Klima
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Řidič
- Příspěvky: 178
- Registrován: 04.07.2009 20:23
- Bydliště: Na ICQ
- Kontaktovat uživatele:
Klima
Ahoj Kluci Passat B7 variant 125kw climatronic
projel jsem celé forum a nikde jsem to nenašel.. Bud nejde spojka a nebo větrák ale to co se přihodilo mě to nechápu ...
Jel jsem jednou v noci mezi vesnicema a slyším venku nějaký šumot mám panorámu takže otevřeno a je slyšet vše a tak zastavím a poslouchám . Bylo mi jasné že ložisko na kladce a nebo řemen . a chtěl jsem zjistit který a tak jsem zapl AC a to byl zvuk jak když něco je fakt zarezlého a prostě hnusnej zvuk. Okamžitě jsem to vypl. Když jsem jel do servisu a chtěl mu předvést ten zvuk už tam nebyl protože mi nešla zapnout klimoška. A tak jsme usoudily že je v háji ale že než se do ní pustí že nejdřív vysaje a uvidí kolik má tlak .. Má mít 600 měla 300 ale auto jsem koupil jeté a nevím jestli někdo již dělal předemnou nebo ne tak napustil znova a klimoška stojí nesepne i když na ní přivede 12 V tak nic takže EL magnet 4000kč .. ale to není všechno přívodní kabel co vede do kompresoru je taky mrtvý nic 0 nada prostě ani 1V a pojistky jsou v pohodě .. Relátko necvaká tak nevím .. Potřebuji tedy pomoc nechci rozeírat spodek auta kvuli konektoru
1 je někde konektor nahoře abych si tam meřil jestli jde proud ?
2 Co relátko označení číslo nebo co nebo kde ??
3 Má někdo schéma pojistek co jsou v kabině a vedle baterek nějaký kretén předemnou to asi sežral
3pamatuji si že moje 5.5 uměla dianostikovat sama problém (pokud to umí i tato strojovna jak na to a co by měla ukazovat
4 Pokud má někdo z Mělnicka nebo Kladno Praha s VAGcOm a chtěl by mi pomoc za flašku morgena byl bych rád aby mi našel zhruba co to je abych netápal mám Delphy a asi to vyhodím z okna umí všechno a nic
5 pokud by v servise přefoukli klimu tak by nesepla to mi je jasné ale proč by to přetlačil a taky kdyby to hned uteklo tak to nesepne přemejšlím že bych tuknul do ventylku jestli tam ještě něco je protože to není možné
Takže jak říkám Passat B7 Variant DSG 125 KW Nejde El magnet (bude v hajzlu) ale zároven nejde ani štáva po kabelech k němu ..
projel jsem celé forum a nikde jsem to nenašel.. Bud nejde spojka a nebo větrák ale to co se přihodilo mě to nechápu ...
Jel jsem jednou v noci mezi vesnicema a slyším venku nějaký šumot mám panorámu takže otevřeno a je slyšet vše a tak zastavím a poslouchám . Bylo mi jasné že ložisko na kladce a nebo řemen . a chtěl jsem zjistit který a tak jsem zapl AC a to byl zvuk jak když něco je fakt zarezlého a prostě hnusnej zvuk. Okamžitě jsem to vypl. Když jsem jel do servisu a chtěl mu předvést ten zvuk už tam nebyl protože mi nešla zapnout klimoška. A tak jsme usoudily že je v háji ale že než se do ní pustí že nejdřív vysaje a uvidí kolik má tlak .. Má mít 600 měla 300 ale auto jsem koupil jeté a nevím jestli někdo již dělal předemnou nebo ne tak napustil znova a klimoška stojí nesepne i když na ní přivede 12 V tak nic takže EL magnet 4000kč .. ale to není všechno přívodní kabel co vede do kompresoru je taky mrtvý nic 0 nada prostě ani 1V a pojistky jsou v pohodě .. Relátko necvaká tak nevím .. Potřebuji tedy pomoc nechci rozeírat spodek auta kvuli konektoru
1 je někde konektor nahoře abych si tam meřil jestli jde proud ?
