Nefunkční klima

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
Hondza
Řidič
Řidič
Příspěvky: 176
Registrován: 23.02.2012 16:10
Bydliště: Praha

Nefunkční klima

Příspěvek od Hondza »

Ahoj, nejede mi klima - na diag. vyběhne chyba: 00898 - Control Circuit A/C Compressor: Open or Short to Plus

Našel jsem na Ross-Tech postup odhalení. Víte někdo, která pojistka(y) se ke klimě vztahuje, abych tím mohl začít? Případně bych potřeboval navést, odkud uvidím na ten ventil N280 - musím ze spodu auta, nebo je to přístupné horem?

Díky za případné rady :good:

Z Ross-Tech:

00898 - Control Circuit A/C Compressor: Open or Short to Plus
Possible Symptoms
Climate Control not working
Possible Causes
Fuse(s) faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Compressor Regulating Valve (N280) faulty
Compressor Regulating Valve (N280) faulty
Heating/Climate Control Module (J301) faulty
Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Compressor Regulating Valve (N280)
Check/Replace Compressor Regulating Valve (N280)
Check Measuring Value Blocks (MVB)
Perform Output Test
Check/Replace Heating/Climate Control Module (J301)
Passat Variant Highline 3C 2009, 103KW TDI CR
====!!!Můj pašík!!!====

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Nefunkční klima

Příspěvek od Jirka. »

Klimakompresor žádnou pojistku nemá a když by byla spálená pojistka 37 od klimatizace tak by si se k tomu vůbec nepřipojil diagnostikou. Tohle je klasika, ventil v háji, teoreticky může být vadná ta kabeláž k němu ale to jsem ještě nezažil. Ventil uvidíš zespod, vyplatí se spíš výměna celého kompresoru. Je asi 6 značek těch kompresorů a na většinu se to ani nedá samostatně koupit. Použitý kompresor mám 2200kč, nový má honzapraha. Montáž s naplněním vyjde cca 1500kč
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Hondza
Řidič
Řidič
Příspěvky: 176
Registrován: 23.02.2012 16:10
Bydliště: Praha

Re: Nefunkční klima

Příspěvek od Hondza »

@Jirka. - diky moc za odpoved, no nakonec byla "zavada" o dost jednodussi. Byl vypadly konektor na kompresoru 8O Vubec nechapu jak k tomu muze dojit, ale nejspise mi to nejaky machanik vypojil a uz zpatky nezapojil, jinak si to neumim vysvetlit... :?

Posledni dobou mam samou zavadu-nezavadu :baseball: Pred tydnem se mi zacal hlasit EGR a motor padat do nouzáku - koupil jsem novy a :D zjistil ze ten stary funguje, jen je totalne zadelany na strane od privodni trubicky spalin. A to jsem ho cely cistil v lete :negative: ... Btw nemate nekdo zkusenost s cistenim/vymenou te trubky privodu spaln? Vycistil jsem jen konec, ale asi tam bude napeceno po cele delce :evil: To je tedy "kurvitko" :baseball:
Passat Variant Highline 3C 2009, 103KW TDI CR
====!!!Můj pašík!!!====

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“