Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
denis.82
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1701
Registrován: 29.01.2012 12:16
Bydliště: Zlín

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od denis.82 »

To jste z levneho kraje,kolega menil nedavno mechatroniku na CC a platil 45 litru. 35 dil a zbytek prace,olej... :wink:
RS6 Performance 445kw

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od rakosnicek23 »

Nesmí taky koupit první co vidí :) Hele cestou :arrow: koupit při nejhorším kdyby se to zesralo celou převodovku z jetýho auta se slušnym nájezdem...
Ale nepředbíhejme třeba to nedělá mechatronika.
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od yessmen »

Nová mechatronika je opravdu 30-35tis dle typu..(ofic. cena) jediná možnost je kontaktovat člověka z MB. Fr.Mottl. Od něj byla nová mechatronika za 17tis a vč. práce a oleje to bylo v poho do 20.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od KJirka »

no já nepředpokládám, že by si šel někdo koupit mechatroniku za nesmysl do autorizáku. A před časem se tu o tom už vedla řeč, že se dá za dvacku pořídit. Měl jsem ale zato, že to bylo právě u Sixty.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od ricom »

u Sixty by to bylo dražší jak v autorizáku a čekačka navěky..

wollf88
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 01.01.2017 17:27

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od wollf88 »

Vw Passat 2.0 Tdi 125 kw DSG Automat -214 tkm.
Zdravím vespolek.Nevím jestli mám problém?
Nedávno mi měnili olej v DSG ,a teď se mi stává že ráno -při mínusových teplotách ,mě někdy při startu bez brzdy auto zlehka cukne,a následně při rozjezdu si drží déle vyšší otáčky na 1 a pak při přeřazení na 2 při nezměněné poloze plynového pedálu otáčky mírně povyskočí a pak zase klesnou do normálu.Jinak mi připadá vše v dobrém stavu a servis hlásil ,že je vše okay.
Olej byl měněn podle servis.knihy po 80 tkm.,tak jako doposavaď.
Díky za odpovědi.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od KJirka »

mně to taky občas vyvede drobnou anomálii. Nemyslím, že bys měl něco řešit. Jen mě zaráží těch 80t. km. To je hodně a pokud vím, tak se obecně uvádí jen 60t. km I tak to ale hodně lidí mění v polovině intervalu, tedy po 30ti. t. km.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

wollf88
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 01.01.2017 17:27

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od wollf88 »

Spletl jsem to -je to 60 tkm. Já ho teď měnil po cca.40 tkm.Ale podle servisky a taky autorizáku byl měněn vždy po 60 tkm.
A ještě dotaz,včera jsem si kompletně přečetl celou servisku-myslím doporučení atd.Byly tam také označeny zkrácené intervaly výměn všeho za tzv.stížených podmínek -což je stabilní provoz po městě atd.ale dost mě zarazilo ,že je do stížených podmínek zahrnut i provoz po dálnicích na dlouhé trasy-což by jsem do toho spadal,protože jezdím skoro pouze dlohé trasy 300-600 km po dálnicích v německu vysokou rychlostí -nad 200 km/h.A vždy jsem si naopak myslel ,že provoz po dálnici na nejvyšší stupen a stabilní rychlosti je pro auto to nejlepší -tak nevím co si mám o to myslet??
A nejsou tyto vysoké rychlosti špatné pro pohon 4x4?Teda můj?

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od KJirka »

měň to v půlce a máš klid.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“