Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí

Příspěvek od ricom »

tvůj možná já mám v servise přepis na 210 tis km -- tak či tak debata o hovně je to nesmysl tak dlouho.

Kay
Řidič
Řidič
Příspěvky: 118
Registrován: 18.04.2016 22:28
Bydliště: Praha 9

Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí

Příspěvek od Kay »

Me napsali z VW že se na tomhle motoru rozvody nedelaji...

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk
Volkswagen Passat 1.4TSI Ecofuel Masters+++ MAN 2012

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí

Příspěvek od ricom »

:laugh: :laugh: ano stejně tak se mění olej po 30tis a v DSG se nemění vůbec..

ano samozřejmě že se normálně řetěz nemění a a když tak někdy kolem 250tis a spíše néé až tak kvůli řetězu a kvůli mazání a tak.. no Sharik či Jirka. ti to asi vysvětlí lépe.
no každopádně jsem tenhle řetízek viděl a znám borce co by byli schopni ho nosit i na krku jak je drobnej..

Uživatelský avatar
denis.82
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1701
Registrován: 29.01.2012 12:16
Bydliště: Zlín

Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí

Příspěvek od denis.82 »

ricom píše:..... znám borce co by byli schopni ho nosit i na krku jak je drobnej..
:laugh: :laugh: :good:
RS6 Performance 445kw

Besta33
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 20.01.2012 19:47

Re: Passat 1.4 TSi CNG 110kw - chrastí, rachotí

Příspěvek od Besta33 »

Tak jsem nechal vyměnit rozvody a chrastění zůstalo. V servisu pak zjistili, že je to elektromagnetickou spojkou na kompresoru (Ecofuel má turbo i kompresor) je integrovaná do vodní pumpy (cena cca. 10 000Kč). Když se na to trouchu nastříkalo nějakého mazacího spreje na chvíli to přestalo a po pár kilometrech to začalo rachotit znova.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“