Poslední rozloučení s pašíkem aneb co obnášelo 6 let provozu

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
VOTR
Řidič
Řidič
Příspěvky: 163
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Poslední rozloučení s pašíkem aneb co obnášelo 6 let provozu

Příspěvek od VOTR »

Passat Variant 2.0 TDI SPORT LINE 103kW BMP DSG DPF r.v.2006
3 majitel v ČR
zakoupen 08.2010 118.xxx km za 270.000,-
prodán 25.7.2016 332.xxx km

při průměrné ceně nafty 30kč/litr projeto cca 390000,-

pravidelný servis za 6 let a 214.xxx km:
olej,všechny filtry: cca 15x cca 30000,-
olej v DSG: 4x cca 26000,-
rozvody: 4x cca 36000,-
klimatizace - náplň: cca 3x cca 4000,-

výměny dílů:
(nevzpoměl jsem si určitě na všechno, nebudu psát žárovky a stěrače, jen důležité a nákladnější opravy)
přední poloosa oba klouby – vrzající zvuky při projetí nerovností pod plynem
tlaková hadice klimatizace – kompletní únik náplně, nefunkční klima
MDF - rozsypaný text
prasklé těsnění pod hlavou – výbrus hlavy, nová vačková hřídel, hydroštely, šestihran - unašeč olej.čerpadla – únik chl.kapaliny
zaslepení EGRu, softwarová úprava
prasklé tlakové koleno k turbu
tlačítko ruční brzdy
tlačítko zamykání dveří
tlakový snímač výfukových plynů
zadní tlumiče
tyčky řízení 2x
silentbloky př.nápravy 2x
brzdy přední 2x, brzdy zadní 1x
ložiska na přední nápravě
palivové čerpadlo
baterie 2x
žhaviče 2x
pravé zrcátko, pravý blatník, přední sklo, držáky pravého světla – srážka s opilým cyklistou
palivová nádrž, lízátko – přejetá mrtvá srna
softwarová úprava startovací dávky paliva – špatné teplé starty - pomohlo z části


stav vozu při prodeji:

koroze všech dveří, koroze kolem osvětlení SPZ, koroze a poškození laku na dalších částech karoserie
špatné teplé starty
regenerace DPF každých 330km (u nás 2x týdně)
při prudší akceleraci padá do nouzáku – bliká žhavení – pomůže vypnout motor a znovu nastartovat
prosakuje turbo – prosakuje už od zakoupení vozu
nefunguje automatický dojezd okna spolujezdce z ovládání od řidiče
bublající klimatronik – bublá od zakoupení vozu
drnčivé zvuky ze vnitř palubovky
330.xxx km - motor začal vydávat duté kovové zvuky - roztříštěný ventil po celém motoru, poškozená hlava, vačka, hydroštely

poslední závada a cena opravy rozhodla o prodeji. Tato a další blížící se opravy a výměny už by byly pro nás neúnosné.


původní díly, u kterých se očekává brzká výměna nebo oprava:
DPF, DSG, dvouhmota, turbo, vstřiky, přední tlumiče

Takže tímto se loučím s naším pašákem. 6 let je 6 let a neobešlo se to bez emocí, hlavně u přítelkyně, která obrečela každé prodané auto.

Když to shrnu:
pohodlí sportline sedaček - nejlepší co jsem zatím měl
svezení - podvozek,pocit bezpečí,komfort - skvělé
interiér - do dnes velmi pěkný a zacovalý až na volant
objem kufru, prostor pro posádku - super, to co odvezl třeba z Ikei za krabice to jsem neviděl...2x nás přestěhoval a postavil se mnou RD
DSG - paráda, kolony na jižní spojce zývačka. akcelerace, řazení prostě paráda. Vyhlídka opravy mechatroniky - katastrofa
výkon motoru - dostačující, nejsem nijak náročný ikdyž předchozí 6vál BMW byl někde jinde
motor jako takový - nejhorší co jsem kdy měl co týká poruch a oprav
svítivost př.světel - hrůza, na chvíli pomohlo přeleštění světlometů

