Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
To je ta druhovyroba...
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
je to stare auto s urcite slusnym najezdem a pokud jezdi spis mesto, tak to je normalni. Nevim jestli mam puvodni DPF, ale ta regenerace je u me +/- stejne cca 200-300km. Co me osobne vzdycky dokaze vytocit, kdyz jedu dalnici cca 250km a po vjezdu do prvni vesnice se spusti nucena regenerace Kdyz se hodne postesti s kombinaci dlouhe/kratke trasy tak vetsinou vydrzi cca 700km.
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 27.05.2014 19:29
- Bydliště: poblíž Prahy
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Ta kontrolka se rozhodně nemá rozsvěcet každých 300 km ! Ten kouř může být. Viděl jsem to i u CR druhé generace. Tankováním Vervy nic nespasíš !
Pásovec Variant 1,6 tdi CAYC Bluemotion
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
tak to o kontrolce jsem prehlidl, me se spousti regenerace, ale zadna kontrolka mi nesviti - tak muj predchozi post s nadhledem
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Mno s tím kouřem dost silně pochybuju, jsou tu kluci s nájezdem ke 3tkm s původním DPF a ve výfuku nemaj ani sazi, při regeneraci to saze nesmí vypouštět!
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 39
- Registrován: 01.06.2014 12:04
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Teekey,tak mi popiš jak řešíš když přijedeš do města po 250km a zjistíš že regeneruješ.Musíš zastavit na semafor nebo před přechodem otáčky máš zvýšené kolem 1000,hm?
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 39
- Registrován: 01.06.2014 12:04
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Když jsem jel ted třeba po dálnici a těch 300km mi vyšlo na dálnici tak to regenerovalo bez signálky a ta se mi pak rozsvítila až skoro u domu po necelejch 600km.Zas tak často se na dálnici nedostanu je to spíš jednou za čas,většinou jezdím po okreskách.
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Jak bys to chtěl řešit Zastavíš... To je otázka.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 39
- Registrován: 01.06.2014 12:04
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Skvělá reakce
Jasně zastavíš a uděláš to takhle několikrát za sebou a regenerace se pak nedokončí a pak musí nastat asi to že řídící jednotka ti rozsvítí signálku a musíš to chceš nechceš projet jinak to spadne do nouze.
Jasně zastavíš a uděláš to takhle několikrát za sebou a regenerace se pak nedokončí a pak musí nastat asi to že řídící jednotka ti rozsvítí signálku a musíš to chceš nechceš projet jinak to spadne do nouze.
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Jestli ti regenerace probíhá každých 200-300 km, tak máš na 99% původní DPF. Mám stejný motor jako ty, 8V PD (BMP), taky mi to kdysi regenerovalo po cca 500 km a už to byl opruz. Spotřeba nahoru a výkon nikde. Filtr byl docela fest ucpaný popelem (nespalitelným). Do PDčka prostě filtr nepatří, protože to nefunguje. Navíc to auto docela nesnesitelně smrdělo, protože mělo vypálený katalyzátor, který je v této verzi poddimenzovaný a je součástí DPF. Soudruzi v NDR šlápli ve svých pokusech vedle.teekey píše:je to stare auto s urcite slusnym najezdem a pokud jezdi spis mesto, tak to je normalni. Nevim jestli mam puvodni DPF, ale ta regenerace je u me +/- stejne cca 200-300km. Co me osobne vzdycky dokaze vytocit, kdyz jedu dalnici cca 250km a po vjezdu do prvni vesnice se spusti nucena regenerace Kdyz se hodne postesti s kombinaci dlouhe/kratke trasy tak vetsinou vydrzi cca 700km.
U CR motorů je to jiná, 1,6 CR v OII, najeto >200 tkm, čistý výfuk, regenerace probíhá pouze za jízdy, nucená nikdy a v podstatě jí nelze poznat. 2,0 TDI CR 2008 v A4, najeto 360 tkm, původní DPF, bez problémů taky. Ale je fakt že všechny tyhle auta jezdí dlouhé štreky a po městě se moc necourají.
