Turbo 000564 / P0234 - 006 Kontrola logu

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
regjurm
Člen klubu
Příspěvky: 47
Registrován: 13.02.2011 09:41
Bydliště: Moravskoslezký kraj

Turbo 000564 / P0234 - 006 Kontrola logu

Příspěvek od regjurm »

Ahojte,
po 3 týdnech kdy auto stálo,mi dnes při první jízdě auto vůbec netáhlo,v kopci brutálně ztrácelo výkon, po podřazení na 2 se turbo vzpamatovalo,ale po chvilce pád no nouzáku,za autem černý oblak kouře 8O
diagnostika:


000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 006 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická
info o závadě
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 0
Počítadlo resetů: 0
Kilometry: 0 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.03.26
Čas: 05:19:56

info o závadě
Otáčky: 2240 /min
Kroutící moment: 200.0 Nm
Rychlost: 58.0 km/h
74.10 %
Napětí: 14.24 V
Tlak: 2279.1 mbar
Tlak: 1214.1 mbar

001026 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis velky
P0402 - 006 - - Sporadická
info o závadě
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 129863 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.03.26
Čas: 05:20:21

info o závadě
Otáčky: 2048 /min
Kroutící moment: 144.0 Nm
Rychlost: 72.0 km/h
0.00 %
95.55 %
Váha vzduchu: 648.6 mg/str
Váha vzduchu: 479.6 mg/str


Readiness: N/A
Neděle,03,Duben,2016,14:33:40:10074
VCDS verze: SVO 11.11.2
Verze dat: 20111219
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
14:33:31
799 /min Otacky motoru (G28)
000 000 000 zpetne vedeni vyfukovych plynu (pozadovano)
000 000 000 zpetne vedeni vyfukovych plynu (aktualni)
000 000 000 vyfuk. Plyny recirkulace funkcni cyklus
400.5 mg/str hmotnost vzduchu (aktualni)
981.0 mbar atmosfericky tlak
799 /min Otacky motoru (G28)
977.1 mbar plnici tlak (pozadovano)
977.1 mbar plnici tlak (aktualni)
80.0 % rizeni plniciho tlaku funkcni cyklus
Neděle,03,Duben,2016,15:44:56:10074
VCDS verze: SVO 11.11.2
Verze dat: 20111219
15:44:22
N/A Otacky motoru (G28)
N/A zpetne vedeni vyfukovych plynu (pozadovano)
N/A zpetne vedeni vyfukovych plynu (aktualni)
N/A vyfuk. Plyny recirkulace funkcni cyklus
0.0 mg/str hmotnost vzduchu (aktualni)
976.6 mbar atmosfericky tlak
980.6 mbar plnici tlak (pozadovano)
980.6 mbar plnici tlak (aktualni)
20.0 % rizeni plniciho tlaku funkcni cyklus


Vymazáno ,další zkušební jízda,opět nouzák,ale již jiná hláška:

000564 - regulace plniciho tlaku
P0234 - 006 - meze regulace prekroceny - Sporadická
info o závadě
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 129893 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.03.26
Čas: 00:38:15

info o závadě
Otáčky: 3456 /min
Kroutící moment: 352.0 Nm
Rychlost: 89.0 km/h
93.60 %
Napětí: 14.13 V
Tlak: 2236.5 mbar
Tlak: 2832.9 mbar

Udělal jsem logy turba,váhy zduchu a EGRu.Prosím,ty kdo tomu rozumí,jestli by se na to mohli podívat a říct jestli je turbo KO,nebo jen přidřená regulace či neco jiného.Předem díky.Michal
P/S:Logování jsem dělal jen do 3000RPM ,měl jsem strach,že to zase spadne do nouzáku.Strašne to zdrzdilo motor,skoro jako by to za jízdy chcíplo,měl jsem strach ať nepraskne rozvoďák,nebo se nedok..ví,něco dalsího...

Přílohy
log turbo.jpg
log turbo2.jpg
ëgr.jpg
váha vzduchu.jpg
VW PASSAT VARIANT,COMFORT LINE, BUSINESS 01/2008 BKP

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: Turbo 000564 / P0234 - 006 Kontrola logu

Příspěvek od yessmen »

Bude to zadřená regulace v turbu no.. ale tak třeba se to samo rozhýbe když to před tím bylo ok, nevím jestli s tím dál jezdíš každopádně by to chtělo vyčistit.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Turbo 000564 / P0234 - 006 Kontrola logu

Příspěvek od KJirka »

no jasně, "zarostlá" regulace. Ono se to možná ještě rozhýbe, ale jestli je to v takovým stavu, chtělo by to turbo vyndat a pořádně už celý vyčistit a rozhýbat.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

regjurm
Člen klubu
Příspěvky: 47
Registrován: 13.02.2011 09:41
Bydliště: Moravskoslezký kraj

Re: Turbo 000564 / P0234 - 006 Kontrola logu

Příspěvek od regjurm »

Zdarec,
jj,s tím počítám,že půjde turbo dolů a nechám ho vyčistit,ale zaráží mě to,že před tou odstávkou toho auta to bylo v pohodě.Že se regulace turba přidírá o tom vím a každých cca 500-1000 km to vytočím v kopci na 3 a 4ku až přes 4000RPM...A dělal jsem to přávě nedávno a žádný problém.LOg u toho teda po každé nedělám :D ,takže nevím jestli to už nebylo nakurvené,ale ještě v limitu...
Je mi divná ta žlutá křivka,regulace plnícího tlaku,je hodně kostrbatá,nemůže to být nějaký sensor nebo hadice?
VW PASSAT VARIANT,COMFORT LINE, BUSINESS 01/2008 BKP

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Turbo 000564 / P0234 - 006 Kontrola logu

Příspěvek od KJirka »

co tě na tom zaráží ? Prostě to zatuhne. Podobně, jako ti zareznou třeba brzdy, když nejezdíš. Turbo se nemá co přidírat a když už s tím musíš takhle laborovat, není vůbec čemu se divit.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“