Passat CC 2.0 TDI, 2009

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Jirka. »

Vavryss píše: vím, jak to tam chodí
JJ, to víme taky, oleje odsát jen půlku, filtr přeleštit hadrem :laugh: Bohužel se o tom jak to chodí v autorizákách dozví jen pár vyvolených. Nebo někdy pomůže náhoda. Např. jsem jednomu místnímu klubákovi montoval zadní parkovací senzory, měl od někoho odřený nárazník, tak jsme se domluvili že namontujeme senzory a on to pak nechá v autorizáku přelakovat-šlo to na pojištovnu z povinného. No a světe div se, nejen že mu prý vyměnili nárazník protože se ten poškrábaný nedal opravit, ale dokonce museli vyměnit i jeden parkovací senzor, který byl od nehody poškozený :laugh: To že tam byly parkováky namontované až po nehodě totiž nevěděli...
tak proč neobrat pojištovnu když to jde, že. Nejlepší je když vidím jak i pojištovny při opravách vnucují autorizák, tak si říkám dobře jim tak kokotum. No samé u naivních lidí kteří si myslí, že kluci v autorizáku kteří berou 120kč na hodinu umí něco víc než běžný mechanik, nebo že si k těm 120kč hrubého nebudou chtít přivydělat něco bokem.
Netvrdím že se to tak děje všude, i někteří garážníci jsou kokoti co se snaží jen zákazníka obrat, ale bohužel u těch autorizáků je to ze zkušenosti ještě v o dost větší míře, mám X špatných zkušeností, pozitivní snad ani jedinou, nechce se mi to tady rozepisovat tak jen co si vzpomenu co jsem tady už řešil:

vzduchový filtr naceněný na 70000kč
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... r#p3171241" onclick="window.open(this.href);return false;

Moje výměna vstřiků:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... u#p2829414" onclick="window.open(this.href);return false;

O tom jak nejsou schopný poznat házející kotouče(o cca 0,5cm!) a podobné drobné běžné zkušenosti ani nepíšu
Naposledy upravil(a) Jirka. dne 23.08.2016 11:32, celkem upraveno 1 x.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Vavryss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 23.07.2016 12:27
Bydliště: Zlín

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Vavryss »

No, tak každej má business postavenej na něčem jiným, že jo :thanks: Nechtěl jsem se uchylovat k takovým maloměšťáckým konverzacím, ale dobře tedy, můj dlouheletý kamarád tam dělá karosáře. Když říkám, že vím, jak to tam chodí, tak ano, vím, jak to tam chodí. Ale jinak dík za :offtopic:
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od KJirka »

co v tom spatřuješ za maloměšťáctví ? Jirka. ti jako privátní mechanik dal jen několik málo příkladů a důvod, proč do autorizáku nejezdit. Já bych těch příkladů jenom z tohodle jedinýho auta mohl sepsat dlouhej seznam. Ne, že ti tam věc opraví blbě, ale ještě spoustu dalšího kolem zkurvěj. Ale darmo mluvit, akorát sám sebe vytáčím.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Jirka. »

KJirka píše:co v tom spatřuješ za maloměšťáctví ? Jirka. ti jako privátní mechanik dal jen několik málo příkladů a důvod, proč do autorizáku nejezdit. Já bych těch příkladů jenom z tohodle jedinýho auta mohl sepsat dlouhej seznam. Ne, že ti tam věc opraví blbě, ale ještě spoustu dalšího kolem zkurvěj. Ale darmo mluvit, akorát sám sebe vytáčím.
Pravda, tvůj rozlámanej fltrbox zalepenej lepidlem na okna je taky „luxusní vizitka“ pro autorizák. No co, tak tam byl asi zrovna nějakej učeň kterej nevěděl kde se ten filtrbox povoluje, tak ho holt urval. No na něčem se to naučit holt musí, že je to auto něco přes mega vůbec nevadí :fool: Následná akce s lepidlem už jen podtrhuje jejich šikovnost (to dá rozum, co člověk rozláme, to musí umět i slepit) a vztah k přírodě a životnímu prostředí celkově - no přeci nebudu měnit celý filtrbox a tím zatěžovat životní prostředí dalšími zbytečnými plasty, když kousek lepidla a šikovné ruce zajistí obdobnou funkci starého dílu :laugh:
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od KJirka »

Jirko, kdyby to byl jen ten filtrbox
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Vavryss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 23.07.2016 12:27
Bydliště: Zlín

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Vavryss »

Ne, to ne, KJirko. Měl jsem na mysli sám sebe, že se pouštím do 'takovýho toho' ''Víte, ale můj skoro soused tam dělá generálního ředitele'', k Jirkovi nebylo myšleno nic negativně. Pokud to tak z toho vyznělo, tak se omlouvám.

