Chování motoru 1.6 16V
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
egr ventil to může dělat - mě třeba poškubává na volnoběh jak odpojím za chodu konektoru tak je klid
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- vwkali
- Člen klubu
- Příspěvky: 60
- Registrován: 05.12.2015 17:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Chování motoru 1.6 16V
Když ho odpojím bude auto normálně jezdit a nastartuju ho ?
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
normálně nastartuj pozoruj a za chodu z něj zkus odpojit konektor jestli cukání přestane
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Chování motoru 1.6 16V
Kluci, tak se slzou v oku se loučím s touto sekcí přešel na GVI. S tímto motorem jsem byl nakonec velice spokojen, když si s tím člověk trochu pohrál tak je dobrej jediný co mě už trochu štvalo bylo ježdění na N98, respektive jeho hledání za slušný peníze, jelikož byl místy nedostupnej nebo fakt přepálenej.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- dwajt
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 08.09.2014 19:57
Re: Chování motoru 1.6 16V
Tak at se ti s G VI dari stejne dobre jako doposud! Diky za prispevky a good luck!
VW Golf Variant MK7 1.4 TSI 92 kw Deep Black Pearlescent
VW Golf Variant MK4 1.6 16V 77kw Deep Black Pearlescent
VW Golf Variant MK4 1.6 16V 77kw Deep Black Pearlescent
- Mr.Marco
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.09.2011 12:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
Tak že som tu,konecne som si našiel čas pre tu druhu lambdu s teplotou -35 lambda je vymenena za novu,teplota už je ok auto dostalo naspäť svoj vykon a ide ako ma no problem pretrváva s trasenim/vynechavanim od 1000 do 2000ot,alebo ked zapnem klimatizaciu,rozbehujem sa a preradzujem rychlost,znova pridavam plyn tak ten motor keby jak nieco zadusilo,autom trhne a tak akceleruje dalej...robi to 90% pri zapnutom klimakompresore,teraz po vymene lambda sondy to robi velmi malo kedy,ale citit ze niečo ešte ten motor dusi...napada ma skusiť vymenit škrtiacu klapku a ked to nepomože,tak už vobec neviem čo
Jedinu chybu ktoru mam v climatronicu je defekt klapky nejakej,ked vypnem klimu tak mi nadalej počas jazdy fuka vzduchu do interieru,ked zapnem klimu tak počujem ako nejaka klapka praska pod palubkou niekde som sa dočital ze to vynechavanie može robit samotna klimatizacia,malo naplne a bordel v klime..
Jedinu chybu ktoru mam v climatronicu je defekt klapky nejakej,ked vypnem klimu tak mi nadalej počas jazdy fuka vzduchu do interieru,ked zapnem klimu tak počujem ako nejaka klapka praska pod palubkou niekde som sa dočital ze to vynechavanie može robit samotna klimatizacia,malo naplne a bordel v klime..
- Mr.Marco
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.09.2011 12:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
Tak že po vymene lambda sondy v katalyzatore pribudla chyba..pred tym len v katalyzatore a teraz je to aj "Lambda sondy" už nevem čo s tym,nič ma nenapada,po vymene lambda sondy spadla spotreba paliva cca o 0.5L,auto ide vykonovo lepšie až na tie vypadky vykonu občas ked zapnem klimu,občas aj bez vypnutej klimy citit vynechanie..už ma nič nenapada čo to može byt zle.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
chvíli trvá než se ten test vytvoří
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Mr.Marco
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.09.2011 12:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
Tak že po zapnuti readiness mam chvilku počkať a možno ukaže že je nakoniec všetko ok? včera včer som išiel domov svižnejšie,auto som otestoval v plnom rozsahu otačok a bez problemov,spotreba taktiež ok,až na tieobčas záhadne vypadky chodu motora
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
od výměny to trvá cca 100km než se vytvoří test nebo to jde pustit přes diagnostiku a to by jsi měl dodělat do hodiny týrání motoru
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Mr.Marco
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.09.2011 12:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
Od vymeny lambdy som spravil už viac ako 300km,včera som robil test 1 lambdy cez vag,všetko OK,už aj v readiness mi zmizla chyba,no ked som išiel robit test katalyzatora a tak 2lambda sondy tak sa nedialo nič,vobec to neotestovalo...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 27.05.2015 22:58
Re: Chování motoru 1.6 16V
Ahoj,
chtěl bych oživit 1 chybu z vagu:
17560 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 2 Nedosazena mez chude smesi
P1152 - 35-00 - -
Procházel jsem forum a už se to několikrát řešilo, ale žádného konečného výsledku jsem se nedobral.
