dvojhmotny zotrvacnik

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
qashqai
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 10.10.2015 15:28

dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od qashqai »

Ako sa prejavuje opotrebovaný dvojhmotný zotrvačník? Dakujem.

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od hkr »

Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od rakosnicek23 »

Kovový klepání (nepravidelný) hlavně při studenejch startech. Pokud už je načatej hodně tak i vibrace od motoru do celiho auta..
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
selatko
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1238
Registrován: 23.08.2013 10:46
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od selatko »

rakosnicek23 píše: Pokud už je načatej hodně tak i vibrace od motoru do celiho auta..
Asi bych to mel vymenit :laugh: :laugh:
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od rakosnicek23 »

No dostává pak na frak celí auto včetně převodovky těma pulzama...
dyžtak cc-autodily cirka za 9 tisíc na ten náš motor :good:
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od KJirka »

jj, takovej Sharik by asi mohl vyprávět, jak vypadá prasklá klikovka
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

ra.br
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 07.07.2014 19:31

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od ra.br »

taky mi rozvibruje obcas cely auto od motoru, ale jen obcas takze to spíš bude některý ze vstřiků co?někdy je auto úplně v klidu. setrvak by vibroval pořád a pravidelně ne?

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od rakosnicek23 »

ra.br píše:taky mi rozvibruje obcas cely auto od motoru, ale jen obcas takze to spíš bude některý ze vstřiků co?někdy je auto úplně v klidu. setrvak by vibroval pořád a pravidelně ne?
Právě že ne. Ty vibrace sou nepravidelný a navíc když už bylo třeba auto zahřátý tak to nedělalo vůbec.
Ale setrvačník načatej poznáš hlavně podle specifickýho zvuku co to vydává...
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

ra.br
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 07.07.2014 19:31

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od ra.br »

no mě třeba žádný zvuky nevydává...občas se to rozvibruje at už studený nebo teplý jak kdy, tak jsem spíš tipoval některý vstřik. Nicméně když se zkusím rozjet třeba na dvojku tak do spojky dostávám jakoby rány a cukaní. spojka ?setrvák?(180tis 1,6tdi CR)

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od KJirka »

setrvák nejspíš a něco s tím dělej
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Grek1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 14.10.2007 22:34

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od Grek1 »

Ahoj,
tak sem řešil podobný problém, delší dobu sem cítil při lehkém sešlápnutí spojky pulzování do pedálu, při plném ale dobrý a zvuk žádný, před cca týdnem se to začalo zhoršovat. Začalo bouchání, ne tvrdé ale tlumené a hlavně při rozjezdu to bylo hodně slyšet a cejtit. Tak jsem koupil komplet novou sadu od SACHSu za 9 litrů a přes víkend jí vyměnil. Jenže hned po složení při vyjetí z garáže sem byl nemile překvapen, mlátí to stejně a teď už snad ještě víc. Až se sním bojím jezdit.
Podle zvuku mi přijde že motor běží nepravidelně, tak se teď chystám vytáhnout vstřiky a poslat je na kontrolu a doufám že to budou už jen ty vstřiky.
Koukal jsem na hodnoty vstřikované dávky ve VAGu, ale nevím jaké hodnoty jsou v normě.
Přílohy
VolnobehTeplyPoVymeneSpojky2.jpg

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od Jirka. »

Co za motor? Pokud bmp tak nejspis vypadle zaslepky a vacka KO. Vstriky podle hodnot vypadaji ok
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Grek1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 14.10.2007 22:34

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od Grek1 »

Ano, motor je BMP, nalítáno má už 280 tis, před pár měsíci sem udělal rozvody, vyměnil turbo za repas, snažil se přetěsnit ventil chladiče EGR, avšak neúspěšně.
Měl sem sundanej i kryt hlavy jestli tam není nějaká vůle nebo povolené vstřik a vše vypadá že je v pořádku a utažené. Co by s vačkou mohlo být? A jaké vypadlé záslepky myslíš?
Díky za rady :)
Už jsem našel které záslepky myslyš ty 4 hliníkové. Sundám dekl z hlavy a mrknu na ty 2 krajní a rovnou se podívám i na hranu vačky, jak na tom je a dám vědět.
Každopádně když jsme to měl sundaný tak jsme na první pohled nic špatného neviděl.
Popř poradíte někdo někoho šikovnýho v Praze kdo by mi pomohl s diagnostikou závady, přecijen psaním se to hůž popisuje ,než osobní poslech o vyzkoušení.
Ještě jednou díky.
Přílohy
20160626_141013.jpg

MLOKMLOK
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 14.12.2015 14:57

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od MLOKMLOK »

V Praze jeď za Jirka., je to v Počernicích, napiš mu SZ.

Grek1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 14.10.2007 22:34

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od Grek1 »

Díky za Tip.
Tak obě ty hliníkové záslepky ze stran tam jsou,předpokládám že ty prostřední 2 tam taky jsou když nemají kudy vypadnout. Vačka sice nevypadá jako nová, ale po 280 tis co bych chtěl. Nějaké další nápady?
Mě napadají fakt jen ty vstřiky, nějaký píst a nebo že by klika, či vyvažováky?
Motor prostě neběží hladce a mlátí, sice měkce, ale jak ho vytočím ke 2 tis ot i bez kvaltu tak zamlátí, a to nemluvím o rozjezdu, klepe to celým autem, jak to fláká do té nové spojky :(
Přílohy
20160628_175531.jpg

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“