Problém na Emisích
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 12.06.2009 20:22
- Bydliště: Sukorady
Problém na Emisích
Ahoj.Byl jsem před koncem roku na STK a Emisích a docela znepokojenej výsledek. Mám Passata 3C rv:2010 105Kw
Ad blue kód motoru je CBAC...Na samotné stk v poho,ale při emisích mi připojili nějakou krabičku do diag.konektoru a před samotnýma emisema mu tam vyskočila nějaká hláška a pod tim věta..Počet chyb(závad) pro uspěšné ukončení emisí 1.
Bohužel jsem nezahlédl číslo chyby(nechtěl říct ani ukázat)Ale opravdu tam vyskočila,ale při kontrole chyb přes vag vyskočilo vše bez závad.Nesetkal se někdo s tímto problémem.Popřípadě někdo zvás jestli nedělá na STK ten snad ví oco se jedná.Ten technyk mi nechtěl ani přes naléhání zdělit o jakou závadu se jedná.Prý neví co to je,protože mu to žádnou nenašlo na diag.Ale před spuštěním emisí mu to vyhazovalo tuto chybu.Vůbec netuším oco jde a nerad bych příští rok zas někde plašil koncem roku že nemám emise a STK protože to vyhodí nějakou hlášku kterou mi emisní technyk neřekne protože neví co to je za hlášku,ale emise mi kvůli ní dát nemůže...Díky moc za rady
Ad blue kód motoru je CBAC...Na samotné stk v poho,ale při emisích mi připojili nějakou krabičku do diag.konektoru a před samotnýma emisema mu tam vyskočila nějaká hláška a pod tim věta..Počet chyb(závad) pro uspěšné ukončení emisí 1.
Bohužel jsem nezahlédl číslo chyby(nechtěl říct ani ukázat)Ale opravdu tam vyskočila,ale při kontrole chyb přes vag vyskočilo vše bez závad.Nesetkal se někdo s tímto problémem.Popřípadě někdo zvás jestli nedělá na STK ten snad ví oco se jedná.Ten technyk mi nechtěl ani přes naléhání zdělit o jakou závadu se jedná.Prý neví co to je,protože mu to žádnou nenašlo na diag.Ale před spuštěním emisí mu to vyhazovalo tuto chybu.Vůbec netuším oco jde a nerad bych příští rok zas někde plašil koncem roku že nemám emise a STK protože to vyhodí nějakou hlášku kterou mi emisní technyk neřekne protože neví co to je za hlášku,ale emise mi kvůli ní dát nemůže...Díky moc za rady
Pásovec 2.0 Tdi DSG
Golf V 1.6 Mpi
Golf V 1.6 Mpi
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Problém na Emisích
A to řešíš teď? 2 roky dopředu?
1) technik je idiot
2) s načítáním chyb na emisích jsou teprve v ,,pilotním,, programu, někdy od půlky roku se pojede ,,naostro,,
3) bůhví co mu to tam vyskočilo
4) pokud je VAG čistý takl je to jejich chyba
5) opět, proč to řešíš teď? Za 2 roky se s autem může stát cokoliv a bylo by vhodné si zajet na diagnostiku opět před skt, emisemi.
1) technik je idiot
2) s načítáním chyb na emisích jsou teprve v ,,pilotním,, programu, někdy od půlky roku se pojede ,,naostro,,
3) bůhví co mu to tam vyskočilo
4) pokud je VAG čistý takl je to jejich chyba
5) opět, proč to řešíš teď? Za 2 roky se s autem může stát cokoliv a bylo by vhodné si zajet na diagnostiku opět před skt, emisemi.
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 12.06.2009 20:22
- Bydliště: Sukorady
Re: Problém na Emisích
To je sice pravda,ale tak rád mám jasno a chtěl bych vědět co se děje..Nemám rád překvapení..A pokud tam bude něco špatného tak bych to rád věděl.Qido píše:A to řešíš teď? 2 roky dopředu?
1) technik je idiot
2) s načítáním chyb na emisích jsou teprve v ,,pilotním,, programu, někdy od půlky roku se pojede ,,naostro,,
3) bůhví co mu to tam vyskočilo
4) pokud je VAG čistý takl je to jejich chyba
5) opět, proč to řešíš teď? Za 2 roky se s autem může stát cokoliv a bylo by vhodné si zajet na diagnostiku opět před skt, emisemi.
