Chování motoru 1.6 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

to vypadá na snímač otáček nejspíš na klice ten většinou zlobí nejvíc.. diagnostika nic nepíše? tuším že to je G28 na klice
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

diagnostika uplne nic,sledujem to stale a nic,neviem si pozriet nejake info snimača cez diagnostiku? ze ci pracuje spravne...tak ze ak to budem menit snimač na kluke,rozvod musi dole že? :|

Dolejs04
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 289
Registrován: 29.08.2010 14:20

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Dolejs04 »

Mr.Marco píše:nazdarek

tak stale mam problem s motorom 1.6 16v v polo gti..vybracie pri cca 1600ot,ked je vonku cca 20st. tak auto ide dost živo,ale ked je cca 30st. tak to ide slabšie,ked zapnem klimu tak to citit najviac,ked preradzujem a sa rozbieham,pridavam plyn..tak keby ako som mal za sebou zapnuty vozik,motor pridusi a tak sa rozbehne..neviem prist na problem,sviečky som vymenil znova..na asi 5km to triasenie zmizlo a znova to robi..auto ide lepšie,ale nieje to 100%...raz sa mi dokonca stalo,ze auto za tepla mi neišlo naštartovať,motor točil ale nenaštartoval som,az na druhy pokus...napojil som to na pc a bez chyb,može tento problem robit nejaky snimač vačky?

Nevymenil som ešte tieto snimače

-snimač kľuky
-snimače vačky
-snimač tlaku v sacom potrubí

alebo..-netenosť vyfuku? vymenil som tu sponu co je medzi katom a stredovym vyfukom,dal som pastu,po 2tyzdnoch to prefukuje znova..nemozem mat zacpaty nejaky vyfuk? nezda sa mi to ze by som dal malo pasty ale dal som jej tam vela,poskladal som to dobre..ešte ma napada možno zle tesnenie medzi zvodmy a katom,ked unikaju plyny tak to oblbuje lambda sondy..
1. Co jsi tam dal za svíčky? Já když jsem dal obyč tak se to taky třepalo pak sem dal iridiové a jelo to normálně.
2. S vadným snímačem na klice by jsi vůbec nenastartoval.
3. Co cívky zkusil bych přehodit, třepání motoru může právě způsobit špatná cívka..
Leon 1.6 16v 77kw BCB

Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

Sviecky bolo nove NGK,dnes som dal po 10 000km sviecky Febi a jazdj to o dost lepsie!
Zapalovacia cievka aj kabely su nove.
Kamarat kupil polo 1.0MPI so zlym snimacom na vacke a auto jazdí ale ma taktiez problem s vykonom,nk startuje a jazdi to.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

rozvody se nesundávají.. je to zezadu motoru u setrváku přístup celkem na ko*ot kór jestli si nekoupíš origoš, ale nějakou náhradu to tam občas trošku nepasuje
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

snimač vezmem cez autokelly,mam tam nejake zlavy..pri vymene sviečok som pozeral na ich farbu a boli v poriadku,ani biele ani čierne len take klasicke troška tehlovej farby čo je ok,tak ze asi to bude ten sniamč na kľuke čo riadi pred zapal? a preto auto raz ide normalne a raz blbne :| nerad vyhadzujem zas prachy do neznama,ale čo ine mi ostava ešte vymeniť :mrgreen:

Dolejs04
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 289
Registrován: 29.08.2010 14:20

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Dolejs04 »

Mr.Marco píše:snimač vezmem cez autokelly,mam tam nejake zlavy..pri vymene sviečok som pozeral na ich farbu a boli v poriadku,ani biele ani čierne len take klasicke troška tehlovej farby čo je ok,tak ze asi to bude ten sniamč na kľuke čo riadi pred zapal? a preto auto raz ide normalne a raz blbne :| nerad vyhadzujem zas prachy do neznama,ale čo ine mi ostava ešte vymeniť :mrgreen:
Mám funkční snímač na kliku na 1.6 16v BCB. Ale nevím jak ti ho na SVK dopravit. Podle mě to ale snímačem nebude. Výkon ti ovlivňují svíčky, cívka, klapka, čidlo teploty a čidlo tlaku sání. A nebo taky nekvalitní benzín.
Leon 1.6 16v 77kw BCB

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

pokud ti to hapruje občas tak většinou je problém ve snímačích otáček klika/vačka - prostě klika neví jak je natočená vačka tak občas jede v nouzáku pak to třeba nejde vytočit na 3000ot a podobně zdechá to za jízdy, nejde někdy nastartovat atd., ale může to být klidně něco jiného, ale zapalovací cívku bys viděl na diag., když vynechává zapalování tak to poznáš, že to má zvuk jak traktor když to jde na tři válce, čidlo teploty - to by ti blbě startovalo po studené noci

z autokelly ti držím pěsti ať to čidlo za něco stojí - origo tam je myslím Bosch - nejlepší by bylo nějaké vyzkoušet jiné jenže neduh těchto čidel je, že když haprují tak zcela náhodně :blush: to se neopakuje pravidelně jako cívka, svíčka, čidlo teploty atd....
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

problem je len občas..raz to nechcelo vobec za tepla nastartovať,až na druhy pokus,auto ma dobry zatah od 3000ot,ale pri cca 1500 a pod. je dost lenive..skusim prve snimač vyčistit,ale ked nepomože tak vymenit,značka snimača je EPS a iny sa ani v autokelly kupit neda.

Cievka je oki,je aj nova a pozeral som si vypadky zapalovania cez vag a po vymene cievky je to bez problemov,čidlo teploty mam sice použite z ineho pola,ale auto startuje bez problemov aj podla vagu je oki,tak jedine tie snimače pozriet vymeniť.

Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

Tak ze stale som si nenašiel čas vymenit snimač kľuky,no ak by niekto potreboval info do buducna,u VW Polo GTI 1.6 16v 6N2 je ten snimač rovno pod štartom! tak ze ak snimač počtu otačok klukovej hriadele chcete vymenit,musite vymontovať starter,je tam velmi šikovne ten snimač schovany a priestoru pre pracu je fakt malo,prajem pevne nervy,niekto si to ulahčuje demnotovanim sania..ale ja to spravim na jame u kamarata,zo spodu je lepši pristup k štartru,ale k snimaču je to 50/50..ani z hora ani zo spodu,ale nejako to musi ist no :D

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

my to všichni máme na motoru zezadu tedy mezi stěnou a motorem zhruba v prostřed na setrváku nevim jak to má polo gti, ale nejspíš stejně
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

polo gti to ma tu :mrgreen: pod kapotou neni velmi miesta...a sanie nechcem davať dole :|
Přílohy
polosenzor.jpg

Uživatelský avatar
kufus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 27.09.2014 22:59

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od kufus »

majrek001: Chci se Tě zeptat na tu poléčenou odezvu plynu. Jak přesně se ta odezva projevovala? Mě nepříjde, že bych měl nějakou a když, tak úplně minimální. Navíc jsem teď hodil klapku z 1.8T a zdá se mi to úplně stejné. Jen možná o něco líp dýchá a trošku líp jede, ale možná je to jen placebo :D (filtrbox mám předělaný taky)
Jediné co pozoruju je, že cca za 3 sekundy od zmáčknutí plynu, teprve potom začne "napínat svaly" a trochu víc to i táhne, do té doby nic moc, jak kdyby si teprve potom upravil předstih na nejlepší hodnotu - něco ve smyslu co píšou v Cimbu o Oktávkách 1.6 75kw.
A právě si nejsem jistý, jestli tou odezvou máš třeba konkrétně ty na mysli reakci na plyn, nebo to zpoždění (předpokládám, že je to díky Euro normě, emisím..).
Díky ;)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

reakci na plyn, že tam byla tam 1s prodleva než to začalo něco dělat docela to bylo vidět když jsi stál na volnoběh a prošlápl si rychle podlahu tak otáčky vylítli tak na 1800-2000 teď to je kolem 4000ot
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
kufus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 27.09.2014 22:59

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od kufus »

Aha, no tak ráno jsem to zkoušel a když rychle prošlápnu, tak mě otáčky vyletí na něco přes 1500, takže ji tam mám taky. Spíš mě ale tíží ta druhá prodleva :mrgreen:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“