moje auto jezdí celej svůj krátkej život výlučně na Vervu a při čištění EGRu, klapky a vstřiků jsem dostal od kimika metál za nadstandardně čistý "vnitřnosti"Bari píše:...Už delší dobu beru Vervu diesel, ale nevím, jestli se kvalita nějak nezměnila nebo nemá smysl jít k základní naftě u OMV.
současná kvalita paliv u čerpadel
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: současná kvalita paliv u čerpadel
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: současná kvalita paliv u čerpadel
Vervou se neda nic zkazit
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: současná kvalita paliv u čerpadel
jezdím zasádně na vervu a nebo dávám aditivum. Dost nechápu, že někdo s těmahle autama bere ten nejlevnější benzín nebo naftu, kvůli mnohdy 70,- . Za to zdraví motoru to stojí. Známý s B5 tankoval 4 roky u Lukoilu a no name čerpaček a teď mu to stojí v garáži a čeká na repas vstřiků . Možná shoda okolností, možná ne...
Každopádně s vervou jede ten motor tak nějak "spokojenějc..":-).
Každopádně s vervou jede ten motor tak nějak "spokojenějc..":-).
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
- nemecek
- Člen klubu
- Příspěvky: 186
- Registrován: 02.08.2013 21:15
- Bydliště: Praha
Re: současná kvalita paliv u čerpadel
Tohle šetřen za každou cenu také nechápu. Já tolik nejezdím, na měsíc mi tan nádrž stačí, takže nějakých ušetřených 70 - 100 Kč tuplem neřeším. Beru jen MaxxMotion 100 nebo Vervu 100 a mám dobrej pocit, že auto dostane to nejlepší.Lukkii píše:jezdím zasádně na vervu a nebo dávám aditivum. Dost nechápu, že někdo s těmahle autama bere ten nejlevnější benzín nebo naftu, kvůli mnohdy 70,- . Za to zdraví motoru to stojí. Známý s B5 tankoval 4 roky u Lukoilu a no name čerpaček a teď mu to stojí v garáži a čeká na repas vstřiků . Možná shoda okolností, možná ne...
Každopádně s vervou jede ten motor tak nějak "spokojenějc..":-).
Do B2 Passata jsem kdysi v pravěku v zimě natankoval levnou naftu a vyléčilo mne to tak, že jsem pak už jezdil jen k Aralu (škoda ho).
Audi A4 Avant TDI B9 2016 110 kW Manhattan gray
Bylo: VW Passat Variant Highline 2.0 TFSI 2006
Bylo: VW Passat Variant Highline 2.0 TFSI 2006
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: současná kvalita paliv u čerpadel
no jo stary diesely zamrzají každou zimu - teda nafta v čerpadle nebo filtru. A jak jezdi TSIčko? Ta verva 100 je taky znát ne?nemecek píše:Tohle šetřen za každou cenu také nechápu. Já tolik nejezdím, na měsíc mi tan nádrž stačí, takže nějakých ušetřených 70 - 100 Kč tuplem neřeším. Beru jen MaxxMotion 100 nebo Vervu 100 a mám dobrej pocit, že auto dostane to nejlepší.Lukkii píše:jezdím zasádně na vervu a nebo dávám aditivum. Dost nechápu, že někdo s těmahle autama bere ten nejlevnější benzín nebo naftu, kvůli mnohdy 70,- . Za to zdraví motoru to stojí. Známý s B5 tankoval 4 roky u Lukoilu a no name čerpaček a teď mu to stojí v garáži a čeká na repas vstřiků . Možná shoda okolností, možná ne...
Každopádně s vervou jede ten motor tak nějak "spokojenějc..":-).
Do B2 Passata jsem kdysi v pravěku v zimě natankoval levnou naftu a vyléčilo mne to tak, že jsem pak už jezdil jen k Aralu (škoda ho).
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
- Bari
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 12.07.2012 10:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: současná kvalita paliv u čerpadel
Že Vervou nic nezkazím jsem tak nějak tušil Ale ještě mě právě zajímalo srovnání s běžnou OMV naftou a případně nějaké aktuální testy, jak si která nafta stojí a jestli se něco nějak nezlepšilo nebo naopak nezhoršilo.
Škoda Superb L&K 2.0 TDI (2019), 140 kW, DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: současná kvalita paliv u čerpadel
tak téměř po šesti letech, kdy jsem tohle téma založil, mám nutkavou potřebu sdělit další poznatek. Se svým obstarožním tátošem T4, jsem dneska ráno natankoval v Lucemburku Aral Ultimate diesel. Chudák malá nikdy takovou dobrotu nezakusil. Trvalo mu asi 300km, než se vzpamatoval a pak dostal motor (podobně jako u Redbullu), křídla. Nekecám, ten motor má ubohých 68koní, který jsem demontáží egru, a přidáním IC zvednul možná tak na 80 koní (a to si asi fandím). Dneska jsem nevěřil vlastním očím, co ta nafta s motorem udělala. Maximálka se moc nezvedla, díky krátký převodovce, ale v kopcích ten motor táhnul, jak raněný zvíře. Tam, kde bych jel možná tak 110, to jelo o 20 víc a co hlavně, ta rychlost se držela. Normálně,, téměř zázrak. Cena v LU za litr je dneska 27,-Kč. V DE bohužel zhruba o 4-5,-Kč víc, ale i tak to je dneska cena libová. Pamatuji doby, kdy stál Ultimate snad 45,-Kč !
Zkoušel jsem jezdit na všechny možný prémiový paliva, ale tahle nafta je naprosto bez konkurence. Považuji jí za to nejlepší, co lze vůbec v Evropě natankovat. Za 0,988 euro bych si jí pár sudů nejradši dovez.
Zkoušel jsem jezdit na všechny možný prémiový paliva, ale tahle nafta je naprosto bez konkurence. Považuji jí za to nejlepší, co lze vůbec v Evropě natankovat. Za 0,988 euro bych si jí pár sudů nejradši dovez.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: současná kvalita paliv u čerpadel
...bohužel tohle neplatí pro ARAL v ČR...alespoň si to myslím..(
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: současná kvalita paliv u čerpadel
Aral v ČR je bohužel protimluv asi jako sníh na Sahaře. Aral u nás už řadu let vůbec není a je to podle mě velká škoda.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- pásovec
- Moderátor
- Příspěvky: 5487
- Registrován: 25.03.2008 20:26
- Bydliště: Praha
Re: současná kvalita paliv u čerpadel
jo ultimate, to je král
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- counterct
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 08.11.2011 15:53
Re: současná kvalita paliv u čerpadel
KJirka: Tak zkus někdy do CCčka natankovat ultimate, by mě zajímalo co to s ním udělá, když T4 dostala křídla
VW Passat 2.0TDi (103kW)2013 DSG a RNS315
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: současná kvalita paliv u čerpadel
když jsem byl v červnu v LU, tak jsem do toho CC Ultimate natankoval. Ale s přebytkem výkonu, jaký tam mám (dneska asi 160kW/430Nm a spíš asi víc) to už nepoznáš. Poznáš to hlavně u auta s ničemným motorem.
Jo, Ultimate je král a já taky
Jo, Ultimate je král a já taky
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- counterct
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 08.11.2011 15:53
Re: současná kvalita paliv u čerpadel
S takovým výkonem už se to jezdí pěkně s cc viď. můžeš to porovnat třeba oproti třilitru?
A až budeš brát ty sudy, tak řekni, natankoval bych si od tebe
A až budeš brát ty sudy, tak řekni, natankoval bych si od tebe
VW Passat 2.0TDi (103kW)2013 DSG a RNS315
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: současná kvalita paliv u čerpadel
Nejde ani tak o výkon jako o krouťák.A ten je u třílitru někde jinde.Obsah ničím nenahradíš.Ani ten nejsilnější 2,0TDi 240k nejede jako třílitr v A6.
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: současná kvalita paliv u čerpadel
ámensharik4x4 píše:Obsah ničím nenahradíš.Ani ten nejsilnější 2,0TDi 240k nejede jako třílitr v A6.
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm