dvojhmotny zotrvacnik

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od sharik4x4 »

vstřiky to stropro nebudou,hledal bych to dole,klika ,vyvažováky.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

imo17
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 353
Registrován: 12.09.2009 19:47
Bydliště: Púchov

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od imo17 »

Vstreky vyzerajú v pohode, ale čo som si ja všimol, že ako máš nastavené rozvody?
Prečo na 0?
Tak to vyšlo na prípravky?

Grek1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 14.10.2007 22:34

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od Grek1 »

Rozvody sem nastavil na 0 protože po výměně rozvodů ,když jsem nastavil původních -3,4, tak se mi docela zvedla spotřeba. Přípravky sem neměl, rozvody sem dělal na značku.
Každopádně sem líp omrknul vačku, a asi sem našel problém. Třetí jazýček vypadá trochu sedřenej. Otázka proč k tomu došlo, abych ji nevyměníl a za chvíli to neřešil znovu.
Našel sem vačku od FAI Autoparts za 2,5 což je pěkná cena, jen sem nedohledal jestli je to litina nebo ocel.
Přílohy
Vacka.jpg

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od majrek001 »

většinou za to může ježdění na longlife olej
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

coolkich
Člen klubu
Příspěvky: 41
Registrován: 04.04.2016 18:51

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od coolkich »

mám pocit, že vždycky když přijdu něco počíst, tak potom vypínám počítač s hořkostí co všechno je na mym pašíku špatně =D
Při studenejch startech bouchne dvouhmota, jinak naprosto v klidu..Po dobu vystavování bez hluku, při přeřazení bez hluku a i na volnoběh se neozývá charakteristickej zvuk unavenýho setrváku a já naivní sem si řikal, že počkám až se projeví náký zhoršení ale kdyz slyšim zkušenosti s rozpůlenou klikou tak raději půjde komplet nová.
S jakou značkou máte nejlepší zkušenosti? Budu zřejmě volit Sachs kterej mě nikdy nezklamal

Grek1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 14.10.2007 22:34

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od Grek1 »

longlife olej, nebo dlouhý interval výměny? Protože olej se specifikací pro DPF neLongLife snad není, ne? Každopádně olej měním po 15-20tis km. Jedině, že by nebylo košér používání čerpadla na výměnu oleje, místo klasického vypouštění spodem, resp spodem dělám každou třetí výměnu :)
Musíš si říkat že by tohlo mohlo být ještě víc, když tu občas čtu jakou měli někteří smůlu, tak jsem ještě rád jaké "malé" poruchy se dějí mě :)
A je u té tvé spojky něco slyšet při chcípání?
Každopádně co sem tu pročítal fóra, tak nejdoporučovanější je SACHS, pak LUK a Valeo jako poslední. Já koupil komplet sadu SACHS za 9 tis.

coolkich
Člen klubu
Příspěvky: 41
Registrován: 04.04.2016 18:51

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od coolkich »

kamarád řešil spojku na 1,9 77kw. Při studenym startu nebo prudkym rozjezdu mlatila dvouhmota. Pořídil sachs a auto po cca 5 tis mlatilo ještě víc než na tu původní. Považoval to za zmetek, spojku reklamoval a koupil další kus od sachse. Už při prvním startu se ozvala rána a při zkušební jízdě zjistil že spojka opět mlátí (u první koupený spojky nebyla dořešená reklamace) tak se vše opakovalo s tím že koupil Luk. Od tý doby má 45 tis km a bez problému. Na obě spojky dostal vyjádření že je na voze jinej problém než právě jejich spojka ať už od špatných vstřiku až po nadměrnou axiální vůli hřídele převodovky, která zapříčinila "unavení dvouhmoty" a následný klepání. Nikdo neřešil ze se na spojce najelo max 15 km. Takže osobně bych začal Lukem. Je možný, že natrefil na dva špatný kusy za sebou a reklamace se řešila způsobem typickym v tomdle státě a jen jim křivdim ale...........

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od Qido »

Grek1: Vždyť Ti to jirka . psal už na předcházející straně. Vypadlé záslepky mazacích kanálků v hlavě.

A vzhledem ke konstrukci každou 1,9 a BMP čeká výměna hydroštelů a v drtivé většině i vačky. Strop pro výměnu oleje je 15 000Km, při častém ježdění ve městě i 10 000km.

ladik danek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 16.10.2016 13:45
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od ladik danek »

Zdravím. Muže mi prosim někdo poradit dle zkušeností jakou spojku? jestli někdo má dobry tip na typy CRka a nebo nějake stranky či zkušenosti. Moc jsem toho nenašel. Jako autokelly atd fakt ne...
Našel jsem snad jen jedny stranky JAK NA AUTO a tam byla sada LUK za 11k tušim. Myslite že je to v poho?? Budu tuto věc řešit poprve,ale vím,že se nevyplatí to jakkoli ojebat.
P.S snažil jsem se číst cele forum pozorně,kdyby něco nešlo...
Předem diky za všechny nazory a rady.
Passat Variant 2.O TDI CR 100 kw 2009 Highline black pearl

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od Prochy01 »

Originál dodava LUK (alespoň u manuálu). Tzn ideálně origo VW, nebo aftermarket LUK.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

ladik danek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 16.10.2016 13:45
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od ladik danek »

Prochy01 píše:Originál dodava LUK (alespoň u manuálu). Tzn ideálně origo VW, nebo aftermarket LUK.
Díky moc. prolezl jsem asi 15 obchodu a vychazí to skoro všude stejne 10k +- 300. Ten LUK teda
A když píší SADA tak to je komplet ne?? bo nekde píší bez ložiska,někde zase s..
Lamela,setrvak,ložisko,šrouby,talíř....
Každopádně diky za radu :good:
Passat Variant 2.O TDI CR 100 kw 2009 Highline black pearl

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od Jirka. »

Prochy zase kecá z hladu. Originál dodává víc firem než luk. Ale je fakt že s ním nic nepokazíš. Určitě komplet s ložiskem
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

ladik danek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 16.10.2016 13:45
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od ladik danek »

Jirka. píše:Prochy zase kecá z hladu. Originál dodává víc firem než luk. Ale je fakt že s ním nic nepokazíš. Určitě komplet s ložiskem
Tak hlad je sviňa.... To znam no.... Diky za rady :good:
Passat Variant 2.O TDI CR 100 kw 2009 Highline black pearl

Uživatelský avatar
Santusovic
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Příspěvek od Santusovic »

Přesně jak píše Jirka. ideální je komplet sada od Luku pro manuál, nechal sem ji měnit před měsícem a zatím spokojenost, žádné mlácení na volnoběch jako tu bylo u původní Sachs. Jinak tady se můžeš podívat jak vypadal Sachs po cca 273tis
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 3&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“