Chování motoru 1.6 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

egr ventil to může dělat - mě třeba poškubává na volnoběh jak odpojím za chodu konektoru tak je klid
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
vwkali
Člen klubu
Příspěvky: 60
Registrován: 05.12.2015 17:01
Bydliště: Plzeň

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od vwkali »

Když ho odpojím bude auto normálně jezdit a nastartuju ho ?

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

normálně nastartuj pozoruj a za chodu z něj zkus odpojit konektor jestli cukání přestane
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Shorty »

Kluci, tak se slzou v oku se loučím s touto sekcí :sorry: přešel na GVI. S tímto motorem jsem byl nakonec velice spokojen, když si s tím člověk trochu pohrál tak je dobrej :good: jediný co mě už trochu štvalo bylo ježdění na N98, respektive jeho hledání za slušný peníze, jelikož byl místy nedostupnej nebo fakt přepálenej. :kap:
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
dwajt
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 08.09.2014 19:57

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od dwajt »

Tak at se ti s G VI dari stejne dobre jako doposud! Diky za prispevky a good luck!
VW Golf Variant MK7 1.4 TSI 92 kw Deep Black Pearlescent
VW Golf Variant MK4 1.6 16V 77kw Deep Black Pearlescent

Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

Tak že som tu,konecne som si našiel čas pre tu druhu lambdu s teplotou -35 :mrgreen: lambda je vymenena za novu,teplota už je ok :) auto dostalo naspäť svoj vykon a ide ako ma :good: no problem pretrváva s trasenim/vynechavanim od 1000 do 2000ot,alebo ked zapnem klimatizaciu,rozbehujem sa a preradzujem rychlost,znova pridavam plyn tak ten motor keby jak nieco zadusilo,autom trhne a tak akceleruje dalej...robi to 90% pri zapnutom klimakompresore,teraz po vymene lambda sondy to robi velmi malo kedy,ale citit ze niečo ešte ten motor dusi...napada ma skusiť vymenit škrtiacu klapku a ked to nepomože,tak už vobec neviem čo :|

Jedinu chybu ktoru mam v climatronicu je defekt klapky nejakej,ked vypnem klimu tak mi nadalej počas jazdy fuka vzduchu do interieru,ked zapnem klimu tak počujem ako nejaka klapka praska pod palubkou :mrgreen: niekde som sa dočital ze to vynechavanie može robit samotna klimatizacia,malo naplne a bordel v klime.. :|

Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

Tak že po vymene lambda sondy v katalyzatore pribudla chyba..pred tym len v katalyzatore a teraz je to aj "Lambda sondy" :| už nevem čo s tym,nič ma nenapada,po vymene lambda sondy spadla spotreba paliva cca o 0.5L,auto ide vykonovo lepšie až na tie vypadky vykonu občas ked zapnem klimu,občas aj bez vypnutej klimy citit vynechanie..už ma nič nenapada čo to može byt zle.
Přílohy
readiness.jpg

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

chvíli trvá než se ten test vytvoří
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

Tak že po zapnuti readiness mam chvilku počkať a možno ukaže že je nakoniec všetko ok? :mrgreen: včera včer som išiel domov svižnejšie,auto som otestoval v plnom rozsahu otačok a bez problemov,spotreba taktiež ok,až na tieobčas záhadne vypadky chodu motora :|

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

od výměny to trvá cca 100km než se vytvoří test nebo to jde pustit přes diagnostiku a to by jsi měl dodělat do hodiny týrání motoru
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

Od vymeny lambdy som spravil už viac ako 300km,včera som robil test 1 lambdy cez vag,všetko OK,už aj v readiness mi zmizla chyba,no ked som išiel robit test katalyzatora a tak 2lambda sondy tak sa nedialo nič,vobec to neotestovalo...

pavlos_xj
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 27.05.2015 22:58

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od pavlos_xj »

Ahoj,
chtěl bych oživit 1 chybu z vagu:
17560 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 2 Nedosazena mez chude smesi
P1152 - 35-00 - -

Procházel jsem forum a už se to několikrát řešilo, ale žádného konečného výsledku jsem se nedobral.

Chtěl bych se zeptat - jestli to s tím souvisí - je potřeba po výměně baterie udělat základní nastavení škrtící klapky? anebo se nastaví sama když je celý den baterie odpojena?

A mohla by ta závada souviset s nabráním nekvalitního LPG? tankoval jsem do plna na D8 Zdiby ČS MOL ( cca 44 l)
A po 200km jsem zaznamenal zvýšení spotřeby (dle PC 8,8 l). Předtím jsem jel dálku i za méně jak 6,5) Cestou zpět se rozsvitila i oranžová kontrolka s upozorněním EMISE, DO DÍLNY. Po smazání se už kontrolka neobjevila, ale chyba ve vagu se opět načte.

Auto jede hůř, ale nedá se říct, že by jelo na 3 válce, spíš to je jak plně naložený auto nebo auto s vlekem...

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Graun »

Je zajímavé, že pozoruji něco podobného se spotřebou a tankováním plynu u MOL jako Ty. Já jsem to spíše přisuzoval jiným problémům co mám na autě, ale třeba je zde podobnost náhodná či nikoliv.

Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Dolejs04
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 289
Registrován: 29.08.2010 14:20

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Dolejs04 »

pavlos_xj píše:Ahoj,
chtěl bych oživit 1 chybu z vagu:
17560 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 2 Nedosazena mez chude smesi
P1152 - 35-00 - -

Procházel jsem forum a už se to několikrát řešilo, ale žádného konečného výsledku jsem se nedobral.

Chtěl bych se zeptat - jestli to s tím souvisí - je potřeba po výměně baterie udělat základní nastavení škrtící klapky? anebo se nastaví sama když je celý den baterie odpojena?

A mohla by ta závada souviset s nabráním nekvalitního LPG? tankoval jsem do plna na D8 Zdiby ČS MOL ( cca 44 l)
A po 200km jsem zaznamenal zvýšení spotřeby (dle PC 8,8 l). Předtím jsem jel dálku i za méně jak 6,5) Cestou zpět se rozsvitila i oranžová kontrolka s upozorněním EMISE, DO DÍLNY. Po smazání se už kontrolka neobjevila, ale chyba ve vagu se opět načte.

Auto jede hůř, ale nedá se říct, že by jelo na 3 válce, spíš to je jak plně naložený auto nebo auto s vlekem...
Je potřeba nastavit klapku přes vag..
Leon 1.6 16v 77kw BCB

pavlos_xj
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 27.05.2015 22:58

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od pavlos_xj »

Tak záhada se dnes objasnila v LPG servisu Vaněk. Příčinou byl zresetovaný firmware řídíci jednotky magic do základního nastavení (nejspíš pří výměně baterie anebo náhodou) Nově nahrany soft by měl být odolný i proti konci světa, tak uvidíme.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“