Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 20.01.2012 19:47
Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí
Zdravím,
mám takový problém s Passatem 1.4 TSi CNG110kw a to, že při zahřátém motoru začne lehce chrastit v oblasti rozvodu. Za studena to neděla, motor má "normální zvuk". Všude jsem se dočetl, že když jsou problémy s rozvody, tak to děla naopak, že při staru to rachotí a po nějaké době to přestane (zvýší se tlak oleje a napínák napne řetěz). Rozvody jsou nové před dvěma lety a je na nich najeto cca. 40 tkm. Olej jsem kontroloval a je ho tam dost a je na něm najeto necelých 10 tkm.
Nevíte čím to může být? Nebo neměl někdo podobný problém?
mám takový problém s Passatem 1.4 TSi CNG110kw a to, že při zahřátém motoru začne lehce chrastit v oblasti rozvodu. Za studena to neděla, motor má "normální zvuk". Všude jsem se dočetl, že když jsou problémy s rozvody, tak to děla naopak, že při staru to rachotí a po nějaké době to přestane (zvýší se tlak oleje a napínák napne řetěz). Rozvody jsou nové před dvěma lety a je na nich najeto cca. 40 tkm. Olej jsem kontroloval a je ho tam dost a je na něm najeto necelých 10 tkm.
Nevíte čím to může být? Nebo neměl někdo podobný problém?
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí
tenhle motor tady má pár lidí, ale nejspíš to prostě na rozvodech bude. Sundej dekl dokud je čas. Bůh ví, co se tam děje.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí
už jsem to psal vedle.. ale myslím že tady nejsou klasické rozvody a obávám se že máš tento problém
http://www.auto.cz/problem-u-motoru-1-4 ... etez-65864" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto.cz/problem-u-motoru-1-4 ... etez-65864" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí
JJ, tady to smrdí potkanem, ale výjmečně to není ten tvůjricom píše:už jsem to psal vedle.. ale myslím že tady nejsou klasické rozvody a obávám se že máš tento problém
http://www.auto.cz/problem-u-motoru-1-4 ... etez-65864" onclick="window.open(this.href);return false;
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí
jsi klasicky drzý až vyzývavý
já měl potkana, protože nějaký hovado neumělo udělat pořádně šroub no..
a protože nějaký hovado ve VW vymyslelo že další výměnu rozvodů stačí udělat po 150 tis.. já chtěl naject 100tis no 85tis a Ende..
z toho vyplívá, že rozvody se mají prostě dělat 70-80 tis a sr*t na to co si dementi ve VW vymyslí že..
p.s mimo jiné byla v 85tis dost na kaši i pumpa..
já měl potkana, protože nějaký hovado neumělo udělat pořádně šroub no..
a protože nějaký hovado ve VW vymyslelo že další výměnu rozvodů stačí udělat po 150 tis.. já chtěl naject 100tis no 85tis a Ende..
z toho vyplívá, že rozvody se mají prostě dělat 70-80 tis a sr*t na to co si dementi ve VW vymyslí že..
p.s mimo jiné byla v 85tis dost na kaši i pumpa..
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí
ono po 40ti t. je vytahanej řetěz na pováženou, ale pokud to 40t. opravdu má.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 20.01.2012 19:47
Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí
40 tkm to má najeto určitě, mám i fakturu k těm rozvodům (jen pro zajimavost cena byla cca. 60 000Kč ve Švédsku), auto jsem si osobně před dvěmi měsící dovezl ze Švédska a i podle VW kilometry sedí.
Článek jsem už četl, ale mě se to děje naopak, za studena vše OK a za tepla rachotí.
Článek jsem už četl, ale mě se to děje naopak, za studena vše OK a za tepla rachotí.
- Lukas.cc
- Pilot
- Příspěvky: 726
- Registrován: 02.03.2013 10:20
- Bydliště: Orlová
Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí
Ricome ja jsem měl CBAB a ujel jsem na original rozvodák z roku 2008 230 000km!ricom píše:jsi klasicky drzý až vyzývavý
já měl potkana, protože nějaký hovado neumělo udělat pořádně šroub no..
a protože nějaký hovado ve VW vymyslelo že další výměnu rozvodů stačí udělat po 150 tis.. já chtěl naject 100tis no 85tis a Ende..
z toho vyplívá, že rozvody se mají prostě dělat 70-80 tis a sr*t na to co si dementi ve VW vymyslí že..
p.s mimo jiné byla v 85tis dost na kaši i pumpa..
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí
ale on nemluví o 1.rozvodech
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
-
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 18.04.2016 22:28
- Bydliště: Praha 9
Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí
Jestli to je stejne, jako moje, tak ve svedsku se vse opravuje v autorizovanem servise, tak tam je asi taky original VW rozvod. a asi by to mělo vydrzet vic nez 40tis. řekl bych, ze bude problem nekde jinde.
Volkswagen Passat 1.4TSI Ecofuel Masters+++ MAN 2012
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí
u 1.4tsi je docela caste,ze ten retez zacne chrastit uz 10tkm po vymene. Proste motor na pi.u.KJirka píše:ono po 40ti t. je vytahanej řetěz na pováženou, ale pokud to 40t. opravdu má.
RS6 Performance 445kw
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí
takže rozborka a kontrola řetězu nebo nastane blízké setkání třetího druhu.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- milife
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 31.10.2014 15:08
Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí
u 1.4 TSI někdy rachotí i přestavovač vačky
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí
to jsi tedy frajer, když byl předpis v 210tis.. a ano nebavil jsem se o první výměně ale o druhé ju
Lukas.cc píše:Ricome ja jsem měl CBAB a ujel jsem na original rozvodák z roku 2008 230 000km!
- Lukas.cc
- Pilot
- Příspěvky: 726
- Registrován: 02.03.2013 10:20
- Bydliště: Orlová
Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí
CBAB je první generace a ta měla předpis 180 000
ricom píše:to jsi tedy frajer, když byl předpis v 210tis.. a ano nebavil jsem se o první výměně ale o druhé ju
Lukas.cc píše:Ricome ja jsem měl CBAB a ujel jsem na original rozvodák z roku 2008 230 000km!
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw