Kontrolka ABS
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Kontrolka ABS
To by ale svítila už při stání a ne teprve po rozjetí.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Kontrolka ABS
On ale píše, že po rozjetí na něj začne blikat, takže mu tam třeba už svítí, ale všimne si toho až když začne teprve blikat a pípat. A třeba už mu ani pořádně nebrzdí, tak to ani nepozná, že se autu nechce moc jet.
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Kontrolka ABS
Tak teoreticky jo, je pravda, že popis může zavádět, což ostatně lidi dělají skoro vždycky, že napíšou nepřesny informace, ale řekl bych že ručkou to nebude. Leda by on nebyl on, ale ona blonďatá
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 13.06.2016 12:40
- Bydliště: olomouc
Re: Kontrolka ABS
tss, no dovolte
- ručka to není, ta má samostatnou kontrolku (P).
- kontrolka se rozsvítí, rozbliká a zapípá až po rozjetí. A to dokonce až po překročení cca 10km/h. Když jedu fakt krokem, tak nic nebliká a nepípá. A můžu takhle jet třeba celej den.
- "složení" brzdovky mě nenapadlo. Nedalo by se to nějak ošálit, například vypojením konektoru víčka brzdovky a zkratováním(?) pinů, tak aby si ŘJ myslela, že hladina brzdovky je v pořádku? (Stav hladiny 'v pořádku' je symbolizován spojením, nebo rozpojením kontaktu na víčku?)
edid: Tak jsem vyzkoušel obě varianty u konektoru k víčku brzdovky: 1. Pouze rozpojený konektor - stejné chování - rozsvícení, blikání a zapípání až při rozjetí. 2. Spojené piny konektoru - ihned po otočení klíčku kontrolka začne blikat a zapípá přístrojovka.
Proto se mi chce věřit, že hladinou brzdovky to není.
Další doplňující informace je, že auto nemá čidlo opotřebení předních brzdových destiček. Kola sem měl sundaný, hledal sem i třeba volný nezapojený konektor a jedinej drát co tam je, je k čidlu ABS.
- ručka to není, ta má samostatnou kontrolku (P).
- kontrolka se rozsvítí, rozbliká a zapípá až po rozjetí. A to dokonce až po překročení cca 10km/h. Když jedu fakt krokem, tak nic nebliká a nepípá. A můžu takhle jet třeba celej den.
- "složení" brzdovky mě nenapadlo. Nedalo by se to nějak ošálit, například vypojením konektoru víčka brzdovky a zkratováním(?) pinů, tak aby si ŘJ myslela, že hladina brzdovky je v pořádku? (Stav hladiny 'v pořádku' je symbolizován spojením, nebo rozpojením kontaktu na víčku?)
edid: Tak jsem vyzkoušel obě varianty u konektoru k víčku brzdovky: 1. Pouze rozpojený konektor - stejné chování - rozsvícení, blikání a zapípání až při rozjetí. 2. Spojené piny konektoru - ihned po otočení klíčku kontrolka začne blikat a zapípá přístrojovka.
Proto se mi chce věřit, že hladinou brzdovky to není.
Další doplňující informace je, že auto nemá čidlo opotřebení předních brzdových destiček. Kola sem měl sundaný, hledal sem i třeba volný nezapojený konektor a jedinej drát co tam je, je k čidlu ABS.
VW Golf IV, 1.9 TDI, rv. 1999
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Kontrolka ABS
S tím víčkem si nebuď tak jistej, už to tady někdo řešil, že to takhle zkoušel a dělalo mu to stejně. Ten spínač ve víčku totiž asi není jenom spínač, bude to přes nějakej odpor, možná přes diodu, aby se právě zamezilo chybě měření při rozpojení, nebo zkratu. Výměna brzdovky tě nezrujnuje, takže doporučuju vyměnit a budeš mít jistotu, že brzdovkou to není.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI