Passat B6 R-Line podvozek
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 01.12.2009 10:05
Passat B6 R-Line podvozek
Zdravým všechny. Chtěl jsem poprosit o radu před koupí passata.
Mám vyhládlého passata 2009 2.0 Tdi CR R-Line. Chci auto pro rodinu tak mám dotaz jestli podvozek na R-Line nebude až moc tvrdý. Jediné co jsem našel že Sportline je o 1.5 cm nižší než Comfortline ale nikde není srovnání jestli Sportline a R-Line mají stejný podvozek a R-line je jen navíc s plastama. Moc dík za všechny rady a postřehy
Mám vyhládlého passata 2009 2.0 Tdi CR R-Line. Chci auto pro rodinu tak mám dotaz jestli podvozek na R-Line nebude až moc tvrdý. Jediné co jsem našel že Sportline je o 1.5 cm nižší než Comfortline ale nikde není srovnání jestli Sportline a R-Line mají stejný podvozek a R-line je jen navíc s plastama. Moc dík za všechny rady a postřehy
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Passat B6 R-Line podvozek
taky zdravým
R-line je jen optipaket. Můžeš tam mít ale sportovní podvozek nebo DCC podvozek. Každopádně je lepší, pokud je to trochu tvrdší. Ten standardní podvozek je na můj vkus měkkej, jak bačkora.
R-line je jen optipaket. Můžeš tam mít ale sportovní podvozek nebo DCC podvozek. Každopádně je lepší, pokud je to trochu tvrdší. Ten standardní podvozek je na můj vkus měkkej, jak bačkora.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: Passat B6 R-Line podvozek
Sport. podvozek je idealni (pokud tam nedas r20 kola). Ale pozor, ne kazdy r-line ho ma.
RS6 Performance 445kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 01.12.2009 10:05
Re: Passat B6 R-Line podvozek
Dík moc za odpověď.
Nakonec auto budu mít před koupí půjčené na hodinku tak si ho můžu pořádně zkusit. Podle vinu jsem našel co je tam za podvozek ale moc jsem o tom nenašel. Přední tlumiče jsou 3C0413031N a pružiny 3C0411105N .
Šlo mi o to že teď jsem měl Octavii 2 combi facelift 1.6 tdi a dojelo to z Německa na sportovních pružinách H&R se snížením o 5cm a auto už bylo opravdu na nerovnostech dost nepohodlné . Proto mě zajímalo jestli ten R-line je vlastně Sportline a má navíc optipaket.
Nakonec auto budu mít před koupí půjčené na hodinku tak si ho můžu pořádně zkusit. Podle vinu jsem našel co je tam za podvozek ale moc jsem o tom nenašel. Přední tlumiče jsou 3C0413031N a pružiny 3C0411105N .
Šlo mi o to že teď jsem měl Octavii 2 combi facelift 1.6 tdi a dojelo to z Německa na sportovních pružinách H&R se snížením o 5cm a auto už bylo opravdu na nerovnostech dost nepohodlné . Proto mě zajímalo jestli ten R-line je vlastně Sportline a má navíc optipaket.
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Passat B6 R-Line podvozek
Taky jsem chtel sportovni podvozek, nakonec mam DCC a jezdim na comfort
Nicmene DCC v comfort rezimu nelze se standardnim podvozkem uplne srovnat, protoze pri prudsich manevrech se pritvrdi, takze se to nechova jako lod. Pro auto typu passat rekl bych idealni kompromis.
Kazdopadne sportovni podvozek az tak tvrdy neni a s normalnima kolama je to OK.
Nicmene DCC v comfort rezimu nelze se standardnim podvozkem uplne srovnat, protoze pri prudsich manevrech se pritvrdi, takze se to nechova jako lod. Pro auto typu passat rekl bych idealni kompromis.
Kazdopadne sportovni podvozek az tak tvrdy neni a s normalnima kolama je to OK.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Passat B6 R-Line podvozek
to že se ten podvozek sám při změně jízdního režimu přitvrdí, to seš si jistej ? Já si to teda nemyslím a naopak je pro mě "comfort" totéž, co standard. A jezdit na něj, je myslím vyhozenej peníz za DCC.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- pasátek
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 01.07.2015 22:37
- Bydliště: Chrudim
Re: Passat B6 R-Line podvozek
Ze svého CC si dovolím tvrdit, že rozdíl mezi DCC comfort a standartním podvozkem Passatu tam je. Není to sice úplně na první pohled poznat, ale zkoušel jsem to různě přepínat na kostkách s umělými retardéry a tam jsem to prostě cítil už dost. Jinak si ale myslím, že comfort režim je spíš o tom, že vyžehlí zvlněnou silnici a lehčí nerovnosti. Pokud s tím někdo vlétne do díry hluboké 10 cm, tak ať moc nepočítá, že to DCC s tím něco zmůže. Jinak jsem, ale rád, že to v autě mám, i když každý si to musí uvážit podlé svého. S DCC ho budou tlumiče vycházet na nějakých +- 20tis. Kč bez práce(mimo VW).
