1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Martinni
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 05.11.2012 20:11
- Bydliště: Znojemsko
1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
Zdravím,
prosím vás, více znalé, jestli by jste byli ochotní mě zasvětit do problematiky těchto Pašíků a těchto motorizací. Úplně nejlíp kdyby se našel někdo z okolí Znojma, kdo by byl ochotný mě třeba kousek svézt at vím jaké s tím je svezení.
Ted něco o mé potřebě.
- potřebuji auto, se kterým najedu ročně max 15 000 km (většinou chabých 12 000)
- většina cest (90%) je 20 km do práce a 20 km z práce, z toho většina na okreskách, do práce projedu asi 5 vesnic. Město jezdím vyjímečně, práci mám na kraji města, takže zácpy si naštěstí moc neužiju.
- jde mi o spolehlivost motoru -> nechci mrchu, která se mi začne sypat a z auta bude jen další pokladnička
- od motoru chci, aby když je potřeba, tak měl dost sil na předjetí a nemusel jsem čekat na ten pomyslný kilometr místa na předjetí.
Do ted jsem jezdil s naftou - Passat 1.6D 40kW(rv '85), Passat 1.9TD 55kW('95), Golf 1.9GTD 55kW('95), Vento 1.9TDi 66kW('96), ale nebráním se benzínu, pokud to má opravdu proti naftě výhody, ale zase nechci nějakou potvoru co běžně spolkne 10L na pohodové jízdě. Nejsem závodník, výkon chci převážně pro předjetí nebo krizové situace.
Velký dík za rozumné odpovědi a né pouhý hate
prosím vás, více znalé, jestli by jste byli ochotní mě zasvětit do problematiky těchto Pašíků a těchto motorizací. Úplně nejlíp kdyby se našel někdo z okolí Znojma, kdo by byl ochotný mě třeba kousek svézt at vím jaké s tím je svezení.
Ted něco o mé potřebě.
- potřebuji auto, se kterým najedu ročně max 15 000 km (většinou chabých 12 000)
- většina cest (90%) je 20 km do práce a 20 km z práce, z toho většina na okreskách, do práce projedu asi 5 vesnic. Město jezdím vyjímečně, práci mám na kraji města, takže zácpy si naštěstí moc neužiju.
- jde mi o spolehlivost motoru -> nechci mrchu, která se mi začne sypat a z auta bude jen další pokladnička
- od motoru chci, aby když je potřeba, tak měl dost sil na předjetí a nemusel jsem čekat na ten pomyslný kilometr místa na předjetí.
Do ted jsem jezdil s naftou - Passat 1.6D 40kW(rv '85), Passat 1.9TD 55kW('95), Golf 1.9GTD 55kW('95), Vento 1.9TDi 66kW('96), ale nebráním se benzínu, pokud to má opravdu proti naftě výhody, ale zase nechci nějakou potvoru co běžně spolkne 10L na pohodové jízdě. Nejsem závodník, výkon chci převážně pro předjetí nebo krizové situace.
Velký dík za rozumné odpovědi a né pouhý hate
Současné:Passat B6 2.0 TDi 103kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
- Matt83
- Řidič
- Příspěvky: 152
- Registrován: 29.06.2016 19:27
- Bydliště: Milevsko
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
Myslím, že pokud jde o dynamiku, ani jeden z motorů s ní nemá problém, v porovnání s tím, čím jsi jezdil určitě. Sám mám 1.8 TSI a musím říct, že na předjíždění je výkon motoru určitě dostatečný. Co se týče spotřeby, dlouhodobou mám 7.1 l/100 km. Nechá se s tím ale jezdit i za 6. Sám jezdím do práce denně 30 tam, 30 zpátky, město výjimečně, převážně okresky.
O spolehlivosti moc mluvit nemůžu, zatím jsem neměl jediný problém, auto má najeto necelých 10000 km. Pro rejpaly, ano má najeto skutečně necelých 10000 km, i když je to rok 2010.
Odesláno z mého MI 3W pomocí Tapatalk
O spolehlivosti moc mluvit nemůžu, zatím jsem neměl jediný problém, auto má najeto necelých 10000 km. Pro rejpaly, ano má najeto skutečně necelých 10000 km, i když je to rok 2010.
Odesláno z mého MI 3W pomocí Tapatalk
Naposledy upravil(a) Matt83 dne 24.08.2016 22:02, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B6 2010 1.8 TSI EXECUTIVE
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
Ono je to tezke, v B6/B7 vybrat spolehlivy benzinovy motor, ktery je levny na udrzbu a jeste malo zere je ponekud tezke. Navic velka vetsina aut co se prodava ma TDI. Tedy pokud passata, tak i pres mensi najezd bude asi lepsi a jednodussi shanet TDI. Jake - zavisi jestli to ma byt B6 nebo B7?
