AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.

Příspěvek od Varanoxx »

Zdravím zdejší komunitu, vyskytl se u mě takový problém a já už nevím co s tím. Stane se to né pokaždé, ale zdá se mě že se to dost výrazně zhoršuje.
Auto mě z ničehož nic začalo při rozjezdu cukat "možná je cukat slabé slovo" je to opravdu extrémní cukání až z toho chcípne, po nastartování zase a decentnějším rozjezdu zase, decentním rozjezdem myslím tak do těch 1200-1400 otáček. Po dalším nastartování, kdy už mě cvakaly půlky jako kleště co se děje, jsem se bez plynu rozjel. Velice pomalu jsem přidával, zařadil jsem za dva a jelo normálně. Zkoušel jsem jestli se to stane i na volnoběh a to se neděje nic. Stává se mě to cca poslední 2 měsíce, vsázel jsem na regulaci turba a celkově zakarbonované lopatky.
No bohužel tomu tak není, turbo mám vyčištěné ani né týden a cukání nepřestalo, stane se to většinou vždy když mám auto déle nastartované,
Víceméně někam jedu, a vím že tam budu třeba jen 15-20min, tak ho nechám bručet, myslím že stačí ale i 5 minut, zdá se mi že čim déle stojí nastartované, tím je občasný problém když se zrovna stane horší . Je to problém jen při rozjezdech.
Když jedu delší trasu, nic takového se nestane, auto jede krásně. Teď po vyčištění turba má zátah který sem ani neznal.

Mechanik říkal že není v nejhorším stavu, ale lopatky jsou načaté, trošku oprýskané. Nicméně to prý nevadí.
Na funkčnost prý nemá vliv.

Když jsem si amatérsky zkoušel diagnostický kabel a koukal jsem na hodnotu vstřiků, třetí vstřik vykazoval hodnoty 0.
Je možné že odešel vstřik? Po přidání plynu na volnoběh zareagoval po ubrání hodnotu držel. hodnoty už nevím.

Víceméně, nebudu vám lhát, když mohu rozjíždím se trošku agresivněji, mám rád ten zátah a to co se momentálně s autem děje, mě dost děsí, děsí mě že nevím odkud pramení problém.

Passat b5.5 AVF 96KW PD Variant Rv 2001

< Turbo vyčištěné
< Vzduchový a palivový filtr měněn cca před 3,000km
< Egr off
< Kat netuším.

Problém se začal oběvovat společně se zaneseným turbem.

Dodatek: škubání má nejblíže přirovnal k jízdě na 1 rychlostí stupeň na půl plynu a náhlému ubrání, jakože šlapaní na plynový pedál plný - bez plynu - plný - bez plnu.
A to ve velice velice rychlém časovém intervalu.

Žádná kontrolka motoru nebo něco takového nesvítí.

d.d.t33
Závodník
Závodník
Příspěvky: 590
Registrován: 14.02.2008 11:16
Bydliště: Litvinov
Kontaktovat uživatele:

Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.

Příspěvek od d.d.t33 »

A kdyz ti to cuka jede ti to na 4hrnky nebo na mene ?Spise bych to videl na kontakty a nebo problem s naftou ale u tech kontaktu na vstrikach se mi vzdy rozlo esp a jelo to na dva nebo tri po napruzeni ok

Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.

Příspěvek od Varanoxx »

Zde byl můj Fail.... :laugh: :blush:
Naposledy upravil(a) Varanoxx dne 09.02.2016 12:11, celkem upraveno 2 x.

Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.

Příspěvek od Varanoxx »

Změna, záškuby jdou opravdu od turba a už myslím že vím proč. V létě jsem se hodně hrabal v podtlakové soustavě, a musím říct, zkoušel jsem slabší a silnější průměry hadic, zkončil jsem u slabších a to je právě nejspíš ta chyba. Auto mě vytvoří takové množství vákua, že když je plně natlakované tím že stojí pár minut na volnoběh, a pak se chci rozjet, pustí to tam takovou dávku, že to turbo nechápe.
Naposledy upravil(a) Varanoxx dne 09.02.2016 05:32, celkem upraveno 1 x.

Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.

Příspěvek od Varanoxx »

Nebo kaput N75? co myslíte? v každém případě to jde podtlakama do regulace kterou to otevře na max.
Mám na výměnu jiný, co mám udělat první? Jde mě o to abych závadu identifikoval a příště již věděl.
Máte někdo zkušenosti s tím co může dělat vadná N75?

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.

Příspěvek od majkl1 »

Tohle podle mne nemá s turbem co dělat. Jde buď o el. problém (kontakty na vstřicích?) nebo mech. problém typu vadné dvouhmoty či vadného vstřiku. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.

Příspěvek od Varanoxx »

Zdravím, tak auto je mrtvý, dnes mě nechalo po lehkém zásahu do podtlakových hadiček, chtěl sem je vyměnit, pak sem nemohl nastartovat. Po zahejbání se vším možným chytil.
Kamarád kamaráda mechanik, říkal že by to také viděl na elektriku. konkrétně na konektor plynového pedálu do motoru. Vůbec netuším ale kde je, jestli tu bude nějáká dobrá duše, co by mě navedla alespoň přibližně.? Jinak auto nejede jen dopředu. Skáče jako kozel.... Na spátečku jede normálně. Takže mechanická závada to asi fakt není ... Prosím o jakoukoliv pomoc, konkrétně toho plyn-konektoru. Kde ho najdu... Jinak do kopce se rozjet, to je bez šance.. Prostě jak se motor dostane do zátahu, pohne se nahoru tak je konec ..

Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.

Příspěvek od Varanoxx »

Jinak když se nastartuje, motor jede plynule.. Jako vždicky předtím, problém nastává pouze při akceleraci směrem vpřed..
I na volnoběh, není problém prošlápnout do 5 tisíc, nic se nestane...

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.

Příspěvek od majkl1 »

Začni pořádnou diagnostikou. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.

Příspěvek od Varanoxx »

Mám kabel, bude mě stačit? Já to chtěl číhnout, ale něják mě nekomunikuje s pc zase ... To bych ale snad vyřešil ..
Taky další věc, je že jestli ten plynovej konektor je někde tady, je víc než možný že je to právě tim, dost sem se tam hrabal, a nedávno mě prdla hadice a vyteklo mě tam všechno chladivo ..
https://youtu.be/SgAXjZ8SWUA" onclick="window.open(this.href);return false;

Krátký video, toho jak se to chová, víceméně nevím jestli neni k ničemu, zrovna to tak něják pobral, bejvá to zatraceně horší ..
Přílohy
56581038.jpg

Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.

Příspěvek od Varanoxx »

Předpokládám že se zaměřím na 16706 že? Mimochodem, už nejde ani natočit ... Opět..
Přílohy
f.png

Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

Re: AVF 96KW Snímač otáček motoru. Přejmenováno.

Příspěvek od Varanoxx »

Takže čidlo už vím kde je, skovává se pod číslem 11. Eště se zeptám nevíte kudy bude lepší přístup? Zdali spodem nebo horem?
+ jestli nějáká chytrá hlavička nebude vědět i číslo dílu?
Přílohy
N13-0496.png

Varanoxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 31.07.2015 00:37

Re: AVF 96KW Při rozjezdu cuká až chcípne.

Příspěvek od Varanoxx »

Závadou bylo špatné čidlo otáček klikové hřídele.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“