Rozvody motor CBAB- common rail 103kW

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
Hrasko
Profík
Profík
Příspěvky: 1003
Registrován: 09.12.2009 13:58
Bydliště: ...západ SVK

Re: Rozvody motor CBAB- common rail 103kW

Příspěvek od Hrasko »

CBAB ,menit pri 180tkm.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
V beznádejnej situácii je po ruke vždy jedno riešenie : kladivo
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Uživatelský avatar
Lukáš Z
Řidič
Řidič
Příspěvky: 112
Registrován: 05.07.2014 19:36

Re: Rozvody motor CBAB- common rail 103kW

Příspěvek od Lukáš Z »

CBAB co já vím, tak kontrola je 180 a výměna do 210 takže v tom intervalu by jsi měl vyměnit rozvody, já jsem to měnil při 195 z důvodu cestování, jinak bych s klidem čekal do 200 aspoň :)

peton24
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 14.10.2013 08:18

Re: Rozvody motor CBAB- common rail 103kW

Příspěvek od peton24 »

038121011G CERPADLO VODNI OCTAV.2 0.840 kg 942 Kč (34.9 EUR)
03L198119 SADA ROZVODU /ROZVODY/ 2.750 kg 2950 Kč (109.3 EUR)


Dobrý deň bude mi to pasovať na moje auto CBAB r.v. 2010 ?
passat variant 2,0 TDI CR 103 kw r.v. 2010, cbab.

vlado 14
Závodník
Závodník
Příspěvky: 531
Registrován: 19.04.2012 09:44
Bydliště: SK-OKRES MY

Re: Rozvody motor CBAB- common rail 103kW

Příspěvek od vlado 14 »

rozvody OK + index E,cerpadlo G je na cbbb,na cbab by mal byt index B nebo BX,ale moze byt i G nebo GX

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: Rozvody motor CBAB- common rail 103kW

Příspěvek od ricom »

jestli mohu doporučit nečekej. já to měnil omylem ve 200tis bo jsem blbec myslel že to někdo v 180udělal a pumpa byla už dost na kaši.. řemen byl vcelku ok. napínáky taky žádná hitparáda..
další výměnu budu dělat klasicky po 100tis tzn ted brzy.. jako zase takovej randál to není aby stím člověk musel jezdit déle že..

jako oni to natahují ty intervaly ale myslím že zbytečně moc.. 150tis maximálně to vidím reálně aby člověk byl v klidu

jinak osobně doporučuji dát jen a pouze originální sadu rozvodů.. tj Contitech Ina nejlépe koupeno v autorizáku..
Lukáš Z píše:CBAB co já vím, tak kontrola je 180 a výměna do 210 takže v tom intervalu by jsi měl vyměnit rozvody, já jsem to měnil při 195 z důvodu cestování, jinak bych s klidem čekal do 200 aspoň :)

dkraft
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 301
Registrován: 21.11.2007 23:44

Re: Rozvody motor CBAB- common rail 103kW

Příspěvek od dkraft »

naprostej souhlas! na rozvodech bych nesetril, ja jsem je delal pri porizeni (183k) a jelikoz mam malej najezd, tak je delam kazde cca 4roky bez ohledu na to kolik jsem na nich najel. tj. dalsi rozvody udelam pristi rok a to budou mit +/- 230k.

PS: vzdy komplet i s vodni pumpou.

Irik1111
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 05.10.2011 20:59

Re: Rozvody motor CBAB- common rail 103kW

Příspěvek od Irik1111 »

Abych nezakládal zbytečně nové téma. Měnil jste někdo v první generaci CR (konkrétně CBAB) zdvihátka a vahadla? Cca od 140tis pozoruji cvakání v motoru. Vždy to zmizí po výměně oleje a vydrží necvakat tak 3tis km. Teď mám 180t a měním rozvody, tak bych to nechal vyměnit preventivně i se zdvihátky. Je to kolem 6tis za materiál tak to není zas taková pálka. S mechanikem jsme se shodli, že by to mohlo být ono, ale nikde jsem nevygooglil, že by to dělalo někomu problémy. Jediné co jsem našel je problém až u motorů 2.generace s drolícími se vahadly.

Uživatelský avatar
Klejzlik
Člen klubu
Příspěvky: 676
Registrován: 28.09.2011 19:50
Bydliště: Hranice

Re: Rozvody motor CBAB- common rail 103kW

Příspěvek od Klejzlik »

No, popravdě nevím co by na tom nevzládl. Je fakt, že s rozvodama taky nemám zkušenost a aktuálně je dělám, když člověk má pár info, které najde na netu nebo v ELSA ( kdyžtak napiš sz, okopčím ti to, elsu mám), tak to zvládne, však na tom v podstatě nic není, nastavit to pak v pc zvládne i člověk bez monterek a vizitkou svého servisu. Teda jasný, nesmí mít asi úplně levé ruce. Já si popravdě koupil i aretační sadu na můj motor, dodržel momenty a btw, pak jsem se bavil i tím, že dokonce na youtube, najdeš návod jak na a podle toho by to zřejmě zvládla i moje žena

Uživatelský avatar
Lukkii
Profík
Profík
Příspěvky: 1021
Registrován: 18.05.2014 11:41
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody motor CBAB- common rail 103kW

Příspěvek od Lukkii »

ricom píše:jestli mohu doporučit nečekej. já to měnil omylem ve 200tis bo jsem blbec myslel že to někdo v 180udělal a pumpa byla už dost na kaši.. řemen byl vcelku ok. napínáky taky žádná hitparáda..
další výměnu budu dělat klasicky po 100tis tzn ted brzy.. jako zase takovej randál to není aby stím člověk musel jezdit déle že..

jako oni to natahují ty intervaly ale myslím že zbytečně moc.. 150tis maximálně to vidím reálně aby člověk byl v klidu

jinak osobně doporučuji dát jen a pouze originální sadu rozvodů.. tj Contitech Ina nejlépe koupeno v autorizáku..
Lukáš Z píše:CBAB co já vím, tak kontrola je 180 a výměna do 210 takže v tom intervalu by jsi měl vyměnit rozvody, já jsem to měnil při 195 z důvodu cestování, jinak bych s klidem čekal do 200 aspoň :)

souhlasím, na tomhle nemá cenu šetřit. Zrovna tak jako na vyvažovácích, které mě taky čekají.
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev

m4rt4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.07.2012 22:40
Bydliště: Netolice

Re: Rozvody motor CBAB- common rail 103kW

Příspěvek od m4rt4s »

Ahoj chlapi, jestli jsem dobře pochopil, tak se u CBAB nic nenastavuje jako u PD motoru a rotaček ? Všechno se zaaretuje, napne se šponovací kladka, zatočí se motorem, překontroluje se aretace a hotovo?

Čerpadlo, se nemusí jinak nastavovat jednotka si to dořeší sama ?

coolkich
Člen klubu
Příspěvky: 41
Registrován: 04.04.2016 18:51

Re: Rozvody motor CBAB- common rail 103kW

Příspěvek od coolkich »

presne tak..cerpadlo nepotrebuje svoji polohu protoze casovani resi jednotka ale presto ma svoji aretaci.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“