- doktor013
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 11.05.2016 13:40
- Bydliště: Praha
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
1.8 FSi neni spatny ne, nebo i 2.0 FSi, az na ty retezovy rozvody a 2.0 ma tusim vyvazovaky, ale moc tu nejsou k mani a jsou spis u sedanu, v nemecku sezenes a jsou i zpravidla levnejsi nez ropak, dost zerou totiz takze do prace asi taky nic moc, takze TSi lepe
125 kw, BMR, Highline 2008
- kaktus5
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 30.12.2010 18:35
- Bydliště: Zilina
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
Tiez akurat riesim ci zobrat 2,0tsi,len mi je divne ze ten motor ma dobry zatah az od niakych 3500-4000ot. dovtedy je taky lenivy Skusal som diesel 103kw cip na 170ps a ten krasne tahal od spodu,prislo mi to ako keby bol silnejsi
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
To je trochu těžká odpověď. Spolehlivost auta taky úměrně souvisí s částkou, kterou do toho chceš investovat.Martinni píše:Zdravím,
prosím vás, více znalé, jestli by jste byli ochotní mě zasvětit do problematiky těchto Pašíků a těchto motorizací. Úplně nejlíp kdyby se našel někdo z okolí Znojma, kdo by byl ochotný mě třeba kousek svézt at vím jaké s tím je svezení.
Ted něco o mé potřebě.
- potřebuji auto, se kterým najedu ročně max 15 000 km (většinou chabých 12 000)
- většina cest (90%) je 20 km do práce a 20 km z práce, z toho většina na okreskách, do práce projedu asi 5 vesnic. Město jezdím vyjímečně, práci mám na kraji města, takže zácpy si naštěstí moc neužiju.
- jde mi o spolehlivost motoru -> nechci mrchu, která se mi začne sypat a z auta bude jen další pokladnička
- od motoru chci, aby když je potřeba, tak měl dost sil na předjetí a nemusel jsem čekat na ten pomyslný kilometr místa na předjetí.
Do ted jsem jezdil s naftou - Passat 1.6D 40kW(rv '85), Passat 1.9TD 55kW('95), Golf 1.9GTD 55kW('95), Vento 1.9TDi 66kW('96), ale nebráním se benzínu, pokud to má opravdu proti naftě výhody, ale zase nechci nějakou potvoru co běžně spolkne 10L na pohodové jízdě. Nejsem závodník, výkon chci převážně pro předjetí nebo krizové situace.
Velký dík za rozumné odpovědi a né pouhý hate
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Martinni
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 05.11.2012 20:11
- Bydliště: Znojemsko
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
omlouvám se, že reaguji až tak pozdě, ale měl jsem hromadu práce...ale asi tak:
- vzhledem k roku od kterého sháním, je to spíše B6 (sháním 08 a mladší) viz obrázek ( http://i288.photobucket.com/albums/ll18 ... efront.jpg)
- 2.0 TFSI a 2.0 TSI je jak moc velký rozdíl u spotřeby a kvality? našel jsem, že rozdíl mezi nima být musí.... a cena? kdoví...ale nehodlám koupit nějakou vykřáchanou mrdu...
- výbava R-line, highline nebo pokud je i nějaká vyšší...ale r-line na 100% - má nádhernej venek a highline taky postačí..
- spotřeba u 2.0 nebude zas o tolik vyšší než u 1.8 ne? taky počítám v pohodce 7-8...
- co myslíte o 1.4 TSi(90kW/turbo/ je málo a ten 118kW/turbo+kompresor/ dávali jen v 1.8 a ne i v 1.4 ne? a 1.4 TSi ecofuel (s CNG) ???
Díky
S pozdravem
Martinni
- vzhledem k roku od kterého sháním, je to spíše B6 (sháním 08 a mladší) viz obrázek ( http://i288.photobucket.com/albums/ll18 ... efront.jpg)
- 2.0 TFSI a 2.0 TSI je jak moc velký rozdíl u spotřeby a kvality? našel jsem, že rozdíl mezi nima být musí.... a cena? kdoví...ale nehodlám koupit nějakou vykřáchanou mrdu...
- výbava R-line, highline nebo pokud je i nějaká vyšší...ale r-line na 100% - má nádhernej venek a highline taky postačí..
- spotřeba u 2.0 nebude zas o tolik vyšší než u 1.8 ne? taky počítám v pohodce 7-8...
- co myslíte o 1.4 TSi(90kW/turbo/ je málo a ten 118kW/turbo+kompresor/ dávali jen v 1.8 a ne i v 1.4 ne? a 1.4 TSi ecofuel (s CNG) ???