Pásovec 2.0 Tdi DSG
Golf V 1.6 Mpi
Golf V 1.6 Mpi
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Problém na Emisích
Pokud je VAG/VCDS bez chyby, tak to meli posaseny na emisích. Kdybys mel chybu v aute, diagnostika by ti to ukázala.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Problém na Emisích
asi by mě to taky trochu znervoznilo. Nechápu, proč s tím ten člověk dělal takový kůže, když ses na to ptal. Ale oni jsou na těch emisích zřejmě všude takoví machři namistrovaný.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Problém na Emisích
Na emisích kontrolují mimo chyb ještě readiness kody. Když například smažeš vagem nejakou chybu která ti tam nenaskočí ihned, ale až po úspěšném otestování systému tak to právě vypíše že readiness není uspěšně ukončený, popřípadě neproběhl v pořádku. To samé po opravě. Npř. nandáš nový egr, vše v pořádku, ale autu trvá cca 100km než si otestuje emisní systém a do té doby neprojdeš. Měl si štěstí že si ty emise dělal před koncem roku, ted už by tě nejspíš vyhodili. Bez diagnostiky ti nikdo neřekne v čem je problém.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Problém na Emisích
Jirko. asi ještě ne teď, já byl min.týden na stk a taky mi to "projížděl" na emisích - koukal jsem na něj a ptal jsem se co dělá a on říkal že to mají zatím v nějakém testovacím režimu a že na ostro to poběží někdy od poloviny roku až - ale říkal, že bych prošel - měl jsem tam samé nulyJirka. píše:...Měl si štěstí že si ty emise dělal před koncem roku, ted už by tě nejspíš vyhodili...
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 12.06.2009 20:22
- Bydliště: Sukorady
Re: Problém na Emisích
No moc jsem to nevidel zas az tak vstřícnej zas nebyl,ale ta tabulka jako je ve váhu to nebyla..Dělal to pres nějakou skatuli Bosch.Ale ve finále se mužem bavit potom samém to fakt nevím.Jen jsem vydel na monitoru hlásku počet chyb 1 které brání úspěšnému ukončení emisí nebo tak podobneppfox píše:Jirko. asi ještě ne teď, já byl min.týden na stk a taky mi to "projížděl" na emisích - koukal jsem na něj a ptal jsem se co dělá a on říkal že to mají zatím v nějakém testovacím režimu a že na ostro to poběží někdy od poloviny roku až - ale říkal, že bych prošel - měl jsem tam samé nulyJirka. píše:...Měl si štěstí že si ty emise dělal před koncem roku, ted už by tě nejspíš vyhodili...
Pásovec 2.0 Tdi DSG
Golf V 1.6 Mpi
Golf V 1.6 Mpi
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problém na Emisích
Na emisích se načítaj RD-kody,takže není pravda,že když diagnostika nic nehlásí,musí být vše v pořádku.Stačí ale před technickou vymazat všechny závady a na emisích vyčte prdlajz.
Teď jsem tam byl z 2011,byla vybytá baterka,takže nová baterie,kompletní reset jednotek a na emisích to napsalo- nelze vyčíst.Tak pán říká "jeďte,zas to nejde" .
Teď jsem tam byl z 2011,byla vybytá baterka,takže nová baterie,kompletní reset jednotek a na emisích to napsalo- nelze vyčíst.Tak pán říká "jeďte,zas to nejde" .
Naposledy upravil(a) sharik4x4 dne 21.01.2016 07:31, celkem upraveno 1 x.
- jk.rx
- Jezdec
- Příspěvky: 302
- Registrován: 25.10.2007 20:47
- Bydliště: Praha západ
Re: Problém na Emisích
Jeďte zas to nejde časem nepůjde a až ho někdo zkontroluje kde má záznamy k měření tak už tak suverénní nebude....
Koupím knihu: Štěpán Jičínský, Osciloskop a jeho využití v autoopravárenské praxi
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém na Emisích
si pan koupi krabicku pred kabel co udela 0000000 i u rusky ponorky misto aby se na zvedaku sel podivat jestli tam neni misto DPF kus trubky...
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problém na Emisích
V čechách? Kde máme 50letou tradici v ojebávání.Asi těžko.Vždycky to nějak půjde.jk.rx píše:Jeďte zas to nejde časem nepůjde a až ho někdo zkontroluje kde má záznamy k měření tak už tak suverénní nebude....
