1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Moderátor: Olaf87
- ladaf
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 12.08.2015 08:24
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Srotty psal ze ma 103 kW, ne 91kW.
Mam 110kW a max spokojenost. Zatim cca 10tis najeto a nedoleval jsem ani kapku oleje. Muzu se jenom podepsat pod to co psal srotty. S malym najezdem a kratkymi trasami jsem nad naftou ani vterinu neuvazoval.
Jinak stejne tema uz existuje http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=278718" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam 110kW a max spokojenost. Zatim cca 10tis najeto a nedoleval jsem ani kapku oleje. Muzu se jenom podepsat pod to co psal srotty. S malym najezdem a kratkymi trasami jsem nad naftou ani vterinu neuvazoval.
Jinak stejne tema uz existuje http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=278718" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť
- pajosII
- Jezdec
- Příspěvky: 305
- Registrován: 09.08.2010 19:34
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
já najel za první rok asi 16.000 km, taky maximální spokojenost a mě zase ani ve snu nenapadlo že bych měl mít benzín
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 11.04.2016 18:57
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
no vidis, me zase jeste pred 3 mesici nenapadlo ze bych kupil benzin. JJ mas pravdu Srotty ma 103kw, sem to cetl po navratu s mistni zahradky tos us to bylo jakesi rozmazane
sem v rychlosti proletel ten link co ji poslal ale sem nenarazil ani jednu zminku o 110kw a pak v konfiguratoru a ten motor 103kw tam proste nikde nevidim u golfu. Tos nevim jestli su este navaleny. Je tam but :
1.4l / 92kW/ 125koní Manuální 6 st. 478 900
nebo
1.4l / 110kW/ 150koní Manuální 6 st. 529 900
Jestli by to nechtelo nove vlakno na tsi 1.4l / 110kW/ 150koni. pac kdyz to vezmes s Aut. DSG7 jako ja tak to stoji 589 900 + doplnky a si pres 600 a to uz je hromada penez a spoutu lidi by radi nasli informace a zkusenosti nez utrati uspory.
ale jinak jsem rad ze mate vesmes pozitivni zkusenosti.
sem v rychlosti proletel ten link co ji poslal ale sem nenarazil ani jednu zminku o 110kw a pak v konfiguratoru a ten motor 103kw tam proste nikde nevidim u golfu. Tos nevim jestli su este navaleny. Je tam but :
1.4l / 92kW/ 125koní Manuální 6 st. 478 900
nebo
1.4l / 110kW/ 150koní Manuální 6 st. 529 900
Jestli by to nechtelo nove vlakno na tsi 1.4l / 110kW/ 150koni. pac kdyz to vezmes s Aut. DSG7 jako ja tak to stoji 589 900 + doplnky a si pres 600 a to uz je hromada penez a spoutu lidi by radi nasli informace a zkusenosti nez utrati uspory.
ale jinak jsem rad ze mate vesmes pozitivni zkusenosti.
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
[quote="trouble-maker"]diky srotty, ale myslim ze to nebude jen software, kdyz si prectes technicka data tak golf se 110kw vazi o 40kg vic nez 91kw a taky rozdil v cene je 50t to nemuze byt jen za cip. Bude tam vetsi turbo a tim padem i vetsi tlaky ve spalovacim prostoru. Jak dlouho muze takovy motor vydrzet?....100t jeste nemohl nikdo za 1 rok najet. Na strankach VW toho moc nepisou a borec v salonu vi prd, jen basni jak je to vychytany motor a ze se to dava i do superbu atd. a ze to dobra volba. Mam najezd taky kolem 13t rocne a nejsem zadny zavodnik ale mam rad kdyz je jeste rezeva pod plynem, proste dle predpisu 90-100 mimo mesto a 130-140 dalnice tak snad mi po 5- 6 letech a po uplynuti zaruky nezbydou oci pro plac,
Tak jsem se díval do Etky a motory 1,4 103 nebo 110 kw mají stejné základní díly. Možná nějaký ventil nebo čidlo je navíc.Ale blok,klikovka, hlava ,turbo je stejné. Rozdíl je mezi 1,4 90(92) kw a 1,4 103(110) kw. Tam už je jiné turbo a navíc nastavování sacích i výfukových ventilů (90 Kw má nastavované jen sací)
Máš pravdu,že v salonech o motorech moc neví.Mě dokonce tvrdili,že tento motor má rozvody řetězové a ten předchozí řemenové.
Pokud se o motor budeš starat,tak ti vydrží. A při tomhle ročním nájezdu je nafta nesmysl. Pokud nejezdíš delší trasy,ale naopak často po městě,tak nafta s filtrem pevných částic by ti moc nepoděkovala.
Tak jsem se díval do Etky a motory 1,4 103 nebo 110 kw mají stejné základní díly. Možná nějaký ventil nebo čidlo je navíc.Ale blok,klikovka, hlava ,turbo je stejné. Rozdíl je mezi 1,4 90(92) kw a 1,4 103(110) kw. Tam už je jiné turbo a navíc nastavování sacích i výfukových ventilů (90 Kw má nastavované jen sací)
Máš pravdu,že v salonech o motorech moc neví.Mě dokonce tvrdili,že tento motor má rozvody řetězové a ten předchozí řemenové.
Pokud se o motor budeš starat,tak ti vydrží. A při tomhle ročním nájezdu je nafta nesmysl. Pokud nejezdíš delší trasy,ale naopak často po městě,tak nafta s filtrem pevných částic by ti moc nepoděkovala.
- ladaf
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 12.08.2015 08:24
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Jak psal srotty bude se jednat o ten samy motor, akorat jiny SW a euro6.
Cca do pulky roku 2015 byl 103 a myslim 87kW. Ted je 92 a 110kW.
Cca do pulky roku 2015 byl 103 a myslim 87kW. Ted je 92 a 110kW.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Tak zase podle etky,motor 1,4 110kw se dával do golfa od 5/2015. Předtím byly výkonové verze 90 a 103 kw.
- ladaf
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 12.08.2015 08:24
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Takže je to tak jak jsem psal - akorát jsm se sekl - nebyl 87 kW ale 90 kW.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 16.11.2009 22:43
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Hlavní rozdíl mezi 1.4 TSI 90/92 kW a 103/110 kW je v tom časování ventilů na výfukové straně,silnější verze mají právě časování ventilů na obou stranách kvůli karbonizaci v motoru a hlavně na sacích ventilech,slabší verze používají tzv. vniřní EGR ventil,tzn. výfukové plyny jsou vedeny zpět přes sání (sací ventily) do motoru a zde se pak ve velké míře usazuje karbon,po 100tkm už tam bývá slušná vrstva,snižuje se tím výkon atd......u silnějších verzí,které se od sebe niíjak neliší(pouze mají softwarově upravený výkon) se toto nedějě, protože výfukové plyny se díky časování na straně výfuku vrátí částečně zpět do spalovacích prostor motoru.
Pokud si tedy někdo chce auto ponechat na delší dobu,doporučuju jednoznačně silnější verze s oboustranným časováním ventilů,spotřeba je v reálu stejná a výkon a točivej moment neporovnatelně větší,nemluvě o dlouhej životnosti a spolehlivosti.
Pokud si tedy někdo chce auto ponechat na delší dobu,doporučuju jednoznačně silnější verze s oboustranným časováním ventilů,spotřeba je v reálu stejná a výkon a točivej moment neporovnatelně větší,nemluvě o dlouhej životnosti a spolehlivosti.
Golf Variant VII 1.4 TSI 103kw
Touareg 3.0 TDI 193kW, 2016
Touareg 3.0 TDI 193kW, 2016
- ladaf
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 12.08.2015 08:24
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
A 110kW verze má větší turbo. Hledej a někde tady byla i čísla.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 11.04.2016 18:57
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
.... když projdete celý net i zahraniční tak na 1.4 tsi 110kw toho moc ještě není a když nějaká recenze jek tak vesměs kladná motor chválí. Nikde jsem nenarazil že by si někdo stěžoval nebo že by se to kazilo jako předešlém tsi. pěkná recenze je např tu:
http://www.usporne.info/1410-test-skoda ... -spotreba/" onclick="window.open(this.href);return false;
za dva týdny bych to stejně měl mít konečně doma tak už je to jedno...btw fakt jsem myslel že to bude dřív, ale teď golf do výroby čekačka 3 měsíce, objednáno 5. dubna.
...jen pro zajímavost, tu řeším 150k motor do golfíka a tady čtu že začali motovat do octavky toto :
https://www.novinky.cz/auto/testy/40583 ... otesi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.usporne.info/1410-test-skoda ... -spotreba/" onclick="window.open(this.href);return false;
za dva týdny bych to stejně měl mít konečně doma tak už je to jedno...btw fakt jsem myslel že to bude dřív, ale teď golf do výroby čekačka 3 měsíce, objednáno 5. dubna.
...jen pro zajímavost, tu řeším 150k motor do golfíka a tady čtu že začali motovat do octavky toto :
https://www.novinky.cz/auto/testy/40583 ... otesi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- kufus
- Řidič
- Příspěvky: 158
- Registrován: 27.09.2014 22:59
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Ahoj, mám v plánu kupovat nové auto a rozhoduju se právě mezi 1.4 92 Kw a 110 Kw verzemi (+ mám ještě alternativy jinde, ale to sem nebudu tahat).high píše:Hlavní rozdíl mezi 1.4 TSI 90/92 kW a 103/110 kW je v tom časování ventilů na výfukové straně,silnější verze mají právě časování ventilů na obou stranách kvůli karbonizaci v motoru a hlavně na sacích ventilech,slabší verze používají tzv. vniřní EGR ventil,tzn. výfukové plyny jsou vedeny zpět přes sání (sací ventily) do motoru a zde se pak ve velké míře usazuje karbon,po 100tkm už tam bývá slušná vrstva,snižuje se tím výkon atd......u silnějších verzí,které se od sebe niíjak neliší(pouze mají softwarově upravený výkon) se toto nedějě, protože výfukové plyny se díky časování na straně výfuku vrátí částečně zpět do spalovacích prostor motoru.
Pokud si tedy někdo chce auto ponechat na delší dobu,doporučuju jednoznačně silnější verze s oboustranným časováním ventilů,spotřeba je v reálu stejná a výkon a točivej moment neporovnatelně větší,nemluvě o dlouhej životnosti a spolehlivosti.
Chci se zeptat jak je to s tou karbonizací a rozdílem mezi verzemi (hlavně porovnání karbonizace u 92kw vs 110kw; to že silnější má časování na obou stranách + ACT + větší turbo teď neřeším). Něco málo o tom vím, ale nenašel jsem hlavní rozdíl v tom, proč by mělo u 92 Kw verze docházet k větší karbonizaci než u druhé verze. Co vím, tak obě verze mají vnitřní EGR, kde u 110 kw by se toto mělo dít, pokud se nepletu, překrytím sacích a výfukových ventilů (částečně jsou oba otevřené současně). Tohle lze ale udělat i s časovaním na jedné straně ne? Nebo se to u slabší verze vrací přímo přes sání z výfukového potrubí (v podstatě jak klasický EGR)?
Díky.
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Právě že to lze dělat, jen když je časování na obou vačkách.
- kufus
- Řidič
- Příspěvky: 158
- Registrován: 27.09.2014 22:59
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Aha, tak možná už jsem na to přišel.
Takže vnitřní EGR je v podstatě nasátí části výfukových plynů zpátky přímo do válce (ne přes sací potrubí) současným otevřením-překrytím ventilů sání a výfuku, což udělat jen s časováním na sací straně nelze.
Ale u 92 kw verze tudíž musí jít z výfukového potrubí nějaký kanál zpět přímo do sání (je tu nějaký EGR ventil?), což ho zasviní víc než malý únik plynů zpět do sání při vnitřní recilkulaci výše?
Takže vnitřní EGR je v podstatě nasátí části výfukových plynů zpátky přímo do válce (ne přes sací potrubí) současným otevřením-překrytím ventilů sání a výfuku, což udělat jen s časováním na sací straně nelze.
Ale u 92 kw verze tudíž musí jít z výfukového potrubí nějaký kanál zpět přímo do sání (je tu nějaký EGR ventil?), což ho zasviní víc než malý únik plynů zpět do sání při vnitřní recilkulaci výše?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 313
- Registrován: 28.10.2015 19:22
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
110Kw (103kW) má oproti 92kW (90kW) rozdílů více.
1 - varibilní časování ventilů i na výfukové straně
2 - jiné turbo
3 - jiná převodovka
Proto je ta slabší verze elektronicky zaříznutá na 200NM. je to kvůli subtilnější převodovce.
1 - varibilní časování ventilů i na výfukové straně
2 - jiné turbo
3 - jiná převodovka
Proto je ta slabší verze elektronicky zaříznutá na 200NM. je to kvůli subtilnější převodovce.
- kufus
- Řidič
- Příspěvky: 158
- Registrován: 27.09.2014 22:59
Re: 1.4 TSi EA 211 92 kW a 110 kW
Tyhle rozdíly znám,ptal jsem se trošku víc do hloubky.