Takže až na problémy s motorem jsme byli opravdu celou dobu fakt spokojeni. Nevím jestli jsme koupili špatný kus nebo ne ale 2.0 TDI už si nekoupíme.

adavid
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 23.05.2016 22:13

Re: Poslední rozloučení s pašíkem aneb co obnášelo 6 let provozu

Příspěvek od adavid »

Děkuji za pěkné početní. Když to vidí člověk tak pěkně rozepsáno, hlavně kolik projezdí na naftě tak mu spadne brada. Těch závad je Teda dost. Co teď plánujete koupit, jestli se můžu zeptat.

odesláno z XRN2

Uživatelský avatar
teekey
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3840
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poslední rozloučení s pašíkem aneb co obnášelo 6 let provozu

Příspěvek od teekey »

VOTR píše:Nevím jestli jsme koupili špatný kus...
az na nekolik bodu bych mohl dat copy&paste :drinks:
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf

Šeba
Řidič
Řidič
Příspěvky: 108
Registrován: 22.04.2014 19:05

Re: Poslední rozloučení s pašíkem aneb co obnášelo 6 let provozu

Příspěvek od Šeba »

Jo jo... já ho mám pět let... do PH investováno cca 240t a do servisu cca 150t+-

výčet oprav:

prasklá příruba na turbu ( odešlo při předjíždění do kopce - málem jsem se zabil ) - koupeno nové
koleno od turba
oprava vyvažováků - sharik
přední i zadní tlumiče
přední kosti
repasovaný vstřiky
brzdové třmeny / motorky
vnější homokloubky + přehazovány mezi sebou vnitřní

oleje, filtry 6x - každých 15tkm

Jak to shrnout? Kdybych to při koupi věděl, dám od toho ruce pryč :-)

Jediný plus je pouze to svezení a pohodlí
BMPčko 400k km

www.battery-import.cz / www.battery.cz / http://www.battery-import.sk

Kdyby přístroje, které lidé během doby vynalezli, ještě taky fungovaly - to by byl příjemný život!

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Poslední rozloučení s pašíkem aneb co obnášelo 6 let provozu

Příspěvek od doktor013 »

je to kruty si to takhle zapisovat, penize jsou to nemale a je to vic videt co jsme vsichni ochotni obetovat, ale berte to jako cestu jak vytvorit firme zapornou ucetni bilanci no :D

proto jdou nova auta v nemecku po 130 tis z baraku a po 200 tis je to neprodejne, protoze tam ten servis stoji daleko daleko vic, my tady zatim auta opravujeme ale taky to tak proto na sinicich vypada :D
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Poslední rozloučení s pašíkem aneb co obnášelo 6 let provozu

Příspěvek od napster »

Phm bych to ceny asi nepocital. Ja to ted zkusil pocitat a jeste rok a jsem na cene auta. Porizovaci cena 960tkc v roce 2010. Doted 400tkm a protankovano 720 000kc za 6let provozu. K tomu 2x rozvody 15000kc,olej po 15000-20000km original LL cca 40 000kc, voda donostrikovacu asi 5000kc. Vyvazovaky 45 000kc (na 340 000km) ty 2.0TDI PD se v 3C nepovedly no. A ty mouchy o kterych tu je asi 1 000 000stranek taky ne. Hold 3C je krok vedle (krom CR conse tyce motorove stranky) Doktore. Pred rokem jsem dotahnul kleine unfall Fabii III 1.2TSI. Stsrou tyden. Pani najela 400km a potom nedobrzdila. Tady se opravila a se ziskem 70tkc obratem prodala zpatky do nemecka (v CR by muselanstst 5mesicu,nez by se mohla prihlasit). Na druhou stranu budmenradi za naftu. V letnim aute projedu za letni sezonu vic,jaknv nafte za rok a pul :rolf: nejhorsi bylo ex Impreza STI 2012 pro nas porizovaci cena 1 080 000kc. Dva roky litani,najeto 38 000km a prodej 570 000kc.... hold auta jsou potreba a ty naklady se nesmintak počítat(aby clovek nebyl nasranej) muzem jezdit MHD,nebo na kole. No a stejne nejak moc neusetrime...
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Poslední rozloučení s pašíkem aneb co obnášelo 6 let provozu

Příspěvek od Jirka. »

To říkám pořád, zlatý BKP! Po výměně vstřiků na svolávačku a po vyřešení vyvažováků je to držák :D Žádná vomletá vačka, prasklá klika, problémy s dpf. U BMP je taky problém že se prodávaji holý motory za 40 papouchů, protože je po tom extrémní poptávka.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Poslední rozloučení s pašíkem aneb co obnášelo 6 let provozu

Příspěvek od napster »

Asi jako po BXE u OII. A po motoru ze superba 1.gen 2.0tdi 103kw BSS (s mokrym DPF). Motory,co umiraj jsou zlaty dul pro vrakoviste :mrgreen:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
VOTR
Řidič
Řidič
Příspěvky: 163
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Poslední rozloučení s pašíkem aneb co obnášelo 6 let provozu

Příspěvek od VOTR »

napster píše:Asi jako po BXE u OII. A po motoru ze superba 1.gen 2.0tdi 103kw BSS (s mokrym DPF). Motory,co umiraj jsou zlaty dul pro vrakoviste :mrgreen:
BXE u OII má tuším problémy se šálama a přetaženýma šroubama nebo tam jsou ještě další problémy? Je právě možné, že se ke mě tento motor dostane, tak se ptám...

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Poslední rozloučení s pašíkem aneb co obnášelo 6 let provozu

Příspěvek od napster »

Ano. Presne tak. U OII jednotnacne 2.0tdi 16V BKD. Mrknes zvrchu na hlavuba pokud jenindex C,tak je to OK. U toho BXE koukaj ojnice ven z bloku,zadiraj se. U sal to byl index G a H tusim,ale to si nikdy nezkontrolujes pri nakupu vozidla.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
VOTR
Řidič
Řidič
Příspěvky: 163
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Poslední rozloučení s pašíkem aneb co obnášelo 6 let provozu

Příspěvek od VOTR »

napster píše:Ano. Presne tak. U OII jednotnacne 2.0tdi 16V BKD. Mrknes zvrchu na hlavuba pokud jenindex C,tak je to OK. U toho BXE koukaj ojnice ven z bloku,zadiraj se. U sal to byl index G a H tusim,ale to si nikdy nezkontrolujes pri nakupu vozidla.
U nás bude možná OII s BXE jediná volba. Takže když už to bude BXE vyměnit šrouby na ojnicích a vyměnit šály? Ještě něco abych nedopadl jako s BMP? dík

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Poslední rozloučení s pašíkem aneb co obnášelo 6 let provozu

Příspěvek od KJirka »

je to dlouhý, ale věřím, že pravdivý.Takže jsem to celý nečet. Ale co sem přečet, mi kazí dost náladu. To ti teda povím.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Poslední rozloučení s pašíkem aneb co obnášelo 6 let provozu

Příspěvek od napster »

Spis zvol BKD. Mrkni nahoru na palici a pokud bude index C,tak muzes mit klidny spani. U BXE to je stale loterie no :-/ ted momentwlne mam na prodej jen par OIII RS a Rapidy. OII žádná.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
VOTR
Řidič
Řidič
Příspěvky: 163
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Poslední rozloučení s pašíkem aneb co obnášelo 6 let provozu

Příspěvek od VOTR »

napster píše:Spis zvol BKD. Mrkni nahoru na palici a pokud bude index C,tak muzes mit klidny spani. U BXE to je stale loterie no :-/ ted momentwlne mam na prodej jen par OIII RS a Rapidy. OII žádná.
Mám nabídku na BXE služebáka z práce za bezkonkurenční cenu, takže si nemůžu moc vybírat...tak proto ;)

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Poslední rozloučení s pašíkem aneb co obnášelo 6 let provozu

Příspěvek od napster »

Jo. Cena je rozhodujici. Pokud je za pakatel,takbto ma smysl koupit, ikdyz klekne motor.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“