FAQ - časté dotazy a řešení
Moderátor: Olaf87
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupo FAQ - časté dotazy a řešení
borci to tahaj v noci a se zavrenou kapotou )) ale..
- zezadu na svetle je kryt pridrzeny kovovou svorkou, tu odklop nahoru a kryt otevri
- nemusis tam videt,ale bude to chtit trosku logiky a trpelivosti, ale halogenka ma kolem sebe kovovou svorku - je uchycena pod zarovkou a nad zarovkou vycnivaji dva konce s "ouškama" - ty konce zmáčkneš k sobě (stačí po jednom) a mely by vyskočit ze zámečků a uvolnit halogenku
- konektor atp. už asi odpojit umíš...
- zezadu na svetle je kryt pridrzeny kovovou svorkou, tu odklop nahoru a kryt otevri
- nemusis tam videt,ale bude to chtit trosku logiky a trpelivosti, ale halogenka ma kolem sebe kovovou svorku - je uchycena pod zarovkou a nad zarovkou vycnivaji dva konce s "ouškama" - ty konce zmáčkneš k sobě (stačí po jednom) a mely by vyskočit ze zámečků a uvolnit halogenku
- konektor atp. už asi odpojit umíš...
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
- McMahon
- Pilot
- Příspěvky: 731
- Registrován: 19.05.2008 17:01
- Bydliště: Guty 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupo FAQ - časté dotazy a řešení
Omlouvám se, nechci byt hruby, ale kdo se musi ptat, jak se mění žarovka na autě, měl všechny zaležitosti kolem i těch nejbanalnějších oprav přenechat na mechanikovi, a starat se jen o tankovani a řizeni.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 14.02.2016 21:40
Re: Lupo FAQ - časté dotazy a řešení
Dobrý den. Mám dotaz jestli má Lupo 1l zvukové upozornění na nevypnutá světla a vytažený klíček při odchodu z vozu Děkuji
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 25.02.2011 16:36
Re: Lupo FAQ - časté dotazy a řešení
Jo, moje Lupo to má, nevím co znamená 1l, mám 1.4TDI r.v.2002 a pipa na me kvuli svetlum, s tim klickem asi ne, podle me to pipa, kdyz ho vytahnu a necham rozsviceno.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 14.02.2016 21:40
Re: Lupo FAQ - časté dotazy a řešení
Myslel jsem Vw Lupo 1,0i 37 kw 50 koní r.v. 2000 když se nechá rozvíceno a vyndá se klíček jestli nějaké relé houká a jestli někdo neví které to je Zapomínám Děkuji
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 09.10.2016 17:56
Re: Lupo FAQ - časté dotazy a řešení
Tak tedy nebuď hrubý, každý se musí někde učit. A tohle je tuším o tom jak si poradit, ne jak dávat hloupé odpovědi.McMahon píše:Omlouvám se, nechci byt hruby, ale kdo se musi ptat, jak se mění žarovka na autě, měl všechny zaležitosti kolem i těch nejbanalnějších oprav přenechat na mechanikovi, a starat se jen o tankovani a řizeni.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 09.10.2016 17:56
Re: Lupo FAQ - časté dotazy a řešení
Nevím jak litr, 1.4 mi houká.zdenek675 píše:Myslel jsem Vw Lupo 1,0i 37 kw 50 koní r.v. 2000 když se nechá rozvíceno a vyndá se klíček jestli nějaké relé houká a jestli někdo neví které to je Zapomínám Děkuji
- Medved9
- Řidič
- Příspěvky: 94
- Registrován: 22.10.2010 17:49
- Bydliště: Louny
Re: Lupo FAQ - časté dotazy a řešení
Ahoj,
Já mam sice jiné auto ( VW Touran ) , ale manželka si přála něco malého na popojíždění po městě.
Tak jsem tam dlouho vybíral až jsem vybral LUPO. 1999, 3 dveř, 1,0 ALL 37 kw , 220 000km
a Chtěl jsem požádat odbornou veřejnost o pár rad, jelikož jsem nikde nenašel odpovědi.
1 ) Dálkové ovládaní k centrálu jde dodělat / jak ?
2 ) Je tam motor 1,0 37 kw ALL kolik oleje a jaký ?
3 ) Je normální, že nefunguje zámek 3-tích dveří , klika funguje ale do zámku nejde ani strčit klíč.
4 ) Je tu nějaký profík na elektriku a dokáže mě elektrickému antitalentu poradit jak zapojit / vyřešit automatické rozsvícení světel, po nastartovaní ,
ne po zapnutí klíčku
5 ) Nefunguje zadní ostřikovač a stěrač nefunguje v cyklu ale jen 1/3 okna po chvilce zase kousek a pak zase
To je asi vše jelikož ho máme doma cca 3 dny
Nicméně manželka je z něj nadšená jak kdyby vyhrála milion
Všem děkuji za rady a nápady.
Já mam sice jiné auto ( VW Touran ) , ale manželka si přála něco malého na popojíždění po městě.
Tak jsem tam dlouho vybíral až jsem vybral LUPO. 1999, 3 dveř, 1,0 ALL 37 kw , 220 000km
a Chtěl jsem požádat odbornou veřejnost o pár rad, jelikož jsem nikde nenašel odpovědi.
1 ) Dálkové ovládaní k centrálu jde dodělat / jak ?
2 ) Je tam motor 1,0 37 kw ALL kolik oleje a jaký ?
3 ) Je normální, že nefunguje zámek 3-tích dveří , klika funguje ale do zámku nejde ani strčit klíč.
4 ) Je tu nějaký profík na elektriku a dokáže mě elektrickému antitalentu poradit jak zapojit / vyřešit automatické rozsvícení světel, po nastartovaní ,
ne po zapnutí klíčku
5 ) Nefunguje zadní ostřikovač a stěrač nefunguje v cyklu ale jen 1/3 okna po chvilce zase kousek a pak zase
To je asi vše jelikož ho máme doma cca 3 dny
Nicméně manželka je z něj nadšená jak kdyby vyhrála milion
Všem děkuji za rady a nápady.
- Medved9
- Řidič
- Příspěvky: 94
- Registrován: 22.10.2010 17:49
- Bydliště: Louny
Re: Lupo FAQ - časté dotazy a řešení
Ahoj,
Já mam sice jiné auto ( VW Touran ) , ale manželka si přála něco malého na popojíždění po městě.
Tak jsem tam dlouho vybíral až jsem vybral LUPO. 1999, 3 dveř, 1,0 ALL 37 kw , 220 000km
a Chtěl jsem požádat odbornou veřejnost o pár rad, jelikož jsem nikde nenašel odpovědi.
1 ) Dálkové ovládaní k centrálu jde dodělat / jak ?
2 ) Je tam motor 1,0 37 kw ALL kolik oleje a jaký ?
3 ) Je normální, že nefunguje zámek 3-tích dveří , klika funguje ale do zámku nejde ani strčit klíč.
4 ) Je tu nějaký profík na elektriku a dokáže mě elektrickému antitalentu poradit jak zapojit / vyřešit automatické rozsvícení světel, po nastartovaní ,
ne po zapnutí klíčku
5 ) Nefunguje zadní ostřikovač a stěrač nefunguje v cyklu ale jen 1/3 okna po chvilce zase kousek a pak zase
To je asi vše jelikož ho máme doma cca 3 dny
Nicméně manželka je z něj nadšená jak kdyby vyhrála milion
Všem děkuji za rady a nápady.
Já mam sice jiné auto ( VW Touran ) , ale manželka si přála něco malého na popojíždění po městě.
Tak jsem tam dlouho vybíral až jsem vybral LUPO. 1999, 3 dveř, 1,0 ALL 37 kw , 220 000km
a Chtěl jsem požádat odbornou veřejnost o pár rad, jelikož jsem nikde nenašel odpovědi.
1 ) Dálkové ovládaní k centrálu jde dodělat / jak ?
2 ) Je tam motor 1,0 37 kw ALL kolik oleje a jaký ?
3 ) Je normální, že nefunguje zámek 3-tích dveří , klika funguje ale do zámku nejde ani strčit klíč.
4 ) Je tu nějaký profík na elektriku a dokáže mě elektrickému antitalentu poradit jak zapojit / vyřešit automatické rozsvícení světel, po nastartovaní ,
ne po zapnutí klíčku
5 ) Nefunguje zadní ostřikovač a stěrač nefunguje v cyklu ale jen 1/3 okna po chvilce zase kousek a pak zase
To je asi vše jelikož ho máme doma cca 3 dny
Nicméně manželka je z něj nadšená jak kdyby vyhrála milion
Všem děkuji za rady a nápady.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 27.12.2014 16:02
- Bydliště: Rokycany
Re: Lupo FAQ - časté dotazy a řešení
Ahoj, mám na vás dotaz. Mál Lupo 1.0 a asi je přidřené jrdno lano na ruční brzdu. Kde se dají lana odpojit od ručky? Je to z kabiny někde pod kobercem nebo zespodu pod nádrží? Díky za odpoved
Seat Alhambra II 1.9 PD 85 kW rv.2000
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupo FAQ - časté dotazy a řešení
) cussa, kolem rucky je plastovy kryt, tak ji zatahni a kryt vycvakni (jakoby boky k sobe) a vytahni mezi sedackama je uchyceni lanovodu a lan rucky
melo by se to dat "servisovat" bez rozebirani interieru,sundavani koberu atp....
melo by se to dat "servisovat" bez rozebirani interieru,sundavani koberu atp....
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lupo FAQ - časté dotazy a řešení
Medvěde, tobě taky něco napíšu...
1 ) ano, ale jak nevím mám doma jeden origo centrál a je tam napojená dálka...rozdělávat to budu,jestli si to nikdo neodveze s druhým lupínem (a kdyztak to sem nafotim/prodam)
2 ) osobně se přikláním k polo-10w40 (dle manualu by jsi mel 5w30) a cca 4l (takovy standart)
3 ) normalni to je u starych aut - nebyl pouzivanej a za ty roky se to ucpalo kondenzovanim vody,oxidaci a bordelem... nacakej tam WDcko, melo by to casem trosku povolit (klidne nekolikrat), pak to vytahni,rozeber,ocisti a nez to zase slozis a vratis doporucuji pouzit grafitovou pastu (dela se i spesl mazivo ve spreji...)
4 ) tohle je slozitejsi,ale da se... bud sbirat info o otackach z alternatoru,cidla na klice nebo z RJ... ALE je to vsechno straslive na miru a nikdo rozumnej tuhle praci elektrikari nezaplati
5 ) zadni ostrikovac to nema, jestli se nepletu, jde vse z nadobky v motoru a budes nekde mit porusenou hadicku (takze dlouho tlac a cekej,kde to zacne tect )) resp. ta hadicka by mela prochazet do sterace a ostrikova kapalina cakat na opacne strane pred sterac... zasekavani sterace je vec druha - mechanismus je zanesenej,poskozenej - sezen novy motor sterace (a tady plati to same jako u otazky 1- mam navic,ale bude to trvat)
vic toho asi z hlavy nevymyslim, pracovat na tom venku nemuzu kvuli urazu a bude to jeste chvili trvat,nez se zprovoznim
1 ) ano, ale jak nevím mám doma jeden origo centrál a je tam napojená dálka...rozdělávat to budu,jestli si to nikdo neodveze s druhým lupínem (a kdyztak to sem nafotim/prodam)
2 ) osobně se přikláním k polo-10w40 (dle manualu by jsi mel 5w30) a cca 4l (takovy standart)
3 ) normalni to je u starych aut - nebyl pouzivanej a za ty roky se to ucpalo kondenzovanim vody,oxidaci a bordelem... nacakej tam WDcko, melo by to casem trosku povolit (klidne nekolikrat), pak to vytahni,rozeber,ocisti a nez to zase slozis a vratis doporucuji pouzit grafitovou pastu (dela se i spesl mazivo ve spreji...)
4 ) tohle je slozitejsi,ale da se... bud sbirat info o otackach z alternatoru,cidla na klice nebo z RJ... ALE je to vsechno straslive na miru a nikdo rozumnej tuhle praci elektrikari nezaplati
5 ) zadni ostrikovac to nema, jestli se nepletu, jde vse z nadobky v motoru a budes nekde mit porusenou hadicku (takze dlouho tlac a cekej,kde to zacne tect )) resp. ta hadicka by mela prochazet do sterace a ostrikova kapalina cakat na opacne strane pred sterac... zasekavani sterace je vec druha - mechanismus je zanesenej,poskozenej - sezen novy motor sterace (a tady plati to same jako u otazky 1- mam navic,ale bude to trvat)
vic toho asi z hlavy nevymyslim, pracovat na tom venku nemuzu kvuli urazu a bude to jeste chvili trvat,nez se zprovoznim
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 27.12.2014 16:02
- Bydliště: Rokycany
- Medved9
- Řidič
- Příspěvky: 94
- Registrován: 22.10.2010 17:49
- Bydliště: Louny
Re: Lupo FAQ - časté dotazy a řešení
Díky za rady,
1) koupil jsem neirginál dalkové ovládaní a teřeším termín s autoelekrikářem kdy namontovat.
2) zakoupil jsem Divinol 10W40 vyměnil a zatím dobré
3) měl jsem poškozenou kliku , tak jsme sehnal jinou a tento víkend budu měnit , tak se rovnou kouknu i na ten zámek .
4) známý mi doporučil modul na automatické rozsvěcení světel a ten se dam nastavit aby spinal až po nastartovaní motoru
5) naplním nádobku vodou a budu hledat, jinak nepravidelny chod stěrače byla páčka a zlámané kabely
Děkuji za pomoc, rady a snahu - dneska už se to moc nevidí
Děkuji
1) koupil jsem neirginál dalkové ovládaní a teřeším termín s autoelekrikářem kdy namontovat.
2) zakoupil jsem Divinol 10W40 vyměnil a zatím dobré
3) měl jsem poškozenou kliku , tak jsme sehnal jinou a tento víkend budu měnit , tak se rovnou kouknu i na ten zámek .
4) známý mi doporučil modul na automatické rozsvěcení světel a ten se dam nastavit aby spinal až po nastartovaní motoru
5) naplním nádobku vodou a budu hledat, jinak nepravidelny chod stěrače byla páčka a zlámané kabely
Děkuji za pomoc, rady a snahu - dneska už se to moc nevidí
Děkuji
C3 píše:Medvěde, tobě taky něco napíšu...
1 ) ano, ale jak nevím mám doma jeden origo centrál a je tam napojená dálka...rozdělávat to budu,jestli si to nikdo neodveze s druhým lupínem (a kdyztak to sem nafotim/prodam)
2 ) osobně se přikláním k polo-10w40 (dle manualu by jsi mel 5w30) a cca 4l (takovy standart)
3 ) normalni to je u starych aut - nebyl pouzivanej a za ty roky se to ucpalo kondenzovanim vody,oxidaci a bordelem... nacakej tam WDcko, melo by to casem trosku povolit (klidne nekolikrat), pak to vytahni,rozeber,ocisti a nez to zase slozis a vratis doporucuji pouzit grafitovou pastu (dela se i spesl mazivo ve spreji...)
4 ) tohle je slozitejsi,ale da se... bud sbirat info o otackach z alternatoru,cidla na klice nebo z RJ... ALE je to vsechno straslive na miru a nikdo rozumnej tuhle praci elektrikari nezaplati
5 ) zadni ostrikovac to nema, jestli se nepletu, jde vse z nadobky v motoru a budes nekde mit porusenou hadicku (takze dlouho tlac a cekej,kde to zacne tect )) resp. ta hadicka by mela prochazet do sterace a ostrikova kapalina cakat na opacne strane pred sterac... zasekavani sterace je vec druha - mechanismus je zanesenej,poskozenej - sezen novy motor sterace (a tady plati to same jako u otazky 1- mam navic,ale bude to trvat)
vic toho asi z hlavy nevymyslim, pracovat na tom venku nemuzu kvuli urazu a bude to jeste chvili trvat,nez se zprovoznim
-
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 01.03.2015 17:05
Re: Lupo FAQ - časté dotazy a řešení
Ahoj,
mám dotaz ohledně zapojení rádia. Originál jsem nahradil jiným (foto) a při vytažení klíčku mi rádio nehraje, resp. nejde zapnout. Pokud zastrčím klíček, vždy musím vše znovu nastavit. Nějaký nápad, aby mi rádio hrálo i při vypnutém klíčku?
Mám Lupo 3l a rádio je na fotce
Díky
*re
Zapojení jsem zkoušel obě co jsou v návodu na fotce.
mám dotaz ohledně zapojení rádia. Originál jsem nahradil jiným (foto) a při vytažení klíčku mi rádio nehraje, resp. nejde zapnout. Pokud zastrčím klíček, vždy musím vše znovu nastavit. Nějaký nápad, aby mi rádio hrálo i při vypnutém klíčku?
Mám Lupo 3l a rádio je na fotce
Díky
*re
Zapojení jsem zkoušel obě co jsou v návodu na fotce.