Chladící kapalina z výroby

TDI, Bluemotion..

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Steve28
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 26.05.2009 21:01

Re: Chladící kapalina z výroby

Příspěvek od Steve28 »

Kolegovi na Variante 2,0 TDI 110 kW zmizla tiež voda z nádržky ale už nenaštartoval. Našla sa vo valci. Auto týždeň v servise, VW prekvapené. Nabehané 20.000 km.

Uživatelský avatar
CoolXman
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1330
Registrován: 04.02.2009 15:50
Bydliště: Berounsko, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chladící kapalina z výroby

Příspěvek od CoolXman »

No, pěkný teda. Ja zatím dolil destilku jenom. Uvidim jestli to bude mizet.
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG

Uživatelský avatar
Steve28
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 26.05.2009 21:01

Re: Chladící kapalina z výroby

Příspěvek od Steve28 »

Takže som tu aj ja. Dnes som skontroloval olej a vodu a tiež mám minimum. Dolejem destilku a budem sledovať.

Uživatelský avatar
Steve28
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 26.05.2009 21:01

Re: Chladící kapalina z výroby

Příspěvek od Steve28 »

V mojom prípade voda po doliatí drží hladinu. Kolega ktorému bola vo valci už má auto späť, bolo prasknuté tesnenie pod hlavou.

Uživatelský avatar
CoolXman
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1330
Registrován: 04.02.2009 15:50
Bydliště: Berounsko, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chladící kapalina z výroby

Příspěvek od CoolXman »

edit: moje chladici kapalina po doliti v lednu 2016 drzi po 8 mesicich uz stejnou hladinu, takze vse v pohode ..... tehdy jsem dolival jenom destilku a ted jsem byl v servise a zmerili me -27 stupnu, takze OK
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG

s0ny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 292
Registrován: 06.09.2009 14:30

Re: Chladící kapalina z výroby

Příspěvek od s0ny »

Taky mi ubyla kapalina u nového auta po 10tis. km. Jakou mám koupit pro Bi-TDI 176kw?

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Chladící kapalina z výroby

Příspěvek od Graun »

Dolil bych pouze destilku. Jinak se používá G12 (růžová) nebo G13 (fialová), ale určitě se podívat do manuálu od auta.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Chladící kapalina z výroby

Příspěvek od eauto1.cz »

Jaký je časový a kilometrový interval na G13?
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Chladící kapalina z výroby

Příspěvek od Graun »

Km si nejsem jistý, ale časový je 5 let. Pro předchozí G11 se udávalo 2 roky. Jen, aby to nebylo podobné jako longlife oleje, které doporučují měnit co 2 roky nebo 30tis km. To je pak radost kupovat ojeté auto


Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Chladící kapalina z výroby

Příspěvek od ppfox »

hele jen jako zajímavost, měl jsem 2x nového alltracka a u obou jsem cca po 13-14 tis.km doléval asi 0,4l (info na palubáku), prostě to zmizlo - netuším kam, kolega měl rok normálního 110kw a ten stejný příběh jako já ve stejných km
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Chladící kapalina z výroby

Příspěvek od Graun »

Myslím si, že to bude normální jev. Vlivem tlaku vody a teploty dojde ke zvětšení objemu náplně (hadice se roztáhnou) a tím k poklesu hladiny kapaliny.

Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

petrix
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 08.12.2017 12:00

Re: Chladící kapalina z výroby

Příspěvek od petrix »

Ahojte, dnes som absolvoval prehliadku, kde som sa dopytoval kontroly chladiaceho okruhu, nakoľko tiež mi mizne voda - je to cca 0,2-0,3 l na 15tis km.
Po otlakovaní nezistili žiaden únik a prijímací technik spomínal ešte niečo, že u týchto motorov je to bežná vec, lebo ževraj na vodnej pumpe je nejaký pretlakový ventil alebo niečo podobné, kde môže dochádzať k vytekaniu pri zväčšenom tlaku. Neviem, či je to pravda, ale môj predpoklad sa naplnil, že sa asi nič nové nedozviem a že povedia, že je to ok....

Dr.Ueno
Řidič
Řidič
Příspěvky: 104
Registrován: 09.02.2014 18:20

Re: Chladící kapalina z výroby

Příspěvek od Dr.Ueno »

Dobrý den,

mám Passata B7 2,0 TDi 103kW r.v. 2014.
Začala mi mizet chladicí kapalina při 145 000 km. Prý vodní pumpa. Nechal jsem udělat rozvody, samozřejmě i s výměnou vodní pumpy. Na vyndané staré pumpě byl vidět červený zaschlý škraloup, kudy unikala kapalina G12+.

Jenže ... po výměně kapalina stále mizela. Co 1000 km to 2dcl.
Postupně jsem takhle dolil asi 3 lahve a najel asi 15 000 km.
Kapalina stále mizí. Pod autem není ani loužička, na plastovém spodním krytu motoru ani kapka.
V servise dospěli k rozhodnutí, že by to mohlo být už jen Chladič zpětného vedení.
Inu dali se do toho, natlakovali systém a ...... nikde ani kapka. Akorát ten zmíněný chladič zpětného vedení je plný sazí, takže ho nechám vyměnit.

Už je v servise napadá jen, že by mohla být prasklá hlava.
Do oleje kapalina neutíká, olej je v pořádku, nepřibývá, víčko je naprosto čisté.

Auto nekouří, ani studené, ani když mu naložím.


Jak jinak se projevuje prasklá hlava ?
Je ještě jiná možnost, kam by se ta kapalina ztrácela ?

Ono mě to nijak extra neomezuje. Prostě koupím další G12+ a doliji, ale není to úplně standardní, že jo.
Podle mě by ta kapalina měla stát mezi ryskami, to je ideální stav.

Děkuji za případné odpovědi.

EDIT : Omlouvám se, nevšiml jsem si, že jsem tento příspěvek dal do vlákna patřícího B8.
Promiňte

s0ny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 292
Registrován: 06.09.2009 14:30

Re: Chladící kapalina z výroby

Příspěvek od s0ny »

Měl jsem to dost podobně, ale při větším nájezdu. Bylo to nakonec fouklé těsnění pod hlavou, které se nikde nijak neprojevovalo. Ze začátku jen malé úbytky, které nebyly obtěžující tolik. Problém je, že nikdy nevíš kdy to příjde a 2 dcl tě nezachrání. Pokud se ti to stane ve městě, tak pohoda. Horší jak tě to chytně stovky kilometrů od domu.

Uživatelský avatar
slechtax
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 14.07.2008 16:20

Re: Chladící kapalina z výroby

Příspěvek od slechtax »

Já jsem si nižšího stavu hladiny chladící kapaliny všiml včera. Auto mám krátce a jaká byla výška hladiny si nepamatuji. Dolil jsem destilkou cca 2dcl. Budu sledovat a uvidíme. Kdyby to mizelo, tak to hodím do autorizáku ať udělají kontrolu + natlakování. Olej je čistý. Nájezd auta 63.000 km. Jinak tam přijde G13.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“