Nouze, VAG, kontrolka motoru

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
bailik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 05.07.2016 22:41
Bydliště: Opava

Nouze, VAG, kontrolka motoru

Příspěvek od bailik »

Takže, suma sumárum, zbavil jsem se francouze, teda ještě né úplně, ale s prasklou torzkou a zasraným termostatem se blbě jezdí.

Koupil jsem Passata, 1.9TDI, 74kW, rv.2004, 224XXX najeto, prvních 120km cajk. Nehonil jsem to, lehárko, čekal jsem na výměnu provozních kapalin a všech filtrů a kontrolu rozvodů. Přišel jsem k mechanikovi pro auto, projel se 20km a poprvé se přiblížil k hranici 3000 otáček na 4ku, turbo jak kdyby zdechlo, ztráta výkonu a rozsvítila se kontrolka motoru a hláška ABGAS WERKSTATT. Hned jsem jel zpátky k mechanikovi, teď napojil na diagnostiku a prej problém s nějakýma tlakama. Teď si to už přesně nepamatuju, chybovou hlášku vymazal. VAG to nebyl. Tak jsme zkusili nastartovat, totální rambajz z motoru, až sem se lekl těch ran. No oba jsme vzdali startování a šli jsme po turbu, pomacáno, vyfoceno jak to vypadá zevnitř. Vše je na svém místě, lopatky drží a drží i osu. Takže vypadalo ok. No, po cigárku a probírání dalších možností co nás napadli jsem to risknul nastartovat. No problemo. Bez zvuků. Nic jsme neudělali. No jel jsem to projet. Hoši, takovou pilu sem si představoval, to jelo jak mělo. Nevybavím si jestli sem to točil víc jak 3000. Ale jelo to sto a jedna. Tak sem se sebral a jel domů. Odpoledne cesta do Dolního Benešova z Opavy. Z Kravař sem na to přitnul na 4ku ke 3000 otáčkám. Šup, ztráta výkonu jak kráva, tak sem jel hodil 5ku a dojel do Benclu. Bylo to bez chybové hlášky, bez kontrolek. V Benešově na 2ku sem pak tomu chtěl přitnout, ale bylo to líné jak hovado. Turbo snad mělo jen 20% výkon. No nic, šel jsem na langoša a k večeru jel zpátky do Opavy. Vytočil jsem po zahřátí motor ke 3000 na 3ku, turbo už úplné neznatelné a kontrolka motoru svítí a není výkon. Dojel jsem do Opavy, auto hodil na parkoviště a teď tady píšu :(. Jsem zoufalý :/.

Prosím o pomoc. Na VAG jsem psal uživatelům, prozatím se mi nikdo neozval. Kdyby byla nějaká hodná duše v okolí Opavy s VAGEM, uvítám.

Potom byl prosil kdyby někdo uměl nasrat češtinu do MaxiDotu.

A nejlépe radu co mám dělat. Jsem už domluvený na výměnu těch gumových hadiček v textilním obalu, ty jsou dojela už strželé a jak se vyměnoval filtr, mohlo se tam něco asi posrat. Ale jak říkám, než byl měněný olej a filtry, tak jsem to nehonil. Pak se asi půjde po EGR ventilu, ventilu N75, čidlu teploty vody a nakonec asi to turbo no.

Ještě jen upřesním, že to má problém dostat se na 90°C. Většinou tak 70-80°C.

Děkuji moc!

bailik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 05.07.2016 22:41
Bydliště: Opava

Re: Nouze, VAG, kontrolka motoru

Příspěvek od bailik »

Tak jsem to dnes za trošku příznivějšího počasí prošel. Hadičky budu měnit, přes to nejede pes. Prošel jsem ještě pojistky u řidiče a chybí mi tam pojistky 9, 10, 29, 30, 32, 34, 35, 41, zbytek je v pohodě. No to ale nevím jestli tam vůbec mají být vzhledem k motoru a výbavě. Našel jsem, že to je nějaký rozvod motoru, což mi řeklo fakt kulové. V prostoru motoru jsem hledal další pojistkovou skříň. Nikde jsem nenašel :/ .. kde ji mám hledat?

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“