Golf 7 GTI Clubsport - podrobné informace o edici ke 40. výročí modelu GTI

Co se děje kolem VW.

Moderátoři: LukaSHek, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
admin
Administrator
Administrator
Příspěvky: 821
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Serverovna
Kontaktovat uživatele:

Golf 7 GTI Clubsport - podrobné informace o edici ke 40. výročí modelu GTI

Příspěvek od admin »

Golf GTI Clubsport

Pro ty co si brousí zuby na nový Golf GTI Clubsport přinášíme podrobnější informace. Podle oficiálních zpráv se Clubsport začne sériově vyrábět začátkem roku 2016.

Základní fakta

Zrychlení z 0 na 100 km/h: 5,9 sekundy
Výkon: 195kW/265 HP (Krátkodobě dokáže zvýšit výkon na více než 290 k)
Maximální rychlost: 250 km/h.
Motor: 2.0 TSI
Průměrná sportřeba: 6,9 l / 100km

Motor

Motor 2.0 TSI je suverénní přeplňovaný motor modelu Golf GTI. Mezi technické vychytávky
patří vodou chlazené sběrné výfukové svody. Svody jsou integrované do hlavy válců a přivádí
výfukové plyny k turbodmychadlu. Druhou vychytávkou je proměnné časování sacích i výfukových
ventilů. Východiskem pro tento motor je varianta jednotky TSI s výkonem 169 kW/230 k, která je pro
jubilejní edici vyladěna na 195 kW/265 k.

Jak by řekl Horst Fux, tak tohle není všechno. K modelu Clubsport dostanete funkci zvýšení plnicího tlaku
turbodmychadla. Čímž lze výkon krátkodobě zvýšit přibližně o 10 procent na více než 290 koní. S výkonem
roste i maximální točivý moment z 350 na 380 N.m. Ke zvýšení výkonu dojde při zamáčknutí plynu až do podlahy.

Exteriér

Designéři se vyřádili na zcela novém předním nárazníku. Dále upravili boční prahy, rovněž vytvořili celý zadní difuzor,
nový vícedílný střešní spoiler a zasadili exkluzivní kovaná kola z lehké slitiny. Vylepšený přední nárazník plní
nejen vzhledovou funkci, ale spolu s designem se zlepšil průtok vzduchu k motoru, aerodynamika a přítlak.

Zadní spoiler byl nově navržený a zdokonalený v aerodynamickém tunelu. Mezi černou plochou střechy a spoilerem
je úzká vzduchová mezera, která dokonale plní své funkce v oblasti aerodynamiky, mezi něž patří minimalizace
vzniku vzdušného víření v oblasti zádě a výrazné zvýšení přítlaku na zadní nápravu.
Přílohy
clubsport1.jpg
clubsport2.jpg
clubsport3.jpg
clubsport4.jpg

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: Golf 7 GTI Clubsport - podrobné informace o edici ke 40. výročí modelu GTI

Příspěvek od Pantani »

To jsem velmi zvědav, jestli se budu schopnej vejít do těch skořepin :-(
Jo a volant + skořepiny budou k ceně dalších min. 100k.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Uživatelský avatar
klasek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3749
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kaňk
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf 7 GTI Clubsport - podrobné informace o edici ke 40. výročí modelu GTI

Příspěvek od klasek »

Už to vidim, jakse budou ty vodou chlazené svody sr*t :sorry:

Uživatelský avatar
dwajt
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 08.09.2014 19:57

Re: Golf 7 GTI Clubsport - podrobné informace o edici ke 40. výročí modelu GTI

Příspěvek od dwajt »

Auto pěkný, desing VW umí. Motor podle mně ale 300tis. km nezvládne, ale chci se mýlit. Otázkou taky je, jestli budoucí majitelé GTI budou z tý krevní skupiny, co si takový auto koupí jako svojí opravdovou srdeční záležitost a budou ochotný se kvůli tomu třeba i rozvést, nebo to budou mít na pózování na parkovišti u nákupního centra jako boratovský kundolap a nejčastější položkou v jejich rozpočtu na auto bude voňavka namísto kvalitního oleje každých 10 tis. km. Obávám se, že to auto je od začátku koncipováno právě pro to, aby stálo a lidi na něj čuměli, než aby se jenom mihlo rychle kolem a zbyla po něm jenom ozvěna za obzorem...
VW Golf Variant MK7 1.4 TSI 92 kw Deep Black Pearlescent
VW Golf Variant MK4 1.6 16V 77kw Deep Black Pearlescent

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: Golf 7 GTI Clubsport - podrobné informace o edici ke 40. výročí modelu GTI

Příspěvek od Pantani »

A jestlipak bude sériovka taky takhle hezky nízko? asi těkžko...
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Uživatelský avatar
daklevw
Pilot
Pilot
Příspěvky: 724
Registrován: 10.01.2010 10:45
Bydliště: Polička

Re: Golf 7 GTI Clubsport - podrobné informace o edici ke 40. výročí modelu GTI

Příspěvek od daklevw »

tak jsem si zkusil konfiguraci takovej socialek s cenou 945 tis kč ... za to mam rodinou octavii rs v kumbalu v v te nejvyšši možne kanonade ...
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Golf IV Variant 1.9 TDI 66 kW / 90 HP[/url]

Uživatelský avatar
elektrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 67
Registrován: 05.02.2016 01:02
Bydliště: Plzeň

Re: Golf 7 GTI Clubsport

Příspěvek od elektrik »

sice je o něco slabší než moje naturbená pětka, ale i tak výkonově je na tom celkem slušně. Pokud je to stále jen předokolka tak jejímu budoucímu majiteli bude blikat neustále kontrolka protiprokluzu a zejména na 1.2. a 3. rychlostní stupeň bude ŘJ hodně škrtit výkon a příliš nepomůže ani samosvor:)
EDITION 30 ABT

kuky.kak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 12.10.2017 15:11

Re: Golf 7 GTI Clubsport - podrobné informace o edici ke 40. výročí modelu GTI

Příspěvek od kuky.kak »

A potřebuje i tak cool auto odhlučnění (https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/) či je to auto až tak moooc cool, že to vůbec nepotřebuje? :)

Odpovědět

Zpět na „Novinky & Tiskové zprávy“