Dotaz - Olej v sání
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 11.10.2009 18:11
Re: Dotaz - Olej v sání
Tak Kelly ani Elit ty krouzky nemaji. A ty novejsi modelyaji udelany jak chlazeni paliva? A jak to teda myslel M@ty s tim vodnim chlazenim ve spojitosti s odlucovacem oleje?
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Dotaz - Olej v sání
mají chladič zvlášť tuším někde na podlaze nebo v podběhu nevím přesně kde je umístěn
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Jezdec
- Příspěvky: 288
- Registrován: 08.01.2014 08:39
- Bydliště: Vysoké Mýto
Re: Dotaz - Olej v sání
Chlazení překáží velkému odlučovači musí být užší. U toho vinoveho máš vyfoceny celý set ,jen se koukat. Sání jde povolit imbusem , zkus točit proti směru hodin .Hledej více na tomto tématu Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Stránka 48 z 51
[ Příspěvků: 753 ]
Stránka 48 z 51
[ Příspěvků: 753 ]
Pašík Kombik AVF chip 110kW 2003
Sportsvan 1,4/92kw ME 2016
Toyota Yaris 1,33/74kw 2009
Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
Vysoké Mýto
tel. 604310143
ČIŠTĚNÍ KLIMATIZACÍ OZÓNEM
Sportsvan 1,4/92kw ME 2016
Toyota Yaris 1,33/74kw 2009
Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
Vysoké Mýto
tel. 604310143
ČIŠTĚNÍ KLIMATIZACÍ OZÓNEM
-
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 11.10.2009 18:11
Re: Dotaz - Olej v sání
Tak ten odlucovac se da nacpat kamkoliv treba pod dekl kde je nadobka na servo. Ja tam misto mam. A ten set jsem videl jen nechapu proc by tomu meloa vadit nejaka hadice na chlazeni. V tom velkym motorovym prostoru je mist dost kam to dat.
Parohy sani jsou na sroubech s imbus hlavou? Ja mam stefty a matice
Parohy sani jsou na sroubech s imbus hlavou? Ja mam stefty a matice
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Dotaz - Olej v sání
jokes: na kolik výjde výroba od tebe? akorát já bych výstup chtěl navést zpátky do sání mám stejný ročník jako ty 2003 tedy už novějším palivákem
Naposledy upravil(a) majrek001 dne 29.07.2016 07:51, celkem upraveno 1 x.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 11.10.2009 18:11
Re: Dotaz - Olej v sání
jokes: ty máš ten výdech z odlučovače na prázdno? Volně do prostoru?
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Dotaz - Olej v sání
Jo máme to do atm. Nesmrdí to a jen občas po delší jízdě při zastavení proti výbojkám jde vidět že to trochu kouří. Ale žádná tragédie. Přidám foto umístění jak u mě kde je vedení chlazení paliva, tak i u Supa AWX kde je chlazení náporové na podlaze takže už tam nic nepřekáží. Jde také o to aby ta hadice/potrubí z ventil. víka neměla kilometr, ať to trochu vypadá. Výfuk je u mě do podběhu, Supa do př. nárazníku.
"O" kroužky hadic sání : 6x 3C0145117F (1J0145117G/L/M) http://www.amd-autodily.cz/chladici-sys ... -5785.html - originál
popř. neoriginál : http://www.cc-autodily.cz/krouzek-tesnici-57-85-1 , http://www.skoda-dily.cz/eshop/3c014511 ... oleru.html
a pak 1x průměr 43,95mm 3C0145117 (1J0145117/J) hned za turbo http://www.amd-autodily.cz/karoserie-na ... 395mm.html
popř. neoriginál http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/3 ... 24388.html
Ještě si rovnou vyčisti EGR ventil a popř. i sací potrubí. U EGRu bývá většinou ztvrdlý "O" kroužek 62x3 N90927301 http://www.cc-autodily.cz/krouzek-tesnici-62-3
A nakonec ještě doplním že dle těch OEM čísel si to originál můžeš objednat i Kelly u pultu se Škoda díly (je to stejné na Škodu Superb, O1,2 , Fóbii ad.)
"O" kroužky hadic sání : 6x 3C0145117F (1J0145117G/L/M) http://www.amd-autodily.cz/chladici-sys ... -5785.html - originál
popř. neoriginál : http://www.cc-autodily.cz/krouzek-tesnici-57-85-1 , http://www.skoda-dily.cz/eshop/3c014511 ... oleru.html
a pak 1x průměr 43,95mm 3C0145117 (1J0145117/J) hned za turbo http://www.amd-autodily.cz/karoserie-na ... 395mm.html
popř. neoriginál http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/3 ... 24388.html
Ještě si rovnou vyčisti EGR ventil a popř. i sací potrubí. U EGRu bývá většinou ztvrdlý "O" kroužek 62x3 N90927301 http://www.cc-autodily.cz/krouzek-tesnici-62-3
A nakonec ještě doplním že dle těch OEM čísel si to originál můžeš objednat i Kelly u pultu se Škoda díly (je to stejné na Škodu Superb, O1,2 , Fóbii ad.)
- Přílohy
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 11.10.2009 18:11
Re: Dotaz - Olej v sání
M@ty: tak prácička je to hezká, jen škoda že to je v tak blbě přístupném místě. Myslím tu nádobku. Možná by bylo fajn mít nějaký hladinoměr nebo něco podobného. Vždyť ta nádobka na servo neni daleko To vyjde možná na stejno ne? Takhle ani nepoznáte kdy to je plné. A vylejváš to jak? Že to překlopíš? Jinak díky za odkazy. Ten EGR a sací potrubí vyčistím znovu. Ale až dořeším aby to tam nemělo kudy téct. Resp. jestli je v čudu to turbo tak se to tam stejně dostane. Ale aspoň vyloučim že to není z toho odvětrání.
Ani nevím že je v Kelly nějaký Škoda pult
Ani nevím že je v Kelly nějaký Škoda pult
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Dotaz - Olej v sání
Ne ne. Žádné překlápění. Dole je výpušťák. Vypouštím jednou mezi výměnou a jednou při výměně oleje.
Montáž zvládneš s potřebným nářadím úplně v pohodě. Jediný zádrhel je že se využije díra v podélníku o průměru 6,7mm která se převrtá na průměr 9mm. A k tomu se tam potřebuješ dostat. Takže buď potřebuješ vrtačku do úzkého prostoru nebo přípravek do normální vrtačky který jde vrtak pod úhlem 90°. Vrták jsem zkrátil flexou na mini délku a nabrousil (převrtal už tři auta). S ničím jiným bojovat nebudeš...
Montáž zvládneš s potřebným nářadím úplně v pohodě. Jediný zádrhel je že se využije díra v podélníku o průměru 6,7mm která se převrtá na průměr 9mm. A k tomu se tam potřebuješ dostat. Takže buď potřebuješ vrtačku do úzkého prostoru nebo přípravek do normální vrtačky který jde vrtak pod úhlem 90°. Vrták jsem zkrátil flexou na mini délku a nabrousil (převrtal už tři auta). S ničím jiným bojovat nebudeš...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 11.10.2009 18:11
Re: Dotaz - Olej v sání
už jsem našel Škoda pult
co to je díl s OEM číslem 028145757 ?
není to tohle 43,95mm 3C0145117 (1J0145117/J)
co to je díl s OEM číslem 028145757 ?
není to tohle 43,95mm 3C0145117 (1J0145117/J)
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Dotaz - Olej v sání
To je olej. těsnení hadice turba
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 11.10.2009 18:11
Re: Dotaz - Olej v sání
M@ty: výpušťák mě nenapadl Kolik se ti do toho vejde? To tak dvě decky ne? Já tu měl někde takovej nerez váleček z práce a chuj jsem ho vyhodil. Zkusím pohledat v práci, tam něco bude na hydraulice.
tak v tý Kelly mají tím pádem jen to těsnění kde píšeš šest kusů. A nebo zase blbě čumim.
Já už vím i jak jsem to opravil, těsnění jsem sundal a teflonovou páskou omotal to sedlo těsnění. Takže když jsem ho nátáhnul zpátky tak to mělo o něco větší průměr a tím se to i dotěsnilo. No prasárnička ale asi to mělo být provizorně. Teď už to je tam čtvrtým rokem a drží to statečně. Jen ten EGR pořád zvrací olej ven. Nic musim to celý udělat pořádně, jen musím najít zase vhodný místo na parkování. V Praze na Žižkově se to dělá fakt blbě
tak v tý Kelly mají tím pádem jen to těsnění kde píšeš šest kusů. A nebo zase blbě čumim.
Já už vím i jak jsem to opravil, těsnění jsem sundal a teflonovou páskou omotal to sedlo těsnění. Takže když jsem ho nátáhnul zpátky tak to mělo o něco větší průměr a tím se to i dotěsnilo. No prasárnička ale asi to mělo být provizorně. Teď už to je tam čtvrtým rokem a drží to statečně. Jen ten EGR pořád zvrací olej ven. Nic musim to celý udělat pořádně, jen musím najít zase vhodný místo na parkování. V Praze na Žižkově se to dělá fakt blbě
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Dotaz - Olej v sání
Tak bude záležet hlavně na opotřebení motoru jak rychle se to bude plnit. Ale "normální" tempo je asi do té 1dcl během výměny oleje. U mě to je méně jelikož měním olej kolem 8tis. To co je v tom víčku od spreje na foto výše se nastřádalo za nějakých 4-5tis. km, takže teoreticky by to ten jeden 15tis. interval mělo vydržet.
Pokud to těsnění hadic sání chceš objednat z Kelly tak zadej do jejich vyhledávače OEM čísla 3C0145117 a 3C0145117F a vyleze ti to.
Pokud to těsnění hadic sání chceš objednat z Kelly tak zadej do jejich vyhledávače OEM čísla 3C0145117 a 3C0145117F a vyleze ti to.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 11.10.2009 18:11
Re: Dotaz - Olej v sání
dobře ty. Ty čísla bereš z Vagu nebo Etky?
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Dotaz - Olej v sání
z Etky
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu