2,0 TFSi - zaslepení PCV ventilu

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: Zaslepeni PCV ventil

Příspěvek od tomasgti »

No popravdě jsem to úplně přestal řešit od doby co mám oil catch can a sračky odtékají do nádržky a tedy nedrží se ve víku a nejdou v takové míře před turbo :) tím, že dáte záslepku, pomůžete sání a ventilům, ale o to více se potom asi dostane před turbo :) teoreticky...a zaslepit tu trubku by bylo řešení, ale těžko říct co by to udělalo. Já nepochopil jak se to odvětrává, když se dá záslepka (catch can), takže mě napadá, že možná právě tou trubkou před turbo...
Pirelli edition

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Zaslepeni PCV ventil

Příspěvek od swenak »

Mně spíše zajímá, jestli je dobré to nemazat. Ono to klidně můžeš odvést pod motor a bude to chcát na zem (a podvozek), ale jestli to turbu nevadí.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Lordozo
Člen klubu
Příspěvky: 1312
Registrován: 24.07.2008 17:16
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaslepeni PCV ventil

Příspěvek od Lordozo »

Tak ja chtel hlavne zamezit tomu sani bordelu do sani a dal do motoru . To zaslepeni zadniho PCV na turbu je vsude na obrazku s OIL CATCH CAN takze ted nevim jesti to zaslepit nebo ne ! O degradaci oleje vodou me moc nejde protoze ho budu menit treba casteji to me je jedno . Mozna casem popremyslim jak si tu nadobku udelat taky !
AUDI A4 Avant

Uživatelský avatar
elektrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 67
Registrován: 05.02.2016 01:02
Bydliště: Plzeň

Re: Zaslepeni PCV ventil

Příspěvek od elektrik »

No to je háček jaká varianta je nejlepší. Nějak jsem se nad tim u kávy zamyslel:)
Když se to zaslepí tak přeci bude něco špatně. Buď bude v motorovim prostoru větší přetlak než má být nebo to půjde před turbo a nebo obojí. ŘJ taky musí počítat s tímto vzduchem a když ho odvedeme mimo do nějaký nádržky se sítkem tak ten vzduch bude motoru možná chybět. Možná to ale motoru chybět nebude, protože turbo tu poměrně malou ztrátu vzduchu dožene a dofoukne na správný tlak.A co se děje pak při plnym výkonu v otáčkách? Je větší tlak v motorovim prostoru nebo na výstupu turba? Ani jedno řešení se mi nezdá moc vhodný a bohužel ani to tovární. Vůbec nemáme přehled o proudění olejový mlhy v různých režimech. To ví jen pár lidí jak to všechno funguje společne:)

tomasgti: nezpozoroval jsi nějaký změny když jsi motor připravil o vzduch z motorovýho prostoru?

Teď k jaký variantě se přiklonit. Možná jak to máš ty tak je to nejlepší:)
Taky to může být tak, že dokud plní pístní kroužky svoji funkci dobře a motor nežere olej tak bude lepší tovární ventil a sání se moc zasírat nebude, protože mlhy nebude příliš velké množství. Jakmile ale kroužky půjdou do háje, začne to brát hodně oleje tak se sací kanály snadno zakarbonují.
Když naopak výdech z motoru ucpeme a motor bude brát už olej a logicky bude olejové mlhy víc, protože kroužky budou málo těsnit a tato mlha půjde všechna před turbo tak to aby se začala zalívat olejem celá sací cesta od vyústění hadice až k ventilům a ke karbonizaci dojde stejně.
Nakonec bude zaslepení úplně to nejhorší řešení
Sakra potřeboval bych tomu rozumět víc:)
EDITION 30 ABT

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2,0 TFSi - zaslepení PCV ventilu

Příspěvek od tomasgti »

Trosku to ozivim. Po instalaci catch can jsem nepoznal zadnou zmenu na chovani auta. Snad jen subjektivne to jelo lepe, swenak snad i meril tlak, ze mel vyssi nez se seriovym PCV. Ja to zkousel nedavno dat zpet a pocitove to jelo lepe v nizkych, ale ve vysokych ne. Tezko rict, ono to funguje minimalne tak, ze z toho fakt vylivam pravidelne dost te emulze. Ale ted jsem delal nejake veci na motoru vcetne turba, wagner intercooleru, tesneni na viku a v te zadni PCV trubce bylo dost karbonu, oleje no proste bordelu :) takze turbo to dostavalo pekne pod nos a dle toho asi i vypada viz foto (ocouzene, a lehce liznute lopatky). Takze catch can je reseni, ale asi jen polovicate, ackoliv jsem si myslel, ze to pomuze vice, tak porad zadni trubkou jde toho dost a mozna i diky zaslepeni odvetrani do sani, tak jeste vice. V hadicich od IC bylo taky trosku mokro a te bile emulze, takze to zasira intercooler a nasledne zase i sani. Takze jak vyresit tu zadni trubku? Reseni jsou celkem na snade, ale nebudou se vam libit :-D

odkazy: http://www.audizine.com/forum/showthrea ... -explained" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ion-Thread" onclick="window.open(this.href);return false;

pokud jsem problematiku dobre pochopil, tak napisu reseni, ktere bych byl ochoten prijmout ja. Jelikoz auto uz mam jen jako funcar, tak jsem ochoten prijmout i reseni, ktere no rekneme moc nevoni :D

1.) zaslepit turbo, zaslepit viko a sehnat catch can s filtrem do atmosfery (negativa: mozny zapach??)

2.) zaslepit turbo, nechat stavajici catch can a z vika vyvest hadici nekam pod auto, nejlepe nekam daleko do zadu (negativa: odkapavajici olejova emulze na zamkove dlazbe? ehm... mozna by slo vymyslet nejaky sbernik nebo po kazde jizde dat zatku, aby to nekapalo)

Udajne tyto metody by mely byt proverene, takze by melo fungovat a motor by se nemel tlakovat. Priklanim se spis k variante 2, ale mozna bychom mohli spojit hlavy dohromody, at neudelam nejaky vylozene nonsense, ackoliv jako nonsense to tak trosku pusobi :)

Dale jde do vika hadicka a z vika hadicka do turba. Melo byt souviset s N80 ventilem, coz je odvetrani nadrze pokud dobre zjistuji. Toto jsem videl, ze staci tyto dve hadice propojit a otvory na viku zaslepit a melo byt fungovat.
Přílohy
IMG_2180.JPG
Pirelli edition

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 TFSi - zaslepení PCV ventilu

Příspěvek od swenak »

Se pořád nudíš :-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

jirired
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 11.03.2021 08:44

Re: 2,0 TFSi - zaslepení PCV ventilu

Příspěvek od jirired »

čau
Mám dotaz , jedna se o 2.0tfsi ,myslím ze mam problem PCV venilem tedy z tlakem-podtlakem a odvetráním motoru.
Auto jede normalne ale na volnobeh mirně kolisají otačky.
Před dvema lety jseo oreginální nahradil klasicky zaslepkou od saní a ( https://www.tuningcardesign.cz/pcv-dele ... fsi-ea113/ )
U oreginálního jsem mel problem ze pri vetsím zatízení me sel mirne olej pres vicko motru (olejove vičko) a navíce se pod vickem delal podtlak . Po výměně vse v poradku a takto to bylo dva roky. Ted ten volnobeh zlobí. Vyzkousel jsem tam dat origo a volnobeh je v pořádku jen je zase pod vičkem podtlak. Kdyz tam dam ten KIT tak naopak pod vičkem je pretlak ale docela velky.
Nejaka rada chlapi? Dekuji moc

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“