Slyšel jsem / četl jsem hrůzu o tom, jak to v tzv. autorizácích vypadá, viz jak jsi psal Jirko., mnohdy i horší. Nechci tady nikoho špinit, ale zrovna o autoriz. servisech v Praze jsem moc chvály neslyšel. Nicméně, nechci být naivní, ale EURO CAR ve Zlíně, odkud jsem to bral, kam s tím jezdím, by měl být podle názorů ostatních, co tam jezdí a podle kamaráda, co tam pracuje, solidní. Ale...

Celkem fajn jste mě ale nahlodali, takže jsem ještě včera v noci, kdy jsem se vrátil z práce, montoval filtrbox a kontroloval, co by mělo být nový.. :-D Ale bez problému.

Jinak tu výměnu dvouhmoty mi nacenili na 20K. Tak jsem ještě zvědavej za kolik ty spojky, servisák se tvářil docela udiveně, že to chci měnit už teď.

Prosím tě Jirko., KJirko nebo někdo, kdo by měl představu.. Jak je to prosím vás s odklonama kol na přední nápravě? Před přebíráním mi dělali ještě geo, ale pár dní zpět jsem si všimnul, že ty kola oproti zadku jsou trochu do A. Všiml jsem si, že dost CCček to tak má, tak nevím. Možná jen paranoia.
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Jirka. »

Na zadku jde štelovat odklon, na předku ne.
Resp. možná o něco malinko to jde posunutím celé nápravnice-na jedné straně se tím malinko přidá, na druhé ubere. Ale je to fakt o malinko a na geometriích to většinou nemají chut řešit. Dělá se to když má jedno kolo špatný odklon(např. po havárii), tak se to takto alespon trochu dožene. Ale přidat/ubrat odklon na obou stranách přední nápravy nejde.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od KJirka »

možná ta paranoia :laugh: :laugh: :laugh:

Na to, abys nějakou odchylku v odklonu dokázal postřehnout okem, tak by ty kola musely být úplně vyvrácený "z pantů" . Kašli na to. :D
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Vavryss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 23.07.2016 12:27
Bydliště: Zlín

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Vavryss »

Aww, yes. Dík, pánové :smoke:
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od KJirka »

jinak roky bojuju se špatným sjížděním gum. Teď ale zjišťuju, že to je možná jen nevhodnou značkou. Za mně Conti 5 nebrat. Teď jsem na Potenzách 235/35/19 a to, co na nich si dovolím, jsem na Contíkách nezažil a hlavně se proti Contim daleko míň a pravidelně sjíždí. Jediná chybka je velkej valivej odpor. Vidím to na daleko vyšší spotřebě.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Vavryss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 23.07.2016 12:27
Bydliště: Zlín

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Vavryss »

Joo, jak říkáš. Četl jsem na VWVortexu, že CC žerou gumy. Obvykle sjetý zevnitř, nevím ale, jak ty. Teď jsou na autě Dunlop Sport Maxx a.. vím ho*no. Prý ty pneumatiky jsou bezvadný, ale mně hučí jak sviňa. Myslel jsem si, že to bude ložisko, ale ty jsou všechny v pořádku. Sice mají 7mm vzorek na všech, ale je tam pilka a jsou doskákaný. Někdy si zahučí, ale už to nebudu řešit a nechám to na příští rok. O Conti 5 mám podobný info. Za tebe ty Bridgestony, doporučil bys?

Jinak jsem měl dnes ještě talk s mechanikem a sám mi potvrdil, že CC má docela negativní odklony, ale že to tak jezdí už z fabriky a jak bylo řečeno, na předku nenastavitelný (krom té nápravnice). Tak možná přece jen ne až taková paranoia.