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
kontrolku souvisejici s regeneraci DPF nebo ucpanim jsem za 5 let svitit nevidel. To ze DPF regeneruje poznam:moty píše:Teekey,tak mi popiš jak řešíš když přijedeš do města po 250km a zjistíš že regeneruješ.Musíš zastavit na semafor nebo před přechodem otáčky máš zvýšené kolem 1000,hm?
Jak slapnes na brzdu tak se regenerace prerusi, spusti se zase pri dalsi jizde (s nejakou prodlevou).- aktivní regenerace se spouští nejčastěji při jízdě ve městě v rozmezí rychlostí 30 – 80km/h
- hlučný chod motoru, vlivem změny vstřikování paliva pro dosažení vyšších teplot splodin
- v případě DSG převodovky, dochází k systematickému podřazování tak, aby bylo dosaženo neustále přibližně 2000ot/min
- v případě DSG převodovky, horší odezva na plynový pedál
- u starších vozů při zastavení nebo zpomalení dochází k prolínání spalin do kabiny (je cítit kouř)
Jako ze kdyz se mi spusti regenerace napr. pri prijezdu k domu, ze bych si udelal okrozni jizdu, aby se DPF vypalil? To asi ne
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
to zni povedome, pri regeneraci je hrozny smradTomB píše:...to auto docela nesnesitelně smrdělo...
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 31.05.2012 21:30
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
To tekkey: pridam tiež svoje poznatky. Mám motor BMP ako Tekkey, mám naleitané 293000 km, mám pôvodný DPF filter, trochu sa tejto problematike venujem, mám popolček na VAG 89, čo je už dávno za papierovým zenitom filtra. Mám vlastnú diagnostiku sledujem čo sa s filtrom deje, ale môj poznatok je, že RJ motora je nastavená na spustenie normálnej regenerácie na 330 km bez ohľadu na zanesenie filtra v kanály 75/3. Mám to odsledované. Normálna regenerácia sa pri tomto motore spúšťa pri zaplnení cca 45 percent. Pri nájazde 330 km som mal zaplnenie ledva 12 percent a regenerácia sa spustila automaticky. To znamená že v mojom prípade to funguje práve takto buď nabehnú percentá a spustí sa sama, alebo nabehne najrov km a spúšta bez ohľadu na naplnenie. Mám to odskúšané počas púiatich rokov čo mám toto auto. Čo vy nato?. Pozn. Kontrolka filtra mi ešte nezasvietila ani raz.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 39
- Registrován: 01.06.2014 12:04
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Tak mne napadá více možností proč to tak dělá jen mne s tou signálkou,
jestli náhodou není něco špatně nastavené v ř.j. nevíte někdo zda se to dá zkontrolovat přes diagnostiku,myslím to procento zanesení pri kterém se má rozsvítit?
pak to může bejt tou druhovýrobou
nebo stým blbě jezdím
jestli náhodou není něco špatně nastavené v ř.j. nevíte někdo zda se to dá zkontrolovat přes diagnostiku,myslím to procento zanesení pri kterém se má rozsvítit?
pak to může bejt tou druhovýrobou
nebo stým blbě jezdím
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Podle popisu máš 125 kW, to je Siemens PPD, a jiná řídící jednotka, než máme my v 8V Bosch PD. Takže tam ta kontrolka může svítit jinak. Mě se nerozsvítila nikdy, i když byl filtr skoro KO. Stále se tvářil, že je vyčištěný, prázdný, jen s nějakým množstvím zbytkového popela.moty píše:Tak mne napadá více možností proč to tak dělá jen mne s tou signálkou,
jestli náhodou není něco špatně nastavené v ř.j. nevíte někdo zda se to dá zkontrolovat přes diagnostiku,myslím to procento zanesení pri kterém se má rozsvítit?
pak to může bejt tou druhovýrobou
nebo stým blbě jezdím