1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Martinni
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 05.11.2012 20:11
- Bydliště: Znojemsko
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
takže na těch mých 20 do práce 20 z práce je DPF v pohodě nebo v prdeli???
Pomůže mu to topení, že motor pojede z 90% jízd teplej od začátku?
no jak píšu, sehnar R-line, červenej a sedan... peklo!
Pomůže mu to topení, že motor pojede z 90% jízd teplej od začátku?
no jak píšu, sehnar R-line, červenej a sedan... peklo!
Současné:Passat B6 2.0 TDi 103kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
- doktor013
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 11.05.2016 13:40
- Bydliště: Praha
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
na 20 km tam a zpet ti PDcko s DPF nedoporucuju, zvlast proto ze kvuli najezdu je proste na konci zivotnosti, nejaky webasto s tim nema co spolecnyho... CR okolo 200 tis CZK nebude asi taky zadna velka vyhra, ale zavisi na stesti asi, benzin v sedanu sezenes i za 150 tis slusny auto, ale je tam jediny problem, spotreba okolo deseti, ale budes v praci vzdycky vcas, jezdi to jak drak nic nebude vzdycky jenom ruzovy, zavisi taky od koho auto kupujes a kde jezdilo...coz v pripade bazarovych nakupu nikdy nevis, spis hledej sam a neboj se si neco privezt, neudelas chybu, jen nekupuj od turku a UKcek
125 kw, BMR, Highline 2008
- Martinni
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 05.11.2012 20:11
- Bydliště: Znojemsko
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
takže radši obětovat někomu za dovoz z DE než kupovat tady, myslel jsem si...no a CR se s těma 20km nepopere? Zas si říkám, když jsou tu kousci to s tím jezděj převážně město
jak jsem psal...benzín pohodka, ale poruchovost nastejno a na můj nájezd náklady na PHM o 15 000 kč navíc, možná i víc...ty penízky si umím představit investovaný jinde...
jak jsem psal...benzín pohodka, ale poruchovost nastejno a na můj nájezd náklady na PHM o 15 000 kč navíc, možná i víc...ty penízky si umím představit investovaný jinde...
Současné:Passat B6 2.0 TDi 103kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
- doktor013
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 11.05.2016 13:40
- Bydliště: Praha
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
prvni CR taky nejsou ve spolehlivosti zadna vyhra ale spotreba je idealni okolo tech 7mi....
no ono asi fakt zalezi na tom jak koupis to je alfa a omega a potom za kolik ze ...
chci tim rict ze na kratky jezdeni do prace je lepsi mozna auto s realnym najezdem okolo 160 tis, ktery koupis treba za 130.000 nez dvakrat pretocenej CR motor
u tech benzinu se resi akorat rozvody nic vic, FSI je mezistupen je vsechno jen ne usporny, takze pokud benzin tak jedine 1.8TSI tot muj nazor no, CR si cenu drzi, ale v takovem rozpoctu bych do toho nesel, snad jen ze bys ho sehnal treba za 180 to se pak vyplati, bohuzel si cenu drzi, ale neni to zaruka bezproblemovosti, je to jako se vsim...
proste sezen nekoho kdo mluvi dobre nemecky a zacni obvolavat ne
no ono asi fakt zalezi na tom jak koupis to je alfa a omega a potom za kolik ze ...
chci tim rict ze na kratky jezdeni do prace je lepsi mozna auto s realnym najezdem okolo 160 tis, ktery koupis treba za 130.000 nez dvakrat pretocenej CR motor
u tech benzinu se resi akorat rozvody nic vic, FSI je mezistupen je vsechno jen ne usporny, takze pokud benzin tak jedine 1.8TSI tot muj nazor no, CR si cenu drzi, ale v takovem rozpoctu bych do toho nesel, snad jen ze bys ho sehnal treba za 180 to se pak vyplati, bohuzel si cenu drzi, ale neni to zaruka bezproblemovosti, je to jako se vsim...
proste sezen nekoho kdo mluvi dobre nemecky a zacni obvolavat ne
125 kw, BMR, Highline 2008
- Martinni
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 05.11.2012 20:11
- Bydliště: Znojemsko
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
to je šílený...fakt nvm co teda vzít...když se rozhodnu pro benál, někdo mi těžce zhatí benál, že to žere a ještě se to sere, když teda kývnu k naftě, tka mi vlastně taky řeknete, že to stojí za h***o a jak si stojí ta 1.4 TSi ecofuel na benzín a CNG??? to mě zaujalo jako možná dobrej kompromis
Současné:Passat B6 2.0 TDi 103kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
Nejspolehlivější=jdenoznačně 2.0TDI CR, z benzínů FSI
1.4TSI masakr sám o sobě díky rozvodům. V kombinaci s CNG a korozí nádrží a zdechajícím přepouštěcím ventilům je to jednoznačně největší kasička, v porovnání s tím je i PD s DPF adept na cenu za spolehlivost
1.4TSI masakr sám o sobě díky rozvodům. V kombinaci s CNG a korozí nádrží a zdechajícím přepouštěcím ventilům je to jednoznačně největší kasička, v porovnání s tím je i PD s DPF adept na cenu za spolehlivost
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Martinni
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 05.11.2012 20:11
- Bydliště: Znojemsko
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
kluci vy mě naserete a koupím si Volhu ted fakt nevím...to CR je teda v pohodě bo jak?
Současné:Passat B6 2.0 TDi 103kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
Pokud s tím budeš alespon jednou za čas (cca 500km)jezdit delší trasu(cca 40km) aby se zvládl vypálit DPF, tak ve spokojenosti dožijete vysokého věku
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- doktor013
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 11.05.2016 13:40
- Bydliště: Praha
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
tak to proste je, jsou to dva nesmiritelny tabory, u koncernu zvlast... , tim se nenech ovlivnit s TDI se da po meste, ale ne s PD, jak ctu co pises tak pri vsi ucte ti jde hlavne o spotrebu a o dojezd do zamestnani, ptal bych se jestli je dalnicni passat vubec vhodny auto na takovou potrebu...ale nerikam ze treba CR nesezenes dobre, a u tech benzinu je problem ze tady u nas tolik nejezdi, ma se do nich kupovat /zvlast do starsich/ ten natural 98, co urcite v CR nikdo nedela, motory ztraceji zakarbonovanim vykon, no a hlavne zerou pokud na to slapes, ale jinak je to tichy a "relativne " svizny motor, ale musi se tocit, 1.4 CNG je spis do golfa, na passata je to slaby a to CNG stejne zaplatis a nez se ti vrati....taky asi z barvy a vybavy budes muset slevit rekl bych, porad je tam nejake ale...
125 kw, BMR, Highline 2008
- pasátek
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 01.07.2015 22:37
- Bydliště: Chrudim
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
Moje slova. Máme taky CR, které se hodně pohybuje ve městě, ale každých 14 dní si ho půjčuji, aby měl možnost se filtr vypálit. Škoda, že se regenerace nedá spustit někde v palubáku.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW
Passat CC 2.0 TDI 103kW
- Martinni
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 05.11.2012 20:11
- Bydliště: Znojemsko
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
já už jsem z toho fakt zralej na Chocholouška...
40km cesty nebude problém asi...spotřeba je mi příjemná když je nízká, a Passat chci, protože je to pohodlný auto..to že jezdím na okreskách neznamená, že sednu kvůli tomu do Dacie
Co si budem povídat, kdo jednou ochutná VW, kór Passat, tak těžko sedá do jinýho...
40km cesty nebude problém asi...spotřeba je mi příjemná když je nízká, a Passat chci, protože je to pohodlný auto..to že jezdím na okreskách neznamená, že sednu kvůli tomu do Dacie
Co si budem povídat, kdo jednou ochutná VW, kór Passat, tak těžko sedá do jinýho...
Současné:Passat B6 2.0 TDi 103kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
- GOLFÁK
- Profík
- Příspěvky: 1009
- Registrován: 19.02.2008 16:42
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
Nehledě na to že 1.8 TFSI jsou známé i svou spotřebou oleje.
Naposledy upravil(a) GOLFÁK dne 13.09.2016 01:25, celkem upraveno 1 x.
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
Na regeneraci dpf stejne plati Murphyho pravidlo, ze se vzdy spusti u baraku I kdyby predtim jel clovek 200km po dalnici
Kazdopadne u jizd 20km bych to s TDI CR taky tak cerne nevidel, jen to auto samozrejme nemuze mit najeto 20x kolem zemekoule...
Kazdopadne u jizd 20km bych to s TDI CR taky tak cerne nevidel, jen to auto samozrejme nemuze mit najeto 20x kolem zemekoule...
- Martinni
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 05.11.2012 20:11
- Bydliště: Znojemsko
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
asi jo...když to budu drtit na největší hovado, víc jak 9 si snad nevezme CR a nejlíp 125kW verzi
Současné:Passat B6 2.0 TDi 103kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
Master píše:Na regeneraci dpf stejne plati Murphyho pravidlo, ze se vzdy spusti u baraku I kdyby predtim jel clovek 200km po dalnici
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf