Závada stěračů
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 11.05.2010 10:46
- Bydliště: Praha
Závada stěračů
Prosím o radu. Měl jsem zarezlé čepy táhel mechanizmu stěračů, po rozborce a kompletaci stěrače stejně nejdou. Když je ručně přetáhnu do jiné než základní polohy a zapnu klíček, vrátí se do základní polohy ale na páčku stěračů nereagují. Zadní stěrač jde přední ostřikovače jdou, pojistka stěračů O.K. Kde je třeba nějaké relátko nebo něco co souvisí s ovládacím signálem od páčky? Díky Za pomoc.
Stavby závodních motorů, to se to dělá když je vercajk řikal řezník a kuchal kozu nebozezem.
-
- Pilot
- Příspěvky: 790
- Registrován: 15.01.2009 09:28
- Bydliště: okr. Karviná
Re: Závada stěračů
pokud jsi je měl dlouho zarezlé tak bych to spíše viděl na KO té řídící jednotky na motorku.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 18.11.2008 21:58
- Bydliště: Kostelec nad Černými Lesy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závada stěračů
na relátko zapoměň, tohle není škodovka , všechno na tom autě je ovládaný pomocí canu ( dva drátky pomocí kterých jsou prošpikovaný všechny řídící jednotky v autě, a že jich tam je požehnaně ), takže píchnout to na vag a juknout na závady ( vymazat je ) a spustit akční členy řj stěračů a uvidíš co to udělá .... jednoduchý opravy typu výměna pojistky nebo relátka na tomhle autě neexistujou, s tím musíš počítat
-
- Jezdec
- Příspěvky: 268
- Registrován: 03.07.2009 23:37
- Bydliště: Bratislava
Re: Závada stěračů
Ja som musel meniť motorček aj pantografy. Pantografy boli hrdzavé a tak mi zhorel motorček, Naprv išli stierač pomaly, potom len občas a potom už vôbec. Po výmene motorčeka sa to opakovalo, ale už som nemenil poistky a šiel som rovno do servisu, kde mi vymenili aj pantograf. Teraz je všetko OK.
VW Touareg R5 TDI, automat, vankúše, koža, drevo..........Jeep Grand Cherokee 2,7CRD, AUDI A4 1,8T Cabriolet, VW Multivan 2,0 BiTurbo DSG 4Motion
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 11.05.2010 10:46
- Bydliště: Praha
Re: Závada stěračů
Zdravím všechny, tak nefunkčnost motorku stětačů je odstraněna. Motorek byl odpojen asi tři neděle, teť jsem měl jeden den odpojenu řídící jednotku motoru, no a když jsem všechno zapojoval zpátky, tak mi to nedalo a stěrače jsem zkusil a ejhle, fungují na všechny režimy bezchybně. Vzpadá to tedy že jednotka stěračů když zjistila přetížení motorku, tak přestala vysílat ovládací signál a zkusila to až při opětovném zapojení ř.j. motoru, protože motůrek stěračů jsem už dříve zkoušel zapojovat a nic. Jinak měnit celý pantograf když je zarezlý mi přijde zbytečné, dá se to celé rozebrat arozchodit, jde to blbě ale jde to. Hurá, ahoj.
Stavby závodních motorů, to se to dělá když je vercajk řikal řezník a kuchal kozu nebozezem.
-
- Pilot
- Příspěvky: 790
- Registrován: 15.01.2009 09:28
- Bydliště: okr. Karviná
Re: Závada stěračů
kluci dávejte si pozor na ty stěrače zarezne to vcelku velmi rychle ( 1,5 roku ) , a motorek má takovou sílu že to jedno táhlo urve ( stalo se mi to v neděli ) už mám druhé táhla , jednoduše se to dá zjistit že stěrač nezajíždí až dolů zpomaluje se chod stěračů a ve spodní poloze se nepatrně pochybuje spolujezdcův stěrač , nejvíce trpí na prostředku čep který stojí na místě a jen se otáčí a potom řidičův , přitom stačí jen rozebrat na čepech sundat závlačky a vyčistit a namazat , táhla bez motorku 4000.- kč , s asi okolo 7000.-kč , je to chybou materialu hliník oxiduje a čep je železný v pouzdře . při přidírání se zahřeje roztahne a zadře a hotovo. zkoušel jsem rozhýbat ale praskl ten hliníkový odlitek takže to už bylo jako pozdě opravovat . týká se to uplně všech ročníků .
-
- Pilot
- Příspěvky: 790
- Registrován: 15.01.2009 09:28
- Bydliště: okr. Karviná
- eEDOo
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 08.02.2008 08:14
- Bydliště: Zilina,SR
Re: Závada stěračů
...no klasicka choroba koncernu . Ja som to cistil/mazal na passate, octavia, alhamra. Staci tak 1 hod roboty pred barakom a je to hotovo a mate zarobeneLuboR5 píše:kluci dávejte si pozor na ty stěrače zarezne to vcelku velmi rychle ( 1,5 roku ) , a motorek má takovou sílu že to jedno táhlo urve ( stalo se mi to v neděli ) už mám druhé táhla , jednoduše se to dá zjistit že stěrač nezajíždí až dolů zpomaluje se chod stěračů a ve spodní poloze se nepatrně pochybuje spolujezdcův stěrač , nejