turbo na V 10

2002 - 20..

Moderátor: Mára_VR6

Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Uživatelský avatar
Jurasch
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 06.10.2011 12:51
Bydliště: LIBEREC

turbo na V 10

Příspěvek od Jurasch »

Ten konektor je nejhorší, na té levé straně je přesně za nejakym vypoustakem serva, takže nejdrive sundat motorek a pak teprve konektor dolu, jde celkem OK, ale je krátký. Kdyz davas zpět, tak nejdrive konektor a pak sroubovat, jinak ho tam nedáš. Moje včerejší oprava dopadla bledě, motorek byl jiného cisla (asi je opravdu rozdíl mezi pravou a levou) a VAG hned nahlasil chybu, ale prapodivnou: ridici jednotka 2 turbodmychadla: a něco jako špatná nebo žádná komunikace (mam to v logu doma), takže evidentne je tam spatny motorek, protože na druhé strane jsem nic nedělal a nebo jsme ukroutili kabel, protože kdyz byl motorek spatny hlásí to: ridici jednotka turbodmychadla 1: defekt. A tady je něco o komunikaci. Průšvih je, ze VW to nemá v ETCE jako samostatný dil a netuším, kde to sehnat nové, i kdybych chtěl. Takže se pokusím o repas toho co jsem vytáhl, ale nevím ...

Netušíte někdo o někom kdo se tímto zaobírá? Je to výrobce HELLA a je stejny (designem i cislem, nevím jak vnitrkem) jako na spoustu jiných aut. Našel jsem ho u BMW, Volva, Mercedesu ...

vwt
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 30.03.2012 20:28

Re: turbo na V 10

Příspěvek od vwt »

zdravím, mám touareg V10 a padal do nouzovýho (diagnostika - vadná řídící jednotka turba č.2). Nechal jsem ji repasovat a auto jelo dobře asi 2 dny a zase padalo do nouzovýho (diagnostika - vadná řídící jednotka turba č.1). Nechal jsem ji taky repasovat a po namontování zpět do auta zase nouzovej režim - jednotka č.2. Dal jsem ji na reklamaci, řekli že je to neopravitelné a musel jsem koupit celé turbo včetně regulace (samotná se neprodává). Z turba jsem vzal pouze regulaci a mechanik ji namontoval. Zase nouzovej - regulace č. 1. Takže jsem ji vzal taky na reklamaci a opět jsem se dozvěděl, že nepůjde opravit, takže jsem musel koupit i druhý turbo. Na autě jsou teď obě regulace nové a auto kouří a nejede. Závady jsou vymazané a stejně nic (závady na jednotkách nejsou). Neví někdo, jestli není třeba nutné nové jednotky nějak synchronizovat s autem nebo tak něco? Přes diagnostiku se jednotky pohybují normálně.
Děkuju za případné rady.

Uživatelský avatar
Jurasch
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 06.10.2011 12:51
Bydliště: LIBEREC

turbo na V 10

Příspěvek od Jurasch »

Žádná synchronizace neni potreba. Nechtěl bych malovat čerta na zeď, ale buď rád že mas ty novy turba, asi je budes potrebovat ...

vwt
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 30.03.2012 20:28

Re: turbo na V 10

Příspěvek od vwt »

jenže je mi divný, že do servisu jsem jel s tím, že občas padal do nouzovýho kvůli načaté regulaci a turbu nic nebylo (nekouřilo a pokud zrovna nebylo v nouzovým kvůli regulaci, tak i pěkně jelo). Pak bylo auto cca měsíc v servisu, než se pořešily ty reklamace atd a najednou, že by odešlo turbo, ikdyž auto jen stálo v servisu? myslel jsem jestli se něco nerozhasilo zkoušením tech opravovaných regulací a jestli třeba není nutný něco s tema novýma udělat. nějakej reset nebo nahrání software nebo něco. mechanik už je z toho celkem zoufalej a já taky.

poorystp
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 24.02.2014 17:34

Re: turbo na V 10

Příspěvek od poorystp »

Ahojte. Potřeboval bych poradit. mám v10 a občas my v tahu vypne turbo na počítači to pak ukáže že byla překročena hranice plnícího tlaku. turba byla vyčištěna a proměřena a jsou v poho i regulace podle čísla závady to píše že jsou vadná čidla teploty a přívodu vzduchu jenže ty se vyměnila a opět to vyplo. už jsme s mechanikem zoufalí. nevíme co s tím poradí někdo?

Uživatelský avatar
Jurasch
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 06.10.2011 12:51
Bydliště: LIBEREC

Re: turbo na V 10

Příspěvek od Jurasch »

Sice starší téma, ale třeba někomu pomůže ... Tolik praktikovaná oprava výměny regulací je de facto k prdu a když to náhodou jede, tak ne na dlouho. Vlastně až teď u druhé V10, více jak 300.000km najetých na obou V10 a asi 6 ti výměnách regulací jsem konečně narazil na někoho kdo mi to vysvětlil ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uživatelský avatar
LUKHA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 181
Registrován: 04.05.2015 21:01
Bydliště: Plzeň

Re: turbo na V 10

Příspěvek od LUKHA »

Jurasch píše:Sice starší téma, ale třeba někomu pomůže ... Tolik praktikovaná oprava výměny regulací je de facto k prdu a když to náhodou jede, tak ne na dlouho. Vlastně až teď u druhé V10, více jak 300.000km najetých na obou V10 a asi 6 ti výměnách regulací jsem konečně narazil na někoho kdo mi to vysvětlil ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ahoj,
Tvůj příspěvek jsem nějak nepochopil.. co je k prdu? Je tam jiná příčina? Osvětlíš mi to? :)
VW Touareg 5.0 V10 - chip - 413hp, 990 Nm tel.: 727 924 839 (v případě potřeby SMS)

Uživatelský avatar
Jurasch
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 06.10.2011 12:51
Bydliště: LIBEREC

Re: turbo na V 10

Příspěvek od Jurasch »

Samotná výměna regulace.

Je opravdu velká náhoda, aby se podařilo regulaci vrátit na turbo, tak, aby ovládala vše správně. Je to i zřejmě důvod proč se neprodavaji jako samostatný díl. Dneska jsem byl svědkem toho jak se ladí nastavení regulace "na stolici" mimo vůz a na display počítače sledoval jak setinkové rozdíly na táhle mají vliv na tlak a tedy celkový výkon. Nechtěl jsem věřit, ze vlastně každé turbo je nastaveno (respektive jejich regulace) trochu jinak, ale musel jsem kapitulovat.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odpovědět

Zpět na „Touareg“