No, v pondělí to jdu dávat do servisu na to dsgčko, udělali mi na to ještě lepší cenu jako za komplet. Ještě mi teda, naprosto nepochopitelně, bylo sdělený až teď info, že DPF je plnej ze 75%. Ha, a to jsem si myslel, že si po S4ce koupím něco rozumnýho. Naftu jsem nikdy neměl a nemám absolutního tucha, jak nebo kolik to dpf ještě vydrží nebo jestli s tím něco začít dělat. Mám s tím najeto už 2 tisíce a nepostřehl jsem zatím žádnou regenaraci. Aspoň nic, co by se tomu mělo podobat. Zvýšená spotřeba, atd. Tankuju Vervu a z 90% dálnice.
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od doktor013 »

Vavryss píše:Za tebe ty Bridgestony, doporučil bys?

.
ja mel bridgestone sice na 18tkach 235/40, sice hlucnejsi, ale sedeli jak pribity hlavne do zatacek, ted mam backorky hankooky, je to ticha guma, asi dobra ve vode, ale neni moc sportovni, sice se trochu ojezdili a je to lepsi, ale stejne to smyka, neni to nejak ono
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
denis.82
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1701
Registrován: 29.01.2012 12:16
Bydliště: Zlín

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od denis.82 »

doktor013 píše:ja mel bridgestone sice na 18tkach 235/40, sice hlucnejsi, ale sedeli jak pribity hlavne do zatacek, ted mam backorky hankooky, je to ticha guma, asi dobra ve vode, ale neni moc sportovni, sice se trochu ojezdili a je to lepsi, ale stejne to smyka, neni to nejak ono
Jestli to neni i tim, ze Passat neni zrovna moc sportovni auto. :D

pro Vavryss: jsem zvykly, ze zamestnanci jsou ve vetsine autorizacich duleziti, ale v Eurocaru jsou v tehle vlastnosti fakt top.
Nedal bych tam auto ani kdybych mel tu spojku gratis. Je x daleko sikovnejsich soukromych mechaniku, kteri umi pri praci i nad zavadou premyslet a nee jenom menit kus za kus.
RS6 Performance 445kw

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Prochy01 »

Ad oskakane gumy - resilo se to uz nekolikrat a pokud by jste hledali tady na foru i jinde, tak by jste našli. Hlavni problem je DCC, to tu gumu zprasi a ano, vetsinou je to spojeno s kontikem, protoze sly z prvovyroby. Na normálním podvozku ty gumy nemaji problem a sjíždí se pravidelne(takze kecy v klecy - ale reseni je zrejme jina konstrukce gumy, ktera DCC vice vyhovuje). Ad Dunlop - ano jsou hlučné jako prase, jeden kolega je tady chvalil ze zacatku do nebe a pak je dal pryc, protoze hucely jak svina (a to je mel v 17"). Ad Kjirkovo 19"maji uplne stejny valivy odpor jako 18", mozna naopak mensi, nebot šířka rafku i gumy je stejna a rafek 19" motorsport vazi stejne jako standard 18" - no a gumy tam ma logicky mene, takze ve vysledku to kolo muze byt o malo lehčí nez série 18" ale to jsou jen takovy jeho povidacky - tim chci rict, ze 19" poradny sport kola (BBS, OZ, atd) budou na rozdil od origosu pripadne jeho motorsportu pro auto mensi zátěž nez standard 18" ;-))
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
Vavryss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 23.07.2016 12:27
Bydliště: Zlín

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Vavryss »

Prochy01: Určitě, vím vím, já jen jsem nad tím tak posteskl, víš.. Ale díky moc za odezvu. Jak psal denis.82, mám na to stejnej názor, že CC není na závodění, taky si myslím, že si to lidi kupují z jiných důvodů. Jinak oukej oukej, tak jakou gumu teda Prochy, která zvládne to DCC? Jezdím opravdu z více než 3/4 po dálnici, hlavně Německo, takže ''závodění'' max. v levým pruhu. Takže bych rád tichou gumu, která zvládne fajn nájezd, bude mít menší valivej odpor a relativně pěknou spotřebu, ale zároveň, na kterých se bude dát ''pospíchat''. Asi jsem teď popsal vlastnostní tzn. eko gum, ale na to moc nejsem. Už jsem nějak myslel na ty Potenzy, jak psal KJirka a doktor013. Ale asi bych to nevyužil. Jsou o 5 Db hlučnější než ty SportMaxxy, co jsem se díval. I když ty, co mám na autě, jak jsi psal, hučí ako prasa a nejradši bych je dal okamžitě do p´´rdele.

denis.82: Dík a máš SZ, kolego.
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“