passat 1.9 tdi 81 kw- turbo nebo co to ještě může být ?

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
chosee310
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 18.10.2015 15:39

passat 1.9 tdi 81 kw- turbo nebo co to ještě může být ?

Příspěvek od chosee310 »

Ahoj, prosím o radu. Auto nemá moc tah, ale jakmile přesáhne asi 2900 otáček, tak jede jak drak.Dnes jsem koupil nový elektromagnetický ventil omezování tlaku n75 a nepomohlo to. Regulace na turbu se hýbe( zkoušel jsem nasát vzduch do hadičky vedoucí k té baňce) . čím to ještě může být? Bude to už fakt tím turbem ? Že by bylo nějaké slabé ?

trhac
Profík
Profík
Příspěvky: 995
Registrován: 09.01.2011 21:41

Re: passat 1.9 tdi 81 kw- turbo nebo co to ještě může být ?

Příspěvek od trhac »

Má auto dost čerstvýho vzduchu a nafty?co píše diagnostika?chce to projet a nalogovat

chosee310
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 18.10.2015 15:39

Re: passat 1.9 tdi 81 kw- turbo nebo co to ještě může být ?

Příspěvek od chosee310 »

Ahoj, diagnostiku nemám, tak jedině že bych zkusil někoho poprosit o napíchnutí v okolí, jinak vzduch má, naftu též no, na tom se nic nezměnilo pravděpodobně.

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: passat 1.9 tdi 81 kw- turbo nebo co to ještě může být ?

Příspěvek od majkl1 »

Když nastartuješ a vyndáš hadičku od membrány turba a pak jí nandáš zpět, vyjede táhlo tak o 8-10mm nahoru?
Pokud by to bylo váhou, spíš by se to chovalo obráceně, ale můžeš zkusit dát nazkoušku diodu (návod tady určitě najdeš).
Pokud by to přisávalo kouř přes otevřený EGR, tak by to popocukávalo.
Fakt by bylo nejlepší udělat dobrý log. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Kubi230
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 01.02.2012 21:15
Bydliště: Dačice Jihokraj :-D

Re: passat 1.9 tdi 81 kw- turbo nebo co to ještě může být ?

Příspěvek od Kubi230 »

Já mám EGR zaslepený, problém s turbem jsem také řešil, že nemělo tah a ají padalo do nouzáku a stále řeším. Vyměnil jsem N75+N18, nový ovladací ventil na turbo, nové podtlakové hadičky, nový zásobník podtlaku, nový ventil odvětrávání víka motoru. Nové těsnění na parohy sání. Hadice vyčistěny. Ten snímač tlaku na sání jsem také vyndal a prolil technickým benzinem a usušil. Vrtulku na turbu jsem zkoušel tak že jsem sundal hadici vepředu a zkoušel vůle prstem a nic jsem nepocítil pak jsem koukal přes kameru na telefonu a vrtulka krásně čistá. Diodu jsem také zkoušel a bez změny. Kámoš řešil to samý na octavce. Nic neměnil a dal vyčistit turbo a má pokoj do teď asi 3 roky už. Takže teď i když Passat půjde do světa to taky plánuju udělat ať to má budoucí majitel v kupě. Dnes jsem zrovna valil dopoledne asi 100km a odpoledne znova 100km a jak si to auto prostě chvilku odpočine tak v těch mrazech to dělá každej rok. Takže už mě nic jiného nenapadá než že se sekají lopatky nebo nedovírají. Oproti tomu PD 96kw je to línej trabant i normálně a myslím si že by to mělo jet na 81kw daleko líp než to jede mě. Vstřiky dle diagnostiky byly prej dobrý.
Kubi Passat Variant r.v.97 1.9TDi AFN/Passat AVF 96kw PD

chosee310
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 18.10.2015 15:39

Re: passat 1.9 tdi 81 kw- turbo nebo co to ještě může být ?

Příspěvek od chosee310 »

Ale co oni ti na tom turbu vyčistí ? Tam není moc co čistit nějak extra ne ?? Jinač taky bych ho chtěl poslat do světa, tak řeším, ať to jezdí a neprodávám šmejda no .

Kubi230
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 01.02.2012 21:15
Bydliště: Dačice Jihokraj :-D

Re: passat 1.9 tdi 81 kw- turbo nebo co to ještě může být ?

Příspěvek od Kubi230 »

Regulaci mám asi rok a něco starou tak pochybuju že by zatuhla, hlavně to s novou bylo furt stejný. Turba nečistím ale vím že jemu to pomohlo. Myslím že se tam přes EGR dostanou nějaký usazeniny a přidře to naklápění lopatek a potom turbo netlačí jak by mělo a když po něm potom chceš víc tak vypne protože neudrží tlak v sání. Čistěním by to mohlo povolit. Dneska jsem měl kupce, s autem jsem byl na zvedáku. Všechno pěkný a v pořádku ale potom vyplo turbo tak jsem s ním dohodlej že ho nechám vyčistit. Ale to bude až za 14 dní protže teď musím dořešit chyby svého nového vozu abych byl furt mobilní. A pak to na to pošlu. Tak pokuď nezapomenu tak dám vědět jaká je změna.
Kubi Passat Variant r.v.97 1.9TDi AFN/Passat AVF 96kw PD

Uživatelský avatar
fredh
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 21.08.2010 20:03
Bydliště: Vysočina

Re: passat 1.9 tdi 81 kw- turbo nebo co to ještě může být ?

Příspěvek od fredh »

Hele, a náhodou, nevede ti do jednotky hadička? U některejch bývá čidlo tlaku v jednotce a ta hadička je v jednotce prasklá. U mě to byl tento případ. Jinak udělat log a uvidí se, kde je chyba.
Passat B5 sedan, r.v. 97, 1.9Tdi 81Kw, Passat B5 combi, r.v. 99, 1.9Tdi 81Kw

Gti --> Gti --> Vts --> Gti-->Tdi

chosee310
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 18.10.2015 15:39

Re: passat 1.9 tdi 81 kw- turbo nebo co to ještě může být ?

Příspěvek od chosee310 »

Ne ne hadička nevede.. Teď mi na diagnostice zjistil chlápek, že čerpadlo předvstřiku má špatné hodnoty. Prej mi to měli seřídit při výměně rozvodů , ale asi se tak nestalo no. Tak teď nevím co a jak.. Jestli to též může mít vliv na to ..

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: passat 1.9 tdi 81 kw- turbo nebo co to ještě může být ?

Příspěvek od majkl1 »

Čerpadlo na tlak vliv nemá, ale pokud máš posunutou vačku, tak ano. Už se mi to stalo, že mi po rozvodech přivezli domů auto a ono mělo o dvě vteřiny delší reakci na plyn. Na diagnostice nic, jen byl docela vysoký tlak a přitom nízká hodnota z váhy. Ventilem to funělo zpět do sání.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Rassat
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 19.03.2014 23:10

Příspěvek od Rassat »

Prekontroloval bych podtlaky - zapojeni hadicek

Odesláno z mého GT-I8200N pomocí Tapatalk

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“