Díky
S pozdravem
Martinni
Současné:Passat B6 2.0 TDi 103kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
opakuju, že záleží na ceně, kolik do toho chceš investovat.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Martinni
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 05.11.2012 20:11
- Bydliště: Znojemsko
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
no co si budem povídat...furt jsem hoooodně na vážkách jestli benzín nebo naftu případně benzín-cng...jako moc se mi nechce dávat tady o 15 000 (nebo taky ještě víc) navíc za PHM
to je dilema ...
to je dilema ...
Současné:Passat B6 2.0 TDi 103kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
- Martinni
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 05.11.2012 20:11
- Bydliště: Znojemsko
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
Současné:Passat B6 2.0 TDi 103kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
- GOLFÁK
- Profík
- Příspěvky: 1009
- Registrován: 19.02.2008 16:42
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
Já bych řekl že ano. Mám CR 125kW dle tabulky v odkazu to +/- sedí.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 2
- Registrován: 17.02.2016 16:51
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
Mám stejný problém. Hodil by se mě benzín protože roční nájezd bude sotva 10 000 Km. Jenže na výběr v benzínu moc Passatů není. Nejraději bych šáhl po nějaké naftě s tím, že bych jezdil furt někam na výlety. Nebo ho nechal doohřát přes zimu či dokoupil Webasto.
Jak tady píše nebo ptá se KJirka, ta cena neboli by se pohybovala kolem 200 tisíc Kč?(koupě) Je to reálná cena na koupě Passata ve benzínu?
Díky za odpověď.
Jak tady píše nebo ptá se KJirka, ta cena neboli by se pohybovala kolem 200 tisíc Kč?(koupě) Je to reálná cena na koupě Passata ve benzínu?
Díky za odpověď.
- GOLFÁK
- Profík
- Příspěvky: 1009
- Registrován: 19.02.2008 16:42
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
To záleží jakej chceš rok výroby výbavu atd. Takže těžko říct. Si zadej svý kritéria do autobazarového vyhledávače a uvidíš kolik se to pohybuje.
- Martinni
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 05.11.2012 20:11
- Bydliště: Znojemsko
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
no a ten CR 125kW je spolehlivej nebo se to sere?? Chci prostě motor kterej bude spolehlivej a ne takovej co se hnedka vysere...četl jsem článek na slovenským webu a tam psali, že ty benzíny jsou se stejnýma závadama - vstřiky, rozvody, mazání...takže asi fakt pořeším nejspolehlivější naftu, pak už budu řešit jen kde a za kolik...s tím, že nechám namontovat webasto at jezdím s teplým autem i v zimě - tím budu motor ještě šetřit akorát co na to DPF??? taky se tím šetří a dělá mu to dobře nebo jak?
u mě bude problém barva, výbava i karoserie všeho je málo - červená, r-line, sedan co jsem se díval, tak kolem 200-250 se sehnat dají, okolo 180 potom trendline a highline...
u mě bude problém barva, výbava i karoserie všeho je málo - červená, r-line, sedan co jsem se díval, tak kolem 200-250 se sehnat dají, okolo 180 potom trendline a highline...
Současné:Passat B6 2.0 TDi 103kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
- Pisa
- Závodník
- Příspěvky: 584
- Registrován: 21.03.2014 10:03
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
škoda, že si to neřešil dřív, prodával jsem svého passata v super stavu.
Například prodaával jsem 2009 s 205tis km za 205tis kc highline.
CRka jsou ve směs velmi spolehlivé motory, pokud nemáš smůlu na vadný kus. Ve směs všechny passaty trpí na pár neduhů, jakou jsou vyvažováky, tlačítko parkovací brzy apod.
Pokud neřešíš finance, tak bych si připlatil za výbavu těch pár desítek tisíc, protože dodělávat to tě bude stát neskutečně víc.
DPFko má radši dlouhé trasy a musíš ho jednou za čas protáhnout, nejhorší je, když ho budeš v zimě trápit s 5ti KM cestou do práce a domu, ale i ty CRka si s tím umí slušně už poradit.
Například prodaával jsem 2009 s 205tis km za 205tis kc highline.
CRka jsou ve směs velmi spolehlivé motory, pokud nemáš smůlu na vadný kus. Ve směs všechny passaty trpí na pár neduhů, jakou jsou vyvažováky, tlačítko parkovací brzy apod.
Pokud neřešíš finance, tak bych si připlatil za výbavu těch pár desítek tisíc, protože dodělávat to tě bude stát neskutečně víc.
DPFko má radši dlouhé trasy a musíš ho jednou za čas protáhnout, nejhorší je, když ho budeš v zimě trápit s 5ti KM cestou do práce a domu, ale i ty CRka si s tím umí slušně už poradit.