2 Co relátko označení číslo nebo co nebo kde ??
3 Má někdo schéma pojistek co jsou v kabině a vedle baterek nějaký kretén předemnou to asi sežral
3pamatuji si že moje 5.5 uměla dianostikovat sama problém (pokud to umí i tato strojovna jak na to a co by měla ukazovat
4 Pokud má někdo z Mělnicka nebo Kladno Praha s VAGcOm a chtěl by mi pomoc za flašku morgena byl bych rád aby mi našel zhruba co to je abych netápal mám Delphy a asi to vyhodím z okna umí všechno a nic
5 pokud by v servise přefoukli klimu tak by nesepla to mi je jasné ale proč by to přetlačil a taky kdyby to hned uteklo tak to nesepne přemejšlím že bych tuknul do ventylku jestli tam ještě něco je protože to není možné
Takže jak říkám Passat B7 Variant DSG 125 KW Nejde El magnet (bude v hajzlu) ale zároven nejde ani štáva po kabelech k němu ..
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Klima
1.Jiný konektor tam není
2.Pokud je něco špatně, např. odpojený konektor, tak to do něj nic nepošle
U mě použitý kompresor 2500kč, nový 5500kč, výměna 1000kč, naplnění 500 kč.
Pokud bude stačit výměna ventilu tak to vyjde levněji, ale ne na každý kompresor se to dá sehnat. Ale podle těch zvuků bych řekl že se spíš zadřel a pak protočila řemenice(má to pojistku aby se neodpálil řemen a nezůstal si bez altíku), jde to poznat, pak se točí jen řemenice a střed stojí. Pokud bude opravdu zadřený, tak bude pravděpodovně okruh plný pilin- ideálně dát nový chladič, nebo alespon vysoušeč a celé to vyčistit, aby se to nedostalo do nového kompresoru a zase ho to neusmrtilo, ale to je strašnej oser kterej nikdo nezaplatí, takže každej jen vymění kompresor, pro jistotu dá 40ml oleje a nechá to osudu.
2.Pokud je něco špatně, např. odpojený konektor, tak to do něj nic nepošle
U mě použitý kompresor 2500kč, nový 5500kč, výměna 1000kč, naplnění 500 kč.
Pokud bude stačit výměna ventilu tak to vyjde levněji, ale ne na každý kompresor se to dá sehnat. Ale podle těch zvuků bych řekl že se spíš zadřel a pak protočila řemenice(má to pojistku aby se neodpálil řemen a nezůstal si bez altíku), jde to poznat, pak se točí jen řemenice a střed stojí. Pokud bude opravdu zadřený, tak bude pravděpodovně okruh plný pilin- ideálně dát nový chladič, nebo alespon vysoušeč a celé to vyčistit, aby se to nedostalo do nového kompresoru a zase ho to neusmrtilo, ale to je strašnej oser kterej nikdo nezaplatí, takže každej jen vymění kompresor, pro jistotu dá 40ml oleje a nechá to osudu.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klima
Můj názor je zadřenej kompresor, střihlá spojka a proto nejde. Zjistíš to snadno - nastartuješ motor a podíváš se na středový šroubek v řemenici kompresoru. Pokud stojí a netočí se, je střihlá spojka = zadřený kompresor.
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Klima
Ano. Koukni na ten střed toho kompresoru jestli se ti točí, od toho pak můžeš pokračovat jestli vyměníš celý kompresor, nebo jen ten přepouštěcí ventil.MiguelB6 píše:Takže mi chcete říct když odpojím konektor od klimy a dám do něj Voltmetr ta zapnu klimu tak mi to nic neukáže protože není zapojený ???
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 31.12.2015 11:36
Re: Klima
Zdravim borci, menil jsem v klimatizaci napln, a kdyz ji zapnu jde citit smrádek.. Čim to muze byt? Dik za odpoved.. Po predchozim majiteli ji cistim poprve. Passat b6 1.9 tdi motor bkc
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Klima
Na čištění máš několik možností. Jednoduše a rychle sprejem nebo čističkou. Já používám čištění ozonem, ten se mi jeví jako velice efektivní. Mrkni po okolí co za firmy to dělá (buď ozon nebo speciálními přípravky na desinfekci-v podstatě to vykouří), nemělo by to stát majlant.
Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 31.12.2015 11:36
Re: Klima
Fajn, děkuju za rady borci. Hezkou neděli
-
- Řidič
- Příspěvky: 178
- Registrován: 04.07.2009 20:23
- Bydliště: Na ICQ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klima
ahojstřed se netočí ale nejde ani do zásuvky 12V když ji odpojím a meřím na přímo pojistky jsou OK připojil jsme mojí slavnou Delphy diagnozu a ta hodila toto :
Tlak klimatizační jednotky 6,8bar
Otáčky na volnoběh 1000
Kompresor klimatizace ,proud 0,825A
Kompresor klimatizace referenční proud 0,820A
Jinak žádná chybová hláška nic jiného jenom toto co jsem vytáhl. Je tam toho spousta a v servisu mi řekl že neví co stím muže být řikal že odpojil klimu připojil ji na pevno a necvaká to znamená že klimakompresor bude DEATH to mi je jasné ale proč když meřil na konektoru 12V nenašel nic ???? Bud to špatně měřil a nebo musí mít připojená kompresor a RJ to pozná že něco je v obvodu a potom do něj pustí štávu protože když jsem na Deplhy diagnostice otevřel ovládání a mačkal jsem AC na klimatroniku tak reagoval ale v autě nic necvaká tak nevím
Tlak klimatizační jednotky 6,8bar
Otáčky na volnoběh 1000
Kompresor klimatizace ,proud 0,825A
Kompresor klimatizace referenční proud 0,820A
Jinak žádná chybová hláška nic jiného jenom toto co jsem vytáhl. Je tam toho spousta a v servisu mi řekl že neví co stím muže být řikal že odpojil klimu připojil ji na pevno a necvaká to znamená že klimakompresor bude DEATH to mi je jasné ale proč když meřil na konektoru 12V nenašel nic ???? Bud to špatně měřil a nebo musí mít připojená kompresor a RJ to pozná že něco je v obvodu a potom do něj pustí štávu protože když jsem na Deplhy diagnostice otevřel ovládání a mačkal jsem AC na klimatroniku tak reagoval ale v autě nic necvaká tak nevím
-
- Řidič
- Příspěvky: 178
- Registrován: 04.07.2009 20:23
- Bydliště: Na ICQ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klima
Jako vím že kompresor je v hajzlu budu muset koupit nový ale co potom až ho tam namontuji (myslím až vyměním vysoušeč a udělám proplach trubek kvuli šponám) jinak se chci zeptat nedělal tady někdo výměnu kompresoru ?? Nechám plyn odsát jen mi jde o ten proplach a namontovat vysoušeč a klimu nabízím 2 L Morgena
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Klima
Po třetí ti píšu, že pokud tam je nějaká závada tak ti jednotka kompresor nesepne. Už nevím jak ti to mám vysvětlit. Neřeš co bude nebo kde má co být, prostě vyměň ten zadřenej kompresor a bude ti to fungovat. Pokud v servisu vidí že se střed netočí ale neví co s tím tak to není servis ale banda blbů od kterých bych si nenechal ani vyměnit ani šroubek. Nejlepší radu co ti můžu dát je najdi si servis kde vědí co dělají, ne nějakýho moulu co si asi myslí že u Passatu najde spojku která má cvakat po připojení 12V Tohle není jedničková oktávka. Profouknutí vzduchem na autě je samozřejmost v ceně výměny kompresoru. Proplach a výměna vysoušeče za flašku, to si pobavil, to je právě ten největší oprc...předek dolu, ve většině případů to bude tak zahnilý že stejně nepůjde samotný vysoušeč vyměnit, prostě konec.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Atila
- Závodník
- Příspěvky: 626
- Registrován: 15.06.2013 07:10
- Bydliště: Praha-Venkov
Re: Klima
Čau,
nevíte někdo jaký množství chladiva je v B6 ?Měl sem to dřív u všech aut na štítku na chladičový stěně a tady nic
Koukal sem i na jinou B6 a taky nic.
Dík.
nevíte někdo jaký množství chladiva je v B6 ?Měl sem to dřív u všech aut na štítku na chladičový stěně a tady nic
Koukal sem i na jinou B6 a taky nic.
Dík.
PASSAT B8 2.0TDI 140KW > 170KW HIGHLINE
GOLF MK1 KABRIOLET
GOLF MK1 KABRIOLET