Chtěl bych se zeptat - jestli to s tím souvisí - je potřeba po výměně baterie udělat základní nastavení škrtící klapky? anebo se nastaví sama když je celý den baterie odpojena?
A mohla by ta závada souviset s nabráním nekvalitního LPG? tankoval jsem do plna na D8 Zdiby ČS MOL ( cca 44 l)
A po 200km jsem zaznamenal zvýšení spotřeby (dle PC 8,8 l). Předtím jsem jel dálku i za méně jak 6,5) Cestou zpět se rozsvitila i oranžová kontrolka s upozorněním EMISE, DO DÍLNY. Po smazání se už kontrolka neobjevila, ale chyba ve vagu se opět načte.
Auto jede hůř, ale nedá se říct, že by jelo na 3 válce, spíš to je jak plně naložený auto nebo auto s vlekem...
chtěl bych oživit 1 chybu z vagu:
17560 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 2 Nedosazena mez chude smesi
P1152 - 35-00 - -
Procházel jsem forum a už se to několikrát řešilo, ale žádného konečného výsledku jsem se nedobral.
Chtěl bych se zeptat - jestli to s tím souvisí - je potřeba po výměně baterie udělat základní nastavení škrtící klapky? anebo se nastaví sama když je celý den baterie odpojena?
A mohla by ta závada souviset s nabráním nekvalitního LPG? tankoval jsem do plna na D8 Zdiby ČS MOL ( cca 44 l)
A po 200km jsem zaznamenal zvýšení spotřeby (dle PC 8,8 l). Předtím jsem jel dálku i za méně jak 6,5) Cestou zpět se rozsvitila i oranžová kontrolka s upozorněním EMISE, DO DÍLNY. Po smazání se už kontrolka neobjevila, ale chyba ve vagu se opět načte.
Auto jede hůř, ale nedá se říct, že by jelo na 3 válce, spíš to je jak plně naložený auto nebo auto s vlekem...
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Chování motoru 1.6 16V
Je zajímavé, že pozoruji něco podobného se spotřebou a tankováním plynu u MOL jako Ty. Já jsem to spíše přisuzoval jiným problémům co mám na autě, ale třeba je zde podobnost náhodná či nikoliv.
Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- Jezdec
- Příspěvky: 289
- Registrován: 29.08.2010 14:20
Re: Chování motoru 1.6 16V
Je potřeba nastavit klapku přes vag..pavlos_xj píše:Ahoj,
chtěl bych oživit 1 chybu z vagu:
17560 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 2 Nedosazena mez chude smesi
P1152 - 35-00 - -
Procházel jsem forum a už se to několikrát řešilo, ale žádného konečného výsledku jsem se nedobral.
Chtěl bych se zeptat - jestli to s tím souvisí - je potřeba po výměně baterie udělat základní nastavení škrtící klapky? anebo se nastaví sama když je celý den baterie odpojena?
A mohla by ta závada souviset s nabráním nekvalitního LPG? tankoval jsem do plna na D8 Zdiby ČS MOL ( cca 44 l)
A po 200km jsem zaznamenal zvýšení spotřeby (dle PC 8,8 l). Předtím jsem jel dálku i za méně jak 6,5) Cestou zpět se rozsvitila i oranžová kontrolka s upozorněním EMISE, DO DÍLNY. Po smazání se už kontrolka neobjevila, ale chyba ve vagu se opět načte.
Auto jede hůř, ale nedá se říct, že by jelo na 3 válce, spíš to je jak plně naložený auto nebo auto s vlekem...
Leon 1.6 16v 77kw BCB
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 27.05.2015 22:58
Re: Chování motoru 1.6 16V
Tak záhada se dnes objasnila v LPG servisu Vaněk. Příčinou byl zresetovaný firmware řídíci jednotky magic do základního nastavení (nejspíš pří výměně baterie anebo náhodou) Nově nahrany soft by měl být odolný i proti konci světa, tak uvidíme.