Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 231 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
PříspěvekNapsal: 24.02.2016 19:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

13

Ahoj,prosím chci se zeptat na integrované sítko v plamencové komoře topení D3W-Z,zda v něm má být díra,nebo už je propálené? Už jsem to někde četl,ale po dlouhé době jsem zapomněl.Bufík sice hoří,ale i pokuřuje,tak jsem koupil keramickou svíčku a když jsem jí chtěl namontovat všiml jsem si té díry. Díky


Přílohy:
P5270056.JPG
P5270056.JPG (126.9 KiB) Zobrazeno 2450 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
PříspěvekNapsal: 24.02.2016 20:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

604

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

ano ma tam byt otvor......

_________________
Seat Alhambra, AUY, Aneška 14...PS 35...nm uprava TDIfun...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
PříspěvekNapsal: 24.02.2016 20:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

13

Dík moc za radu,už jsem to chtěl zahodit a dát D5W,ale zase by mi nešel asi do držáku,protože je delší.Já to mám na VW T4. Tak snad s tou keramikou to už nebude čadit,nebo mě z toho jebne. Původní svíčku jsem měl zánovní,ale dočetl jsem se,že prostě nedosáhne teploty jako keramika.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
PříspěvekNapsal: 25.02.2016 09:33 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

654

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

D5W tam dáš bez problémů, ale té plamencové roury si nevšímej 99.9% jich má to sítko vypálené a přesto normálně topěj, to nemá na kouření za chodu vliv, maximálně to může pokuřovat při startu, pak už to jde bez svíčky "samozápalem". Keramická svíčka je dobrá věc a plně ti ji doporučuju.

_________________
VW Sharan 2010 2.0 BRT originál bez DPF,
Scirocco MK2 motor DX 112 PS originál stav rok 1986
Scirocco MK2 motor DX 180 PS vyrámovaný vrchařský závodní speciál rok 1984

_________________
diagnostika, opravy a montáž nezávislých topení eberspacher, opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS a benzín včetně reaktivace zcela mrtvých řídících jednotek 739464005


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
PříspěvekNapsal: 26.02.2016 22:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

13

Díky za radu,při startu divně naskakovalo a když to chytlo,tak to taky pokuřovalo,ale je možné,že jak to špatně chytne,tak to potom dále blbě hoří. Vyzkouším to s tou keramikou a když to nepůjde,tak tam loupnu D5W a snad bude klid. Našel jsem levnější svíčku a docela si ji chválí,nevím zda to je originál zde: http://www.aliexpress.com/item/Free-Shi ... 0dcf7f876f


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
PříspěvekNapsal: 26.02.2016 22:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

13

Všiml jsem si,že svíčka je 12V,myslel jsem,že je to pro topení 12V,tak se omlouvám.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
PříspěvekNapsal: 26.02.2016 23:00 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

654

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

12V je na všech svíčkách, asi to označuje , že jsou pro 12V topení. Podle mě to bude fungovat a je za super cenu.

_________________
VW Sharan 2010 2.0 BRT originál bez DPF,
Scirocco MK2 motor DX 112 PS originál stav rok 1986
Scirocco MK2 motor DX 180 PS vyrámovaný vrchařský závodní speciál rok 1984

_________________
diagnostika, opravy a montáž nezávislých topení eberspacher, opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS a benzín včetně reaktivace zcela mrtvých řídících jednotek 739464005


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
PříspěvekNapsal: 27.02.2016 23:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

197

Bydliště:

Praha, Kralův Dvůr

Ked si u tej sviecke na Ali precitas specifikaciu tak tam mas :
"Rated Voltage of eberspacher glow plug: 8V"

_________________
Sharan II Family 1,9TDI AUY 85kW 2002 (EGR off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
PříspěvekNapsal: 28.02.2016 12:45 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

654

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

Pánové tato sekce je o problémech s podávacím čerpadlem nafty. Ostatní problémy patří sem: viewtopic.php?f=50&t=23757&start=2385 :)

_________________
VW Sharan 2010 2.0 BRT originál bez DPF,
Scirocco MK2 motor DX 112 PS originál stav rok 1986
Scirocco MK2 motor DX 180 PS vyrámovaný vrchařský závodní speciál rok 1984

_________________
diagnostika, opravy a montáž nezávislých topení eberspacher, opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS a benzín včetně reaktivace zcela mrtvých řídících jednotek 739464005


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
PříspěvekNapsal: 28.02.2016 20:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

604

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

takze moj problem s nefunkcnym bufikom a podozrenim na nefunkcne cerpadlo vyrieseny.....vdaka tomasovi zato ze mi zaslal nove cerpadlo nafty a po zisteni ze bufik aj tak nejde a nasmerovani nato ze mam v nadrzi podavacku nafty co jednicky nemaju a vo vetve ktora ide do vstrekovacieho cerpadla a z tej je napajany bufik teda pulzne cerpadlo tato podavacka vytvara tlak pol baru a naslednom zhliadnuti prierezu pulzneho cerpadla bufiku co je tu vo vlakne som si uvedomil ze som pako......tym ze podavacka v nadrzi vytvara pretlak vo vetve a pulzne cerpadlo pracuje tak ze impulzom napatia je kotva teda piest cerpadla tahany len jednym smerom a spatny pohyb zabezpecuje nejaka vpodstate mala pruzinka ktora musi tento piestik vratit do vychodzej polohy a na zaklade fotiek od michalla ktory sem dal foto rozobrateho cerpadla som si uvedomil ze tato pruzinka nie je nijaky borec a na vstupe cerpadla je tlak tak tato pruzinka neni schopna vratit piestik spat a pri pulzovani cerpadla ma zmanseny zdvych a tym padom dava mansie mnozstvo nafty......po napojeni vstupu cerpadla na flasu s naftou sa bufik krasne rozbehol a horel ustalenou teplotou 320 stupnov.....takze clovek by sa mal ucit na cudzich chybach a lepsie na svojich :mrgreen: ...zbytocne druhy bufik aj cerpadlo.....takze vystraha pre ludi co si chcu dat podavacku nafty do nadrze sagu1 musia prerobit aj napajanie pulzneho cerpadla bufiku naftou.....este ze som tam osadil podavacku z galaxy a ta ma treti vyvod pre bufik takze ma caka prerobenie vstupnej vetvy s naftou do pulzneho cerpadla bufiku....

_________________
Seat Alhambra, AUY, Aneška 14...PS 35...nm uprava TDIfun...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
PříspěvekNapsal: 28.02.2016 20:48 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

654

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

Stane se :D Říkal jsem mu, ať mě pošle ještě 100 euro za odbornou radu a nalezení závady, ale kupodivu nechtěl :laugh:

_________________
VW Sharan 2010 2.0 BRT originál bez DPF,
Scirocco MK2 motor DX 112 PS originál stav rok 1986
Scirocco MK2 motor DX 180 PS vyrámovaný vrchařský závodní speciál rok 1984

_________________
diagnostika, opravy a montáž nezávislých topení eberspacher, opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS a benzín včetně reaktivace zcela mrtvých řídících jednotek 739464005


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
PříspěvekNapsal: 28.02.2016 21:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

604

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

tomas.nemo píše:
Máš pravdu, na 99,9% je KO podávací čerpadlo, bývá to častá nemoc, pár takových mě tu leží. Cvakaj, ale nafta nejde žádná nebo úplné minimum.

hlavne ze si ma ubezpecil ze je cerpadlo ko :mrgreen: to len tak z blbosti :D

_________________
Seat Alhambra, AUY, Aneška 14...PS 35...nm uprava TDIfun...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
PříspěvekNapsal: 28.02.2016 23:03 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

654

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

Jenže ty ses nepochlubil, že sis tam přidal něco co tam nepatří. Bez toho tvého "vylepšení" by ti topení makalo bez problémů :laugh:

_________________
VW Sharan 2010 2.0 BRT originál bez DPF,
Scirocco MK2 motor DX 112 PS originál stav rok 1986
Scirocco MK2 motor DX 180 PS vyrámovaný vrchařský závodní speciál rok 1984

_________________
diagnostika, opravy a montáž nezávislých topení eberspacher, opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS a benzín včetně reaktivace zcela mrtvých řídících jednotek 739464005


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
PříspěvekNapsal: 27.08.2016 19:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.02.2010

Příspěvky:

84

Bydliště:

Most

Ahoj kluci,vím že u AUY 85 kw po zastavení a vypnutí motoru jede obehovka ještě cca minutu, tak to je správně a je to dobře ohledně dochlazení hlavy. Ale ASZ 96 kw po vypnutí nic. Je to správně? Popřípadě jak to udělat aby dobíhalo taky tu minutku? Díky

_________________
Ford Galaxy 1.9 tdi pd 96 kw a už 125 kw r.v 2001


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
PříspěvekNapsal: 27.08.2016 21:31 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

5123

Bydliště:

Praha

U AUY to má na starosti "relé" v roštu, kdežto u ASZ si čerpadlo řídí jednotka motoru. Napájení jde z pojistky S18 přes kontakt relé J151, typ 449 v roštu. Běží to čerpadlo vůbec?


mmch - tady se řeší podávací čerpadlo = čerpadlo nafty pro bufík, oběhové čerpadlo tady viewtopic.php?f=50&t=45929

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; XG09; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 231 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group