Passat 2006 2.0 TFSI 147 kw padání otáček, zdechani.
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Zeldic
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23.10.2014 19:12
Passat 2006 2.0 TFSI 147 kw padání otáček, zdechani.
Zdravím,
mam na vás dotaz. Nedávno jsem koupil mého prvního passata v automatu a asi po pul roce jsem začal mít problém s otáčkama. Při nastartování beží jak maji ale jak se auto zajede a pak zastavím a dam parkovačku tak začne zdechat ale motor nevypne. Přijde mi jak kdyby se dusil. Rozsvítí se mi i kontrolka motoru a pak mi začne pri podřazeni cukat, dojedu do garáže dam parkovačku a auto začne blikat a zdechat. Ráno auto nastartuju a kontrolka zmizne a auto jede jak ma. Na diagnostice mi vyjela chyba turba a sací potrubí. Sací potrubí je již ok ale turbo to píše vzdy kdyz se rozsvítí kontrolka jakmile zhasne tak na diagnostice to nic neukaže. Auto se neprehříva, nežere olej ani nikde neteče, nečudí proste nic. Turbo tahne jak ma. Nemůže to být nějaké čidlo ? Píšu jak tatr ale snad me pochopíte
mam na vás dotaz. Nedávno jsem koupil mého prvního passata v automatu a asi po pul roce jsem začal mít problém s otáčkama. Při nastartování beží jak maji ale jak se auto zajede a pak zastavím a dam parkovačku tak začne zdechat ale motor nevypne. Přijde mi jak kdyby se dusil. Rozsvítí se mi i kontrolka motoru a pak mi začne pri podřazeni cukat, dojedu do garáže dam parkovačku a auto začne blikat a zdechat. Ráno auto nastartuju a kontrolka zmizne a auto jede jak ma. Na diagnostice mi vyjela chyba turba a sací potrubí. Sací potrubí je již ok ale turbo to píše vzdy kdyz se rozsvítí kontrolka jakmile zhasne tak na diagnostice to nic neukaže. Auto se neprehříva, nežere olej ani nikde neteče, nečudí proste nic. Turbo tahne jak ma. Nemůže to být nějaké čidlo ? Píšu jak tatr ale snad me pochopíte
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Passat 2006 2.0 TFSI 147 kw padání otáček, zdechani.
koukal jsi se, v jakým stavu je filtr na sání ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Zeldic
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23.10.2014 19:12
Re: Passat 2006 2.0 TFSI 147 kw padání otáček, zdechani.
No měl jsem ho v servise kde sání dával dohromady tak mě to nenapadlo. Jsem lajk kde mám filtr sání hledat ?
- GOLFÁK
- Profík
- Příspěvky: 1009
- Registrován: 19.02.2008 16:42
Re: Passat 2006 2.0 TFSI 147 kw padání otáček, zdechani.
Predpokladam, ze KJirka mysli vzduchovy filtr.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Passat 2006 2.0 TFSI 147 kw padání otáček, zdechani.
no jistě. Píšu na sání, protože ten kabinovej je taky na vzduch
V poslední době tu pár lidí řešilo totálně ucpaný vzduchový nebo palivový filtry.
V poslední době tu pár lidí řešilo totálně ucpaný vzduchový nebo palivový filtry.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Zeldic
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23.10.2014 19:12
Re: Passat 2006 2.0 TFSI 147 kw padání otáček, zdechani.
Jo tak tomu se podívám na zoubek A dám vědět....
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Passat 2006 2.0 TFSI 147 kw padání otáček, zdechani.
hele, musel by být asi jak zabetonovanej, ale možný je všechno. Na druhou stranu, jestli se v tom už někdo hrabal, tohle by ho snad napadlo taky. Ale lidi jsou různý.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Zeldic
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23.10.2014 19:12
Re: Passat 2006 2.0 TFSI 147 kw padání otáček, zdechani.
Jo, tesnil sání ale dělá to pořád stejně. Když jsem se ho ptal jestli to nemuže být vzduchový filtr tak mi řekl, že si to nemyslí. Ale hned na se na to podívám jen je na prd jak je tady ten filtr řešený, myslím to uložení. U golfa jsem oddelal 4 šroubky a bylo to. A tady sundat vrchni kryt a rozdelat ho... Jdu na to.
- Zeldic
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23.10.2014 19:12
Re: Passat 2006 2.0 TFSI 147 kw padání otáček, zdechani.
Zapomněl jsem dodat, že mě to ukazovalo tlak oleje ale tam menil pred 14ti dny cidlo. Bohužel predchvilkou po projetí to ukázalo znova tak si myslim, že to bude čerpadlo.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Passat 2006 2.0 TFSI 147 kw padání otáček, zdechani.
koukám, že sis asi taky pořídil pěknou kasičku na peníze
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Zeldic
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23.10.2014 19:12
Re: Passat 2006 2.0 TFSI 147 kw padání otáček, zdechani.
Zatím to tak vypadá. Nechám vyměnit olejové i palivové čerpadlo rovnou a snad pak bude už klid. Před tím.jsem.mel Golfa 1.4 tsi a přeskočil mi řetěz . Jediné u čeho jsem neměl problém bylo bmw 530d to byl držák. Ale Passat je srdeční záležitost.
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Passat 2006 2.0 TFSI 147 kw padání otáček, zdechani.
A co ta diagnostika?
Vypadá to na více závad. Začal bych levnými řešeními alá filtry a také dát nové svíčky co tam patří.
A začít měnit palivové a olejové čerpadlo bez diagnostikování závady je trochu na palici.
Vypadá to na více závad. Začal bych levnými řešeními alá filtry a také dát nové svíčky co tam patří.
A začít měnit palivové a olejové čerpadlo bez diagnostikování závady je trochu na palici.
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Passat 2006 2.0 TFSI 147 kw padání otáček, zdechani.
To jo... už jen že to klidně může být blbost v podobě PCV a odvětrávání kliky/hlavy.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- Zeldic
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23.10.2014 19:12
Re: Passat 2006 2.0 TFSI 147 kw padání otáček, zdechani.
Auto je servisovane. Mám najeto 200tis a svíčky byly meneny při 190tis. Ale to byla první věc co se měnily. Každopádně mám teď interval na olej tak nejdřív nechám vyměnit olej a filtry. Ale když mi to píše tlak oleje tak si myslím, že to bude to cerpadlo. Ještě mi doporučil odstranit vyrive klapky aby se předešlo dalším problémům.
- Zeldic
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23.10.2014 19:12
Re: Passat 2006 2.0 TFSI 147 kw padání otáček, zdechani.
tak vycistena olejová vana, pretesnena sací soustava a hlavně vyměněny ventil, který byl prasklý a ztrácel se tlak. 1500km najeto a žádný problém