Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 39
- Registrován: 01.06.2014 12:04
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Jo já vím že mám jinej typ BMR tenhle dpf nesnáší nejvíc.
Prostě by mě zajímalo jestli to u tohoto typu dělá stejne i s orignálním dpf.
Nejhorší je že většina majitelů s BMR to má odstraněný
Prostě by mě zajímalo jestli to u tohoto typu dělá stejne i s orignálním dpf.
Nejhorší je že většina majitelů s BMR to má odstraněný
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Ne nedělá, to je způsobené tím Polákem.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 39
- Registrován: 01.06.2014 12:04
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Takže kdyby tam byl originál v použitém ale ještě funkčním stavu tak to funguje normálně jako u BMP
Originál mám doma ve sklepě ale bohužel vykuchanej
Originál mám doma ve sklepě ale bohužel vykuchanej
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
to je totiž suprgeniální věc, která je poměrně v módě, no...
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 16.10.2011 22:19
- Bydliště: Rychnov
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
regeneraci mi to dělá taky +- 300-350km a Kimik si fotil zanešení filtru že při tom nájezdu to ještě neviděl.
regeneraci poznám hned teplota vyleze hned a odezva na plyn je jiná,když se spustí před příjezdem tak na místě přidám plyn na cca 2500ot a po chvilce se regenerace ukončí.
regeneraci poznám hned teplota vyleze hned a odezva na plyn je jiná,když se spustí před příjezdem tak na místě přidám plyn na cca 2500ot a po chvilce se regenerace ukončí.
Znovu 3c 125kw highline
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 39
- Registrován: 01.06.2014 12:04
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Tak konečně někdo se stejnou motorizací, pane vyzkouším to jsem ještě nedělal. Máš tam určitě ještě púvodní filtr, dotaz na tebe je stejnej jestli ti to při regeneraci ze začátku kouří nebo ne, signálka se ti určitě nerozsvěcuje při každý regeneraci. Dík za jakoukoli odpověď.
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Hele já měl v autě (BMR) dpfko s namotanejma 300 tisícema km a nevěděl sem o něm. Teda do tý doby než se mě do něj vychcalo zadřený turbo.
Koupil sem od Jirky tečky starší a zas o něm nevim. Kontrolku dpf sem neviděl ani z rychlíku a žádný svrbění v podbříšku taky nepociťuju.
Jo a v neposlední řadě, když tak teď čtu co si na nás chystá nová technická, sem i docela rád, že se mě ve sklepě nic vykuchanýho neválí
Ty voe jestli tohle bude číst Prochy01 bude určitě pyšnej. Ještě si vzpomínám jak mě nedávno jebal když sem se zmínil, že ho nechám vykuchat taky
Koupil sem od Jirky tečky starší a zas o něm nevim. Kontrolku dpf sem neviděl ani z rychlíku a žádný svrbění v podbříšku taky nepociťuju.
Jo a v neposlední řadě, když tak teď čtu co si na nás chystá nová technická, sem i docela rád, že se mě ve sklepě nic vykuchanýho neválí
Ty voe jestli tohle bude číst Prochy01 bude určitě pyšnej. Ještě si vzpomínám jak mě nedávno jebal když sem se zmínil, že ho nechám vykuchat taky
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
buď v klidu, prochy má teď jiný starosti, tak si toho tady nevšimne ale abys neřekl, tak tě pochválím v zastoupení za něj
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 39
- Registrován: 01.06.2014 12:04
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Jasně vykuchanej není to správný, správný je že je vykuchanej ve sklepě a né v autí,né? Uznávám že mám na tom taky určitou vinu ale ještě větší vinu má ten odborník který mě ukecal že dpf zaplněnej nespalitelným popelem podle ř.j. na 67g je už v prdeli a musí se vykuchat a pak to bude jezdit až do minimálně 1000000km. S tou druhovýrobou je to asi slapanec vedle ale aspoň tam je a zachytává co má i nemá i když se to rozsvítí tak se to vypálí a je zas na chvilku klid.
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Mno, jestli ti to vypustí ven saze, tak určitě nezachytí to, co by měl.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 39
- Registrován: 01.06.2014 12:04
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Ale mne to ven nic nevypouští jen až když nastane čas regenerace tak to chvili kouří do tý doby to nic nedělá a to můžu jezdit jak chci.Koncovky jsou celkem čistý.
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Tak já nevim jak to mam říct...
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 27.05.2014 19:29
- Bydliště: poblíž Prahy
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Závada nemusí být vyloženě neorigo dpf, může mít rozhašený auto - (diferenční a teplotní čidla apod).
Pásovec Variant 1,6 tdi CAYC Bluemotion
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Ten teď prolejzá jiný topici než tehle... #šlapunaplynalenejedeto# #cotojeregulaceturba# #repasováníajehonástrahy#ppfox píše:buď v klidu, prochy má teď jiný starosti, tak si toho tady nevšimne ale abys neřekl, tak tě pochválím v zastoupení za něj
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
dobře ty
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm