Neznámá chyba v motoru ( upraveno)
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 06.07.2014 17:35
- Bydliště: Litvínov / Severní Čechy
Neznámá chyba v motoru ( upraveno)
Ahoj prosím nevěděl by někdo co je to za chybu? Díky Pavel
Motor cbab
Asi by bylo lepší k tomu napsat více.
Auto na dálnici spadlo do nouzaku po zastavení už motor nešel natočit. V servisu se ukázala tato chyba výměna čidla tlaku na railu auto normálně nastartovalo zhruba po sedmiset km znova to samé výměna regulačního ventilu na railu auto zase normálně jezdilo osmset km než zase spadlo do nouzaku odtah do servisu stejná chyba s malou změnou auto už nejde nastartovat.
Nafta jde až před vstřiky ale s přepadu nic neteče jsou suchý
Vysokotlaké čerpadlo by mělo být nové. Uvnitř je čistý bez špíny a špon ale při startu asi nedává požadovaný tlak k otevření vstřiků kolísá okolo 220 až 240 bar.
Nemá někdo z Vás nějaký nápad kde by mohl být ještě problém.
Díky Pavel
Motor cbab
Asi by bylo lepší k tomu napsat více.
Auto na dálnici spadlo do nouzaku po zastavení už motor nešel natočit. V servisu se ukázala tato chyba výměna čidla tlaku na railu auto normálně nastartovalo zhruba po sedmiset km znova to samé výměna regulačního ventilu na railu auto zase normálně jezdilo osmset km než zase spadlo do nouzaku odtah do servisu stejná chyba s malou změnou auto už nejde nastartovat.
Nafta jde až před vstřiky ale s přepadu nic neteče jsou suchý
Vysokotlaké čerpadlo by mělo být nové. Uvnitř je čistý bez špíny a špon ale při startu asi nedává požadovaný tlak k otevření vstřiků kolísá okolo 220 až 240 bar.
Nemá někdo z Vás nějaký nápad kde by mohl být ještě problém.
Díky Pavel
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Neznámá chyba v motoru ( upraveno)
A co vstřiky?
Kolega tady zrovna řešil pokles výkonu na motoru CFněconěco. Bylo podezření na railový čerpadlo,ventil na railu. Přišlo se na to tak, že nebyl dosažen požadovaný tlak.
Nakonec se nechay vstřiky přeměřit na stolici a jeden v háji a 2 načatý.
Lokalita?
Kolega tady zrovna řešil pokles výkonu na motoru CFněconěco. Bylo podezření na railový čerpadlo,ventil na railu. Přišlo se na to tak, že nebyl dosažen požadovaný tlak.
Nakonec se nechay vstřiky přeměřit na stolici a jeden v háji a 2 načatý.
Lokalita?
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 06.07.2014 17:35
- Bydliště: Litvínov / Severní Čechy
Re: Neznámá chyba v motoru ( upraveno)
A diagnostika mu nic nesouhlasila jo ?
Mostecko severní čechy
Mostecko severní čechy
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Neznámá chyba v motoru ( upraveno)
Diag byla uplně čistá.
Jinak, ještě může bejt v pičce senzor. Měřil se reálnej tlak na railu, nebo jen vyčtený z vagíny?
Jinak, ještě může bejt v pičce senzor. Měřil se reálnej tlak na railu, nebo jen vyčtený z vagíny?
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 06.07.2014 17:35
- Bydliště: Litvínov / Severní Čechy
Re: Neznámá chyba v motoru ( upraveno)
měřilo se jen diag. nevím odkad ty udaje bere ,ale cidlo na rail liste je novy.
Se vstřikam jsme zkoušeli laborovat odpojovali jsme jeden po druhým jestli to neblafna a nic ani prd. Korekce vstřiků měřil při první závadě a prý to navypadalo, že jsou načatý. Je možný, že by dokázaly zablokovat vstřik nafty do valců?
Se vstřikam jsme zkoušeli laborovat odpojovali jsme jeden po druhým jestli to neblafna a nic ani prd. Korekce vstřiků měřil při první závadě a prý to navypadalo, že jsou načatý. Je možný, že by dokázaly zablokovat vstřik nafty do valců?
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Neznámá chyba v motoru ( upraveno)
Hele, vyndat a změřit, je to akce na den a pár korun, takhle budete ještě tejden špekulovat a nakonec to stejně vyndáte na stolici.
Já to dával v Praze Autovobořil, supr přístup a skvělá cenovka. Ale chápu, že to máš z dáli.
Já to dával v Praze Autovobořil, supr přístup a skvělá cenovka. Ale chápu, že to máš z dáli.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 06.07.2014 17:35
- Bydliště: Litvínov / Severní Čechy
Re: Neznámá chyba v motoru ( upraveno)
Nakonec to tak dopadne i s cerpadlem a budem vedet hned. Muj mechos si mysli , ze by mohlo byt neco s ridici jednotkou tak jeste nechame zkonrolovat jednotku.
Jeste kdyz jsem mel BKP tak jsem u nas v Moste nechaval premerit vstriky na stolici a stalo to 3600 kc myslim.
Jeste kdyz jsem mel BKP tak jsem u nas v Moste nechaval premerit vstriky na stolici a stalo to 3600 kc myslim.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 41
- Registrován: 04.04.2016 18:51
Re: Neznámá chyba v motoru ( upraveno)
Zdravím,koprisalov píše:měřilo se jen diag. nevím odkad ty udaje bere ,ale cidlo na rail liste je novy.
Se vstřikam jsme zkoušeli laborovat odpojovali jsme jeden po druhým jestli to neblafna a nic ani prd. Korekce vstřiků měřil při první závadě a prý to navypadalo, že jsou načatý. Je možný, že by dokázaly zablokovat vstřik nafty do valců?
nechci nijak rejpat, ale k čemu je dobrý odpojovat vstřiky jeden po druhým? Takle se řešila 120ka aby se zjistilo jakej válec nepálí, ale u CR který ani neběží?
Jestli jsem dobře pochopil tak z žádného přepadu nejde nafta, na liště tlak je, to že by se "zasekly" všechny vstřiky je téměř nesmysl, podle toho soudím, že vstřiky neotevíraj. Teorie tvýho mechanika na řj je podle mě dost pravděpodobná a možná ti i ušetří dost peněz za zkoušky vstřiků. Jestli k tomu nakonec dojde mohu doporučit Bosch service Ptáček v Kladně mám ty nejlepší zkušenosti. A u CR pokud šlo na repas čerpadlo tak jsem dával automaticky i vstřiky s lištou. Chápu že cena bude velká, ale když se spočítaj odtahy do servisu a ztracenej čas tak to vyjde nastejno jako opravy pokus-omyl.
Až to vyřešíš, tak dej určitě vědět ať jsme o neco chytřejší.
Díky
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neznámá chyba v motoru ( upraveno)
Protoze jakmile je jeden vstrik spatny,nejdou ani osatni
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Neznámá chyba v motoru ( upraveno)
Co je to za rok?? Jednotka u mě není až takový problém.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 06.07.2014 17:35
- Bydliště: Litvínov / Severní Čechy
Re: Neznámá chyba v motoru ( upraveno)
Ahoj už je to vyřešeno nové vstřiky + čerpadlo
Jeden ze čtyř vstřiků jsem nechali otestovat a neprošlo ani 700 bar koupil jsem rovnou čtyři nový a teď nechám přezkoušet zbytek.
Jeden ze čtyř vstřiků jsem nechali otestovat a neprošlo ani 700 bar koupil jsem rovnou čtyři nový a teď nechám přezkoušet zbytek.