhled montážních dílů na turbo k 3Lku
určitě to muselo spadnout, měl by tam být měděný plíšek jako těsnění (občas zůstane na bloku, na turbu)..
jen pro info náhled montážních dílů na turbo k 3Lku
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz-těsnění na turbu?
C3 takhle vypada teorie, ale ve škutečnosti jsem už par turbodmychadel z 3L-ek vytahoval a ani na jednom nebylo těsněni mezi svodama a turbem. Vždy jen mezi turbem a vyfukem. taky jsem na to už myslel, ale nebylo tak nebylo. Ani na moji A2-ce se stejnym motorem neni těsneni.
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz-těsnění na turbu?
Mc... to docela čučím, a není to i trošku když jedeš?
btw teď se mi dostalo do ruky Lupo 1,4 TDi, turbo KO, tak to budu asi mít i z vlastní zkušenosti... - díky za info
btw teď se mi dostalo do ruky Lupo 1,4 TDi, turbo KO, tak to budu asi mít i z vlastní zkušenosti... - díky za info
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
- Sephirot
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 23.12.2013 14:38
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: dotaz-těsnění na turbu?
Tak sem kdyžtak potom hoďte info, ať vim, co mě může taky potkat...
Piškot
VW Lupo 1.4TDi
VW Lupo 1.4TDi
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz-těsnění na turbu?
Neni trošku co? Citit do kabiny? Jako spaliny?
Jinak poreferuj jak to je u 1,4 TDI ale u těch 1,2 TDI sem dělal asi 15 turbodmychadel, a pokud se nepletu tak ani jednou nebylo. Každopadne, jestli nekdo kupuje tu přetesnovaci sadu, a je tam to těsneni tak bych ho tam dal:-)
Jinak poreferuj jak to je u 1,4 TDI ale u těch 1,2 TDI sem dělal asi 15 turbodmychadel, a pokud se nepletu tak ani jednou nebylo. Každopadne, jestli nekdo kupuje tu přetesnovaci sadu, a je tam to těsneni tak bych ho tam dal:-)
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz-těsnění na turbu?
Jj, otázka byla, jestli jsou spaliny cítit uvnitř, ale předpokládám,že by jsi to řešil... To mě docela překvapilo teda,ale aspoň nebudu v šoku, když přijdu na to samé u 1,4
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz-těsnění na turbu?
NN spaliny nejsou citit uvnitř, u A2 už vubec, ta ma tunel pro vzduch do kabiny uplne oddeleny od motoru. Jen jednou jsem citil spaliny, a to když jsem zaslepoval EGR a špatne jsem to vyšistil a trošku unikalo pod zaslepkou.
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz-těsnění na turbu?
Tak dneska jsem mel konecne dost casu, sundal jsem snad vsechno, co je za motorem az na poloosy a kudy vede vzduch, to ma tesneni - EGR, vstup vzduchu do hlavy, parohy, priruba turbo-vyfuk.. vsechno, jen jsem nedaval turbo od parohu... ted uz jen koupit turbo a jde se nasazovat
-vlastne me docela prekvapilo ze pri 235k a nezaslepenym EGR byl privod vzduchu v zatracene dobrym stavu (EGR jsem musel cistit)... az si rikam, ze to nebudu zaslepovat
-vlastne me docela prekvapilo ze pri 235k a nezaslepenym EGR byl privod vzduchu v zatracene dobrym stavu (EGR jsem musel cistit)... az si rikam, ze to nebudu zaslepovat
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!