DSG Automat TDI 125 kw -Podivné klepnutí-cuknutí při dojíždění a brzdění
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22.08.2016 18:04
DSG Automat TDI 125 kw -Podivné klepnutí-cuknutí při dojíždění a brzdění
Dobrý den .Nedávno jsem si koupil VW Passat CC 125kw DSG 4 Motion.r.v.2010 s nájezdem 200.tis.
Nedávno jsem zpozoroval když se studeným motorem dojíždím ke křižovatce a pouze zlehka přibržduji ,že když už v podstatě stojím tak od převodovky která vyřadí proběhne takové lehké cuknutí -nakopnutí.
Toto se neděje pokud jedu rychleji a taky prudčeji brzdím až dobrzdím na nulu ,pouze při tom lehce dobržďovaném dojezdu.
V předávacím protokolu v Auto Jarov byla spojka označená za funkční ,ale přesto doporučení ke kontrole a servisu.
Potřeboval bych teda vědět jestli jde o nějakou začínající zavadu spojky nebo DSG převodovky a jak rychle reagovat?Děkuji...doposavad jsem DSG neměl .Takže nedokážu sám odhadnout o co jde
.Díky za fundované odpovědi
Nedávno jsem zpozoroval když se studeným motorem dojíždím ke křižovatce a pouze zlehka přibržduji ,že když už v podstatě stojím tak od převodovky která vyřadí proběhne takové lehké cuknutí -nakopnutí.
Toto se neděje pokud jedu rychleji a taky prudčeji brzdím až dobrzdím na nulu ,pouze při tom lehce dobržďovaném dojezdu.
V předávacím protokolu v Auto Jarov byla spojka označená za funkční ,ale přesto doporučení ke kontrole a servisu.
Potřeboval bych teda vědět jestli jde o nějakou začínající zavadu spojky nebo DSG převodovky a jak rychle reagovat?Děkuji...doposavad jsem DSG neměl .Takže nedokážu sám odhadnout o co jde
.Díky za fundované odpovědi
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
DSG Automat TDI 125 kw
ta DSG má všelijaký provozní mouchy a nehledal bych v tom hned nějakou závadu. Doporučuje se měnit olej v polovině předepsanýho intervalu, což je 30 t. km. Ale bůhví, jak to měnil předchozí majitel, takže teď už to stejně nezachráníš.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22.08.2016 18:04
Re: DSG Automat TDI 125 kw -Podivné klepnutí-cuknutí při dojíždění a brzdění
tak auto má poctivou servisku po celou dobu a intervaly výměny oleje v převodovce jsou ok.jinak dsg šlape jako čert..tiptronic také.nevím je to snad pouze muj dojem ..poprvé jsem to slyšel při vypnutým rádiu..a od té doby se na to nějak soustředím:(uvidíme ..stejně ted planuji generalní servis a kontrolu takže po prohlídce profikem budu chytřejší
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: DSG Automat TDI 125 kw -Podivné klepnutí-cuknutí při dojíždění a brzdění
Tohle "nakopnuti" je na rezim D bezny. Mel jsem to na i na DQ6 prevodovce DSG. Pri 120tkm i u superba 150tkm i u aut,co mely najeto do 30tkm. Je to jen pri dojizdeni v krizovatce,kdyz musi auto podradit a na sekvencni hridely ma pripraveny dalsi kvalt. Pro vice informaci bych se musel informovat pristi tyden v Cesane,ale i me bylo receno,at menim olej mezi 50-60tkm. Pouze original DSG s filtrem a jezdim dal.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: DSG Automat TDI 125 kw -Podivné klepnutí-cuknutí při dojíždění a brzdění
Lehké trhnutí mi studené auto (při lehkém dobrzdění až zastavení před křižovatkou) udělá také. A to jak benzínová 3.6, tak i diesel 2.0 - oboje morké 6Q DSG
Za ty léta jsem si zvykl, neřeším to.
Při razantnějším zabrzdění to neudělá, ohřáté také ne.
Hold DSG není hydromenič. automat. Jinak řadí krásně!
Za ty léta jsem si zvykl, neřeším to.
Při razantnějším zabrzdění to neudělá, ohřáté také ne.
Hold DSG není hydromenič. automat. Jinak řadí krásně!
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22.08.2016 18:04
Re: DSG Automat TDI 125 kw -Podivné klepnutí-cuknutí při dojíždění a brzdění
Díky za info , super !Myslel jsem si to taky ,že to není nic na zavadu ,protože jsem auto otestoval dle všech doporučení a různých rad a vše probíhalo tak jak mělo .Ted jsem našel na jednom německým foru přesný návod na výměnu přev.oleje .Myslím že s kamarádem automechanikem to zvládneme.
Nebo si myslíte ,že je toto lepší nechat profi servisu?
Nebo si myslíte ,že je toto lepší nechat profi servisu?
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
DSG Automat TDI 125 kw -Podivné klepnutí
ten olej se musí vypouštět a napouštět při určitých teplotách, to není úplně sranda. Výpustní teplota má myslím 55°C a napouštěcí snad 35°C, ale to tam asi taky píšou, ne ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22.08.2016 18:04
Re: DSG Automat TDI 125 kw -Podivné klepnutí-cuknutí při dojíždění a brzdění
JJ.je tam uplně přený návod včetně fotek a následného měření teploty .Po výměně atd.No prostě návod se šipkama i pro uplnýho blbce:)
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: DSG Automat TDI 125 kw -Podivné klepnutí
dramatizuješ to. .vypouští i napouští se za jakékoliv teploty.. ale dolití bývá při ohřátí Jirko..
KJirka píše:ten olej se musí vypouštět a napouštět při určitých teplotách, to není úplně sranda. Výpustní teplota má myslím 55°C a napouštěcí snad 35°C, ale to tam asi taky píšou, ne ?
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: DSG Automat TDI 125 kw -Podivné klepnutí
Vypouštět a napouštět kdykoliv, ale kontrola správného množství se musí dělat při 35-45°Cricom píše:dramatizuješ to. .vypouští i napouští se za jakékoliv teploty.. ale dolití bývá při ohřátí Jirko..
KJirka píše:ten olej se musí vypouštět a napouštět při určitých teplotách, to není úplně sranda. Výpustní teplota má myslím 55°C a napouštěcí snad 35°C, ale to tam asi taky píšou, ne ?
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22.08.2016 18:04
Re: DSG Automat TDI 125 kw -Podivné klepnutí-cuknutí při dojíždění a brzdění
..díky za rady ..ted jsem koukal do servisky a olej v převodovce je stále měnen autorizákem v intervalech 60tkm..tak jsem trošku zmatenej ..všude tady píšou ..že je lepší měnit po 30tkm ..tak ted babo rad..moje dsg šlape ok ..ted jsem byl rajtovat na vesnickach a tiptronic řázení je 100x lepší jak sport jizdní režim ..ten je kolikrát trošku zmatenej..když před kruháčem musíš ze 130 dobrzdit na 50 a pak si stím chvilku neví rady.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
DSG Automat TDI 125 kw -Podivné klepnutí-cuknutí
hele já nevím, mě to říkal mechoš z autorizáku, kterej ty výměny u DSG dělá. Reprodukuju jen to, co mi řek.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !