Občas přeteče 2.8 v6

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
DeWWoRcz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 13.01.2016 15:41

Občas přeteče 2.8 v6

Příspěvek od DeWWoRcz »

Ahoj, zas mám problém. Passat b5 2.8 v6 syncro
Dvakrát se mi stalo, že jsem dojel 5 km a před domem po zastavení a vypnutí motoru mi přetekla chladící kapalina. Stalo se mi to vždy po tom samém krátkém úseku. Autem jsem jel několikrát víc jak 30 km a ani jednou se to nestalo ( jezdil jsem to v době před i mezi přetečením). Začalo se to stávat po výměně nádobky na chladící kapalinu. ( možná náhoda) Kapaliny v nádržce akorát, ale přeteklo to fakt hodně, tak čtvrt litru.

Uživatelský avatar
amavet
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4166
Registrován: 11.02.2008 07:50
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Občas přeteče 2.8 v6

Příspěvek od amavet »

tak bud je vycko na nadobce na h***o nebo mas fouklou hlavu
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3

Uživatelský avatar
svatep
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 06.08.2009 11:46
Bydliště: Praha

Re: Občas přeteče 2.8 v6

Příspěvek od svatep »

Pro začátek, bych doufal v to víčko. Kamoš to minulý rok řešil na sharanovi a po koupi víčka, zase vše cajk. Tož snad to budeš mít rovněž tak. Jinak zřejmě, druhá varianta.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Občas přeteče 2.8 v6

Příspěvek od xerxes »

budeš mít problém z tlakovanim,takže bud někde prdla hlava a nebo těsněni

DeWWoRcz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 13.01.2016 15:41

Re: Občas přeteče 2.8 v6

Příspěvek od DeWWoRcz »

Ještě jsem to teda nevyřešil, poněvač to zas párkrát neudělalo. :negative:
Další moje poznatky jsou:
-ale natlakované hadice nejsou okruh mi přijde bez tlaku úplně, přitom víčko tam jde sotva nacpat.
-udělá to až po vypnutí motoru nikdy za chodu.
-když vypnu motor a hladina začne stoupat, nastartuji a hladina okamžitě spadne na normální stav.
-hadice co vede z motoru k chladiči a z ní přepad do expanzky bývá u vrchu bez vody.
-auto se zahřeje a na 90 se ručička drží jak přibitá nepřehřeje se i když dostane za uši. :baseball:

Moje teorie je taková, že po zastavení se někde voda zahřeje a změní v páru. Tím pádem se začne roztahovat a vytlačí vodu kolem víčka. :!: A pozor jak to víčko funguje? Část pod těsněním není nijak spojená s částí nad těsněním, přitom ve vrchní části je asi "parodie" na ventil :!: Voda utíká kolem těsnící gumičky nikoliv skrze víčko. Tímto bych chtěl upozornit na levné náhražky funkčních dílů, protože vážně pochybuji, že mi zrovna při výměně nádržky a víčka prdlo těsnění. Proto raději připlatit Jinak je to docela smůla, když vám na benzince začne pářit auto z podkapoty. :baseball:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“