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW
Passat CC 2.0 TDI 103kW
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Passat B6 R-Line podvozek
Já mám teď DCC pár měsíců a zezačátku žádné nadšení, dobrý byl jen sport a rychlá jízda po dálnici a okrsky v zatáčkách. Ale postupně jsem tomu zvykl a musím uznat, že comfort je na každodenní ježdění pecka, normal nepoužívám vůbec a sport pro ostrou jízdu taky super (samo s příhlédnutím k tomu, že je to Passat!)
Jinak ono to s tim přitvrzováním není tak jednoduché. Ono přitvrzuje, ale ne při ostřejším manévru, ale podle vozovky koriguje "houpání" vozidla. To ale neznamená, že se na comfort to auto při ostrý jízdě v zatáčce udrží na silnici. Spíš že nemá při houpavé silnici takové to nahoru dolu tolik a tak.
Jinak ono to s tim přitvrzováním není tak jednoduché. Ono přitvrzuje, ale ne při ostřejším manévru, ale podle vozovky koriguje "houpání" vozidla. To ale neznamená, že se na comfort to auto při ostrý jízdě v zatáčce udrží na silnici. Spíš že nemá při houpavé silnici takové to nahoru dolu tolik a tak.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- pasátek
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 01.07.2015 22:37
- Bydliště: Chrudim
Re: Passat B6 R-Line podvozek
Tak to z toho máš podobné pocity jako já. Ze začátku mi ten rozdíl mezi comfort a normal nepřišel nijak závratný, až jsem si říkal, že to není žádný rozdíl, ale časem, jak se člověk s tím autem sžil, tak už po chvilce jízdy cítil, jak je někde něco špatně, když tam byl normal. No a sport, tak ten člověk pozná vždycky, že tam je. Jinak pokud se nemýlím, tak DCC není jenom o tlumičích, volantu a pedálu. Mělo by pracovat pokud vím i s ESP a kdoví s čím ještě.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW
Passat CC 2.0 TDI 103kW
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Passat B6 R-Line podvozek
jezdil jsem roky na 18" jen na "sport", ale letos jsem přezul na 19" a to už je na blbý silnici dost tvrdý, tak jezdím na "normal". Naopak na "comfort" jsem nejezdil a nikdy a nejezdím ani teď. Úplně cítím, jak je to auto nestabilní.
Dane, tos mohl ještě chvíli posedět. Já myslel, že spěcháš a ty jdeš psát chujoviny na klub
Dane, tos mohl ještě chvíli posedět. Já myslel, že spěcháš a ty jdeš psát chujoviny na klub
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- pasátek
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 01.07.2015 22:37
- Bydliště: Chrudim
Re: Passat B6 R-Line podvozek
Tak to já tam mám pořád comfort. Jsem člověk, který komfort od auta očekává. Než jsem to auto koupil, tak jsem měl možnost se s ním projet a divil jsem se, jak to auto na R18 krásně žehlí nerovnosti oproti B6 se standardním podvozkem. Od té doby jsem chtěl CC jenom s DCC.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW
Passat CC 2.0 TDI 103kW
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Passat B6 R-Line podvozek
Ano, charakteristika tlumicu se by se mela menit neustale, taky se to jmenuje dynamic chassis control. Muj pocit je z toho takovy, ze comfort je mekci, nez standardni podvozek a za normalni jizdy se i mirne pohupuje, nicmene treba s dirou v ostrejsi zatacce se to vyporada i v tomto rezimu lip nez standard podvozek. To same ostre brzdeni na spatne silnici a pod. Vzduchu se to komfortem samozrejme nemuze rovnat ale i tak bych rekl, ze to funguje az necekane dobre.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 05.04.2015 23:04
- Bydliště: Turnov
Re: Passat B6 R-Line podvozek
Mám možnost jezdit passatem jak s DCC tak i bez a můžu říct, že standartní podvozek oproti ,,comfortu´ u DCC je pro mě docela dost znatelný rozdíl. Standartní podvozek bych přirovnal k ,,normal´ módu u DCC.
Passat Variant 3,2 FSI 2009 Highline
- Ondra4x4
- Jezdec
- Příspěvky: 442
- Registrován: 22.04.2010 17:03
- Bydliště: Plzeň-Klatovy
Re: Passat B6 R-Line podvozek
Uměl by někdo sehnat čísla tlumiču a pružin pro snížený R-line podvozek ??
Passat 3AA variant 2.0TDI DSG CFFB
Passat 3C 1.9TDI BXE
Passat 3C 1.9TDI BXE