1.2 TSi 81 kW vs. 1.4 TSi 92 kW - zkušenosti, výběr

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

Erzo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 19.06.2012 17:10

Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW

Příspěvek od Erzo »

Este posledna otazka kde sa nastavuje rezim sport, eko atd.? Mas manual alebo DSG?

Uživatelský avatar
ladaf
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 12.08.2015 08:24

Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW

Příspěvek od ladaf »

Trochu :offtopic:

ACT se řešít zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=287&t=298942" onclick="window.open(this.href);return false;

Režimy se mění tlačítkem (tlačítko máš jenom pokud máš příplatkovou výbavu Volba jízdního profilu).
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť

Erzo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 19.06.2012 17:10

Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW

Příspěvek od Erzo »

Konfigurator ked dam DCC a tam je napisane nastavenie jazdneho profilu co znamena ze mozem nastavovat pozvodok aj motor?

pausho
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 20.10.2015 09:31

Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW

Příspěvek od pausho »

mam manual a myslim ze to je lepsia volba k takémuto benzinu ako ATale tak kazdeho volba..... jazdne rezimy sa menia gombíkom (Eko/NORMAL/SPORt/individual),,,, DCC je nieco ine to som skusal na CCcku a to je iny gombik :D Comfort/Sport (tuhost tlmicov)... Erzo ak mas este nejake otazky napis do spravy nech to neni Off Topic :158:

Erzo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 19.06.2012 17:10

Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW

Příspěvek od Erzo »

Dakujem. Poslal som ti spravu.

lifter
Závodník
Závodník
Příspěvky: 517
Registrován: 03.06.2014 14:08

Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW

Příspěvek od lifter »

erzo - na nastavenia jazdných režimov a DCC je samozrejme v Golfe VII jedno tlačidlo :D tým prepínaš prednastavené jazdné režimy (eco, comfort, normal, sport, individual) a pri individuale ešte prostredníctvo dotykovej obrazovky môžeš nastaviť tvoje voľby určitých vecí (tlmiče, motor, riadenie...).

Aby som nebol úplne mimo témy - takmer po 2 rokoch jazdenia na GTI mám subjektívny pocit, že ten motor by chcel viac koní. Osobne by som teda z daných možností volil 1,4TSI.
VW Golf GTI VII Performance

Erzo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 19.06.2012 17:10

Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW

Příspěvek od Erzo »

Diky. Uz mi je jasne ako to je.

gabogabo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 08.12.2013 19:57

Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW

Příspěvek od gabogabo »

Jazdim tu 1,2ku a zaroven aj 1,4 103kW. Ta 1,2 je v pohode, da sa s tym normalne jazdit. Ak chces mat ale radost z jazdy a trochu si jazdu uzit tak urcite tu 1,4ku / v tvojom pripade 92kW/ ale odporucil by som vykonnejsiu 1,4ku. Ak ches mat to auto dlhsie oplati sa priplatit za koniky :)

FriedrichPetr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 07.02.2010 13:26

Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW

Příspěvek od FriedrichPetr »

Děkuji za názor. Ve čtvrtek jdu do salonu, kdyz se s Maraton Edition dostanu s tou 1,4 do 450000, tak jdu do ní.

Uživatelský avatar
breit
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 27.07.2015 16:40
Bydliště: Praha

Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW

Příspěvek od breit »

Rozhodně bych doporučoval 1.4. Už jen kvůli té víceprvkové nápravě, to je v jízdních vlastnostech fakt znát! Ve výkonu asi zase takový rozdíl nebude, ale přeci jen 12tis není moc za to, co dostaneš navíc.
VW Golf VII 1.2 TSI 105kw/242Nm 2015 Comfortline, Black Pearl
Obrázek

FriedrichPetr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 07.02.2010 13:26

Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW

Příspěvek od FriedrichPetr »

Tak jsem se rozhodl a dnes objednal Varianta v bílé barvě, TSI 92 KW, Maraton Edition. Nic navíc proti standardní výbavě jsem nedával, trochu váhám, zda nepřiplatit 5300 Kč za kola 17 palců. Jen se tohoto rozměru trochu bojím. Jinak ceníková cena je 513900 Kč a prodejní cena je 455490 Kč.

jorbl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 09.08.2015 11:18

Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW

Příspěvek od jorbl »

Gratuluju.

Pro mě jsou 16" na hranici pohodlí. Někdy ve mě hlodá jestli letní nevyměnit 16" za 15". Teď na zimních 15" je znát, že auto trochu plave, ale já jsem zvyklej z předchozího auta :)
Golf VII Variant TSI Obrázek

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW

Příspěvek od sirdo »

to co ste tu princezny na hrasku, ze su pre vas R16 uz "tvrde"? kludne chod do R17, mam ich a este k tomu znizeny podvozok -30mm a upne v pohode a to na SK mame horsie cesty ako vy. leda, ze byvas na tankodrome tak potom balony R15 davaju zmysel...

lifter
Závodník
Závodník
Příspěvky: 517
Registrován: 03.06.2014 14:08

Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW

Příspěvek od lifter »

18tky leto aj zima a pohoda :D . Golf 5 na 16tkach zimných plával, na 17tkach letných to bolo oveľa lepšie (mal som tam ešte športový podvozok).

Teraz po prevezení sa na Golfe6 so zimnými 16tkami (bez športového podvozku) ale uznávam znateľne vyšší komfort ako na na mojom aute. Všetko závisí od preferencií majiteľa.
VW Golf GTI VII Performance

seleqman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 10.10.2015 14:52

Re: Golf Variant 1,2 81 KW vs 1,4 92 KW

Příspěvek od seleqman »

No za mě jsou prostě 15ky na takovém autě hrozný.

Asi jsem zvyklej na jinou drncačku ze Swifta, tak mi 17ky na Golfu přijdou jako super komfortní.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“