A kontroly? V takhle velkých firmách se musej předem nahlásit.Takže budou buzerovat raději ty malé garážníky než velké.Tak je to ve všem.
Kaufland taky nezavřou kvůli jedný myši či schnilejm račatům,ale krámek na rohu klidně i s tučnou pokutou.
PS: Zákony platí pro chudé.Všichni jsme si rovni,akorát někteři jsou rovnější.
- VWPassatVW
- Profík
- Příspěvky: 904
- Registrován: 14.01.2011 20:00
- Bydliště: Praha
Re: Problém na Emisích
Shariku, s tím naprostý souhlas...!sharik4x4 píše:V čechách? Kde máme 50letou tradici v ojebávání.Asi těžko.Vždycky to nějak půjde.jk.rx píše:Jeďte zas to nejde časem nepůjde a až ho někdo zkontroluje kde má záznamy k měření tak už tak suverénní nebude....
A kontroly? V takhle velkých firmách se musej předem nahlásit.Takže budou buzerovat raději ty malé garážníky než velké.Tak je to ve všem.
Kaufland taky nezavřou kvůli jedný myši či schnilejm račatům,ale krámek na rohu klidně i s tučnou pokutou.
PS: Zákony platí pro chudé.Všichni jsme si rovni,akorát někteři jsou rovnější.
VWPassatVW
-------------------------------------
VW Passat 3C Variant 2.0TDi 103kW 4Motion Highline
(dříve VW Passat B5,5 1.9TDi 96kW 4Motion Highline)
-------------------------------------
VW Passat 3C Variant 2.0TDi 103kW 4Motion Highline
(dříve VW Passat B5,5 1.9TDi 96kW 4Motion Highline)
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 12.06.2009 20:22
- Bydliště: Sukorady
Re: Problém na Emisích
tady je log readiness....Ale nic nevim.Nebo spíš stejně jsem nic nepoznalJirka. píše:Na emisích kontrolují mimo chyb ještě readiness kody. Když například smažeš vagem nejakou chybu která ti tam nenaskočí ihned, ale až po úspěšném otestování systému tak to právě vypíše že readiness není uspěšně ukončený, popřípadě neproběhl v pořádku. To samé po opravě. Npř. nandáš nový egr, vše v pořádku, ale autu trvá cca 100km než si otestuje emisní systém a do té doby neprojdeš. Měl si štěstí že si ty emise dělal před koncem roku, ted už by tě nejspíš vyhodili. Bez diagnostiky ti nikdo neřekne v čem je problém.
Pásovec 2.0 Tdi DSG
Golf V 1.6 Mpi
Golf V 1.6 Mpi
-
- Jezdec
- Příspěvky: 370
- Registrován: 01.05.2010 15:26
- Bydliště: Praha
Re: Problém na Emisích
mas tam 3 chyby a proto se nastavil MIL na ON.
jinak:
Readiness kód je stavové číslo označující stavy jednotlivých komponent ovliňujících spalování. Česky řečeno je to taková sjetina důležitých hodnot, kdy je hned přesně videt jestli je vše OK (samé 0) nebo něco špatně (někde je 1). Kód je osmimístný a význam jednotlivých míst následuje:
1 - zpětné vedení výfukových plynů
2 - vyhřívání lambda-sondy
3 - lambda-sonda
4 - klimatizace
5 - systém sekundárního přívodu vzduchu
6 - odvětrávání palivové nádrže
7 - vyhřívání katalyzátoru
8 - katalyzátor
Readiness 00000010 tedy znamená závada ve vyhřívání katalyzátoru...
jinak:
Readiness kód je stavové číslo označující stavy jednotlivých komponent ovliňujících spalování. Česky řečeno je to taková sjetina důležitých hodnot, kdy je hned přesně videt jestli je vše OK (samé 0) nebo něco špatně (někde je 1). Kód je osmimístný a význam jednotlivých míst následuje:
1 - zpětné vedení výfukových plynů
2 - vyhřívání lambda-sondy
3 - lambda-sonda
4 - klimatizace
5 - systém sekundárního přívodu vzduchu
6 - odvětrávání palivové nádrže
7 - vyhřívání katalyzátoru
8 - katalyzátor
Readiness 00000010 tedy znamená závada ve vyhřívání katalyzátoru...