Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
Sám jsem přesedlal z e36 328i do passata.
Podvozkově si myslím, že budeš spokojen, auto není tak těžkopádné a dá se s ním jezdit i svižně.
Ohledně motoru, nejlépe jít a vyzkoušet, nic víc se nedá napsat. Ale po m52 se Ti bude stýskat pořád. Prolez fórum a najdeš nějaké zkušenosti majitelů,zkus i nějaký octávkaforum. Osobně si POUZE MYSLÍM, že ten motor bude podobně žíznivý jako BMW, ale línější i než 320i, která má stejný výkon. Svez se a pak uvidíš.
Cenu náhradník dílů si můžeš najít sám.
Podvozkově si myslím, že budeš spokojen, auto není tak těžkopádné a dá se s ním jezdit i svižně.
Ohledně motoru, nejlépe jít a vyzkoušet, nic víc se nedá napsat. Ale po m52 se Ti bude stýskat pořád. Prolez fórum a najdeš nějaké zkušenosti majitelů,zkus i nějaký octávkaforum. Osobně si POUZE MYSLÍM, že ten motor bude podobně žíznivý jako BMW, ale línější i než 320i, která má stejný výkon. Svez se a pak uvidíš.
Cenu náhradník dílů si můžeš najít sám.
Naposledy upravil(a) Qido dne 11.01.2016 09:46, celkem upraveno 1 x.
-
- Řidič
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24.01.2012 14:28
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
Ahoj, ja mám FSI 2.0 4-motion, 2007 (mám ho cca 4roky). Najeto pouze ca 30tkm (pouzivam dve auta) - aktuálně 150tkm.
V době pořízení jsem nechal dělat komplet rozvody včetně výměny napíku pro rozvod vaček (v tu dobu chrastil jak chřestýš / Podle servisní knizky by se měly měnit az ve s180tk, což je blbost). Tahle sranda přišla na 20tisíc (resp. na tolik mně vyšel servis ve 120tkm). Krom následné výměny EGR ventilu žádné problémy s autem nebyly. Další zkušenost je, že pokud pravidleně nekrmíš auto N98, to jest jezdíš i na N95, pak může zlobit kontrolka motoru (chyby na lmbde nebo snimaci NOx nebo proste jen "chudá směs"). Na krátké trasy počítej se spotřebou +/- 10l.
Porovnávat s BMW ale asi není úplně na místě, pašík bude "línější" , sportovní jízda asi ne, na druhou stranu uvnitr více místa než trojkové bávo. A pokud se ti podaří sehnat např v červené barvě (jako mám já ) pak je to poměrně atraktivní kára.
Ceny náhr dílů - standard vw koncern.
Nejlépe kdyz se nekde s tímto konkrétní typem projedes, at mas vlastni predstavu jak auto jezdi.
V době pořízení jsem nechal dělat komplet rozvody včetně výměny napíku pro rozvod vaček (v tu dobu chrastil jak chřestýš / Podle servisní knizky by se měly měnit az ve s180tk, což je blbost). Tahle sranda přišla na 20tisíc (resp. na tolik mně vyšel servis ve 120tkm). Krom následné výměny EGR ventilu žádné problémy s autem nebyly. Další zkušenost je, že pokud pravidleně nekrmíš auto N98, to jest jezdíš i na N95, pak může zlobit kontrolka motoru (chyby na lmbde nebo snimaci NOx nebo proste jen "chudá směs"). Na krátké trasy počítej se spotřebou +/- 10l.
Porovnávat s BMW ale asi není úplně na místě, pašík bude "línější" , sportovní jízda asi ne, na druhou stranu uvnitr více místa než trojkové bávo. A pokud se ti podaří sehnat např v červené barvě (jako mám já ) pak je to poměrně atraktivní kára.
Ceny náhr dílů - standard vw koncern.
Nejlépe kdyz se nekde s tímto konkrétní typem projedes, at mas vlastni predstavu jak auto jezdi.
B7 Variant 2.0TDI_CFFB 4Motion Alltrack - uprava SGS Motorpower -
B7 Variant 2.0TDI_CFGC 4Motion Alltrack
B7 Variant 2.0TDI_CFGC 4Motion Alltrack
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 07.01.2016 19:54
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
tak nakonec sem se rozhodl ještě něco našetřit a zůstat věrný bmw a pořídit si e91 320i,325i díky za reakce a užívejte si spousty kilometrů bez poruch
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
Jedna celkem pěkná 325i je na bmwklubu na prodej. Žádná bohatá výbava, ale správnej motor to má! A 4válům se vyhni.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 07.01.2016 19:54
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
jj viděl sem ale pojebalo mě stavebko páč sem zjistil že prachy dostanu až za 3 měsíce takže mám ještě čas něco navíc našetřit... a to víš že bych radši 325i ale uvidím budu se dívat hlavně na stav a když bude 320i s dobrou výbavou tak taky nepohrdnu
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
....hmm.....tak to je jiná.
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
Tohle mě vždycky dokáže pobavit Rodiče někomu celí dětství spořej na stavebko, trhaj si od huby, aby to pak borec vzal koupil za 150 tisíc auto a za 5 let zjistil, že to zhodnotil na 40c4mel píše:jj viděl sem ale pojebalo mě stavebko páč sem zjistil že prachy dostanu až za 3 měsíce...
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- selatko
- VWagenista
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 23.08.2013 10:46
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 07.01.2016 19:54
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
tak jen pro upřesnění stavebko si už několik let platím sám a dal sem tam víc peněz než rodiče a udělá to asi jen půlku ceny auta zbytek mám našetřeno a i kdyby to tak nebylo tak to může být každému u
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
Nás nepřesvědčuj, přesvědčuj sebe....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 06.03.2013 12:26
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
Zdarec všem, budu dělat rozvody a dostal jsem nabídku sady značky INA tak mě zajimá jestli to má smysl o tom uvažovat? Cena by byla zajímava odpovida kvalitě? Díky za rady popř. připomínky k rozvodům
2.0 FSI
2.0 FSI
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
já nepatřím k těm co by měli rozdávat technický rady ale INA je tady celkem oblíbená a chválená společně s Contitech co vím
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12.08.2014 16:50
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
Zdravím majitele FSI, jak často měníte olej? Předepsaných longlife 30 tis? ) Doporučuju měnit max 15 tis (pokud jezdíte krátké vzdálenosti tak ještě méně) nebo jeden rok.
Důvod je právě výše zmiňovaný hrubý projev motoru a problémy s řetězem na vačce.
Nejsem servisák, pouze uživatel..Ale myslím, že hrubý projev motoru způsobují hydroštely, jejich životnost úzce souvisí s kvalitou oleje!
A vytahaný řetěz vačky? Jeho napínák je zase hydraulický, takže zase souvislost s kvalitou oleje.
Takže doporučuji často měnit a pravidelně doplňovat. (patří tam 5w30 castrol LL)
Nevím kde servisujete, ale cena nového oleje s prací a filtrem je max 2000,-
A pokud bych auto kupoval znovu, určitě si důkladně poslechnu motor (hledal byl cvakavý zvuk hydroštelů a chrastění řetezu) a zjistím si jak často byl měněný olej, jestli byly dělané rozvody, jestli je original vodní pumpa (neoriginal může při neodborné manipulaci téct a ničit řemen) a na konec jestli už byl měněný řetěz a napínák.
Důvod je právě výše zmiňovaný hrubý projev motoru a problémy s řetězem na vačce.
Nejsem servisák, pouze uživatel..Ale myslím, že hrubý projev motoru způsobují hydroštely, jejich životnost úzce souvisí s kvalitou oleje!
A vytahaný řetěz vačky? Jeho napínák je zase hydraulický, takže zase souvislost s kvalitou oleje.
Takže doporučuji často měnit a pravidelně doplňovat. (patří tam 5w30 castrol LL)
Nevím kde servisujete, ale cena nového oleje s prací a filtrem je max 2000,-
A pokud bych auto kupoval znovu, určitě si důkladně poslechnu motor (hledal byl cvakavý zvuk hydroštelů a chrastění řetezu) a zjistím si jak často byl měněný olej, jestli byly dělané rozvody, jestli je original vodní pumpa (neoriginal může při neodborné manipulaci téct a ničit řemen) a na konec jestli už byl měněný řetěz a napínák.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
tohle je obecně platná zásada pro všechny typy motorů a pokud bys byl častým návštěvníkem tohoto fóra dočetl by ses, že to skoro všichni děláme. A zkrácení intervalu výměn na polovinu se doporučuje nejen u oleje motorovýho, ale především pak u DSG, kde to je pro mechatroniku extrémně důležitý. A platí to i pro výměny filtrů nebo rozvodů. Prostě raději ten interval vždy zkrátit, než přetáhnout.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12.08.2014 16:50
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
Tak určitě, ale mě přijde, že ty neduhy FSI jsou způsobený právě tímto. Málokdo z nás měl svoje FSI od prvního km a první majitel se většinou řídil právě LL režimem.