Golf mk4 1.4 16v - p0164
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
Ahoj,
s tou lambdou to je zjímavé..mě bliká kontrolka už několik let a na nic to nemá vliv vždy když je motor trochu teplý a nastartuju.
Olej dávám Mobil 3000,asi 5w40 a je super.ze začátku mi to taky bralo trochu olej ale postupně přestávalo.po druhé výměně už přestalo uplně.Navíc jsem začal brát N98 tak nevím jestli tato kombinace měla vliv třeba byly zapečené kroužky a uvolnili se..to jen spekuluju.Ale určitě několik nádrží N98 na pročištění motoru doporučuju.
s tou lambdou to je zjímavé..mě bliká kontrolka už několik let a na nic to nemá vliv vždy když je motor trochu teplý a nastartuju.
Olej dávám Mobil 3000,asi 5w40 a je super.ze začátku mi to taky bralo trochu olej ale postupně přestávalo.po druhé výměně už přestalo uplně.Navíc jsem začal brát N98 tak nevím jestli tato kombinace měla vliv třeba byly zapečené kroužky a uvolnili se..to jen spekuluju.Ale určitě několik nádrží N98 na pročištění motoru doporučuju.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
zdravím te tam v dáli jak po silvestru? co se týče te lambdy tak jijde překontrlovot v bloku hodnot lambda faktor pokud reguluje tak hodnoty musí jít do mínusu,
a tom oleji tak ti doporučim Milers oil je to jiná liga
každopádně dej 10W-40
a tom oleji tak ti doporučim Milers oil je to jiná liga
každopádně dej 10W-40
- johdano
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 17.09.2015 00:53
- Bydliště: Galway, Irsko
Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
Kontrolka cirka po 100km nesvítí, tak doufám, že to bylo ono. Tady v Irsku je to s benzínem o trochu komplikovanější neb je tady jenom jeden druh - unleaded with added ethanol. Ptal jsem se dneska na benzínce kolik oktanů to má a nikdo mě nebyl schopnej odpovědět.. Ještě zkusím udělat research na internetu nebo zkusím jinou benzinku.Sonny píše:Ahoj,
s tou lambdou to je zjímavé..mě bliká kontrolka už několik let a na nic to nemá vliv vždy když je motor trochu teplý a nastartuju.
Olej dávám Mobil 3000,asi 5w40 a je super.ze začátku mi to taky bralo trochu olej ale postupně přestávalo.po druhé výměně už přestalo uplně.Navíc jsem začal brát N98 tak nevím jestli tato kombinace měla vliv třeba byly zapečené kroužky a uvolnili se..to jen spekuluju.Ale určitě několik nádrží N98 na pročištění motoru doporučuju.
Po silvestru dobrý, akorát teďka potřebuju trochu detox, haha.. Na hodnoty lambdy se podívám zítra, ještě jsem to nenapojoval na VAG, tak uvidíme. Měl by být motor zahřátý nebo můžu na studeným?xerxes píše:zdravím te tam v dáli jak po silvestru? co se týče te lambdy tak jijde překontrlovot v bloku hodnot lambda faktor pokud reguluje tak hodnoty musí jít do mínusu,
a tom oleji tak ti doporučim Milers oil je to jiná liga
každopádně dej 10W-40
Po oleji Milers se podívám, ale asi jsem to nikde neviděl. Liqui Moly se dá sehnat jenom na objednávku.
Možná hloupá otázka, ale proč 10w-40 a ne 5w-40? Všichni říkaj, že do "starších" motorů 10w-40, ale já bych spíš potřeboval vědět trošku víc
Btw, zítra ještě chci zkontrolovat filtr a klapku nasávání - čistil jsem to cca 2000km zpátky, tak chci vidět jestli se ještě zasírá nebo to je ok. Hodím jsem taky nějáký fotky, ať se podíváte jak vypadá Golf na druhej straně
Díky moc.
2001 VW Golf MK4 1.4 16v AXP
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
hodnoty dělej u zahřátého motoru,olej 10w proto že se ti trošičku stiší je hustší takže teoreticky trošku pojede tišeji ale nějak extra to nepoznáš
- johdano
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 17.09.2015 00:53
- Bydliště: Galway, Irsko
Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
Tak je tu další update
Jak jsem sliboval, tak jsem učinil - dneska jsem auto napíchl na vcdc lite a projel hodnoty. Nic speciálního jsem tam neviděl, ale posuďte sami, nejsem odborník
Hodnoty ze studeného motoru Hodnoty ze zahřátého motoru Dále jsem zkontroloval filtr sání + klapku po cca 2000km. Klapka vypadá v pohodě a filtr si myslím, že taky ujde. Akorát mě zajímá jak se může dostat do filtr boxu olej, nebo taková "majonéza"? Může to být z toho že jezdím převážně krátké vzdálenosti a motor se dostatečně nezahřeje?
Jak jsem sliboval, tak jsem učinil - dneska jsem auto napíchl na vcdc lite a projel hodnoty. Nic speciálního jsem tam neviděl, ale posuďte sami, nejsem odborník
Hodnoty ze studeného motoru Hodnoty ze zahřátého motoru Dále jsem zkontroloval filtr sání + klapku po cca 2000km. Klapka vypadá v pohodě a filtr si myslím, že taky ujde. Akorát mě zajímá jak se může dostat do filtr boxu olej, nebo taková "majonéza"? Může to být z toho že jezdím převážně krátké vzdálenosti a motor se dostatečně nezahřeje?
2001 VW Golf MK4 1.4 16v AXP
- johdano
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 17.09.2015 00:53
- Bydliště: Galway, Irsko
Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
Tady je pár fotek mojeho Golfa, kdyby to někoho zajímalo
2001 VW Golf MK4 1.4 16v AXP
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
ty hodnoty máš si myslím good no jinak olej v sánio asi klasika no jinak auto vypadá k světu
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
já jezdil leta z odpojenou lambdou a jede to normálně, páč ECU si sama nastaví "nouzovou" lehce bohatší směs a tím celej problém hasne... malinko víc to žere, to je celý...
jinak si nemyslim, že by ty bílý fleky na lambdě znamenali nemrzku ve výfuku... lambda má svou životnost a jednoho dne prostě shoří
jinak si nemyslim, že by ty bílý fleky na lambdě znamenali nemrzku ve výfuku... lambda má svou životnost a jednoho dne prostě shoří
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- johdano
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 17.09.2015 00:53
- Bydliště: Galway, Irsko
Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
Díky, chtěl jsem to dát všechno do pořádku, ta kontrolka mě tam s*ala, i když to nemělo nějak velký vliv na jízdu..xerxes píše:ty hodnoty máš si myslím good no jinak olej v sánio asi klasika no jinak auto vypadá k světu
Ještě je tam pár věcí, který bych chtěl zpravit nebo vyměnit ( např. zámek v kufru, větší kola, atd.. ), ale nechce se mě do toho zbytečně vrážet peníze. Technickou mám v červenci, tak se potom toho chci zbavit a upgradovat na 1.9tdi .
Dymák píše:já jezdil leta z odpojenou lambdou a jede to normálně, páč ECU si sama nastaví "nouzovou" lehce bohatší směs a tím celej problém hasne... malinko víc to žere, to je celý...
jinak si nemyslim, že by ty bílý fleky na lambdě znamenali nemrzku ve výfuku... lambda má svou životnost a jednoho dne prostě shoří
Taktéž si myslím že to nemohla být chladící kapalina, jelikož jsem nikde nezaznamenal ztrátu...
Díky
Mimochodem, na této fotce je vidět že mám mokro kolem zátky na olej. Několikrát jsem to vytíral a poté jsem se rozhodl koupil novou, ale olej se tam stále ukazuje. Při koupi auta jsem měnil svíčky, které byly zalité skoro kompletně olejem ( nejvíc ta zleva samozřejmě ). Od výměny ( cca 5000km zpátky ) jsem svíčky nekontroloval. Nějáké nápady?
2001 VW Golf MK4 1.4 16v AXP
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
pokud máš zalite svíčky tak sundat víko ventilu a znova přetěsnit
- johdano
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 17.09.2015 00:53
- Bydliště: Galway, Irsko
Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
Až budu mít chvíli čas, tak se podívám znovu na ty svíčky a dám vědět.xerxes píše:pokud máš zalite svíčky tak sundat víko ventilu a znova přetěsnit
Jinak, víko ventilů myslíš hlavu? Koukal jsem na net na nějáké videa a jsem z toho docela hotovej, jako samouk. Je třeba rozdělat klínovej řemen? Dá se to vůbec udělat sám venku, nebo spíš bude lepší stím zajet do mechanika?
Je vůbec nějáké těsnění kolem zátky na olej, nebo to má být takhle?
Je možný že výpary projdou přes zátku a bude se dělat kolem ní mokro, tak jak to mám na fotce?
Díky za každou odpověď.
2001 VW Golf MK4 1.4 16v AXP
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Golf mk4 1.4 16v - p0164
víčko má těsnění - ten gumovej kruh, je vidět i na fotce
dál mi příjde, že to víčko nemáš utažený - mělo by bejt vodorovně a ty ho máš malinko našikmo - není tam závit, ale plechový zobáčky, co vidíš i na tý fotce a chce to při zavírání trošku síly, aby to zacvaklo
dále pojem "víko ventilů", případně "ventildekl" je to, na čem je to víčko oleje - v tvém případě je přišroubováno imbusama k hlavě motoru a když ho sundáš, vidíš vačku/y a vršek hlavy
a klínovej řemen už dneska u auta prakticky nenajdeš - používá se plochý drážkový řemen a od klikový hřídele pohání další příslušenství, jako je alternátor, servopumpa, kompresor klimatizace atd.... (u feldy i vodní pumpu).... výměna je jednoduchá, když víš, kudy má jít přes ty řemenice... a pokud to nevíš, tak to většinou najdeš na netu - nesmíš se toho bát
edit: ty jsis zřejmě poplet klínovej (plochej) a rozvodovej řemen.... ten první zvládneš, do rozvodů se nepouštěj, pokud jsi lajk
dál mi příjde, že to víčko nemáš utažený - mělo by bejt vodorovně a ty ho máš malinko našikmo - není tam závit, ale plechový zobáčky, co vidíš i na tý fotce a chce to při zavírání trošku síly, aby to zacvaklo
dále pojem "víko ventilů", případně "ventildekl" je to, na čem je to víčko oleje - v tvém případě je přišroubováno imbusama k hlavě motoru a když ho sundáš, vidíš vačku/y a vršek hlavy
a klínovej řemen už dneska u auta prakticky nenajdeš - používá se plochý drážkový řemen a od klikový hřídele pohání další příslušenství, jako je alternátor, servopumpa, kompresor klimatizace atd.... (u feldy i vodní pumpu).... výměna je jednoduchá, když víš, kudy má jít přes ty řemenice... a pokud to nevíš, tak to většinou najdeš na netu - nesmíš se toho bát
edit: ty jsis zřejmě poplet klínovej (plochej) a rozvodovej řemen.... ten první zvládneš, do rozvodů se nepouštěj, pokud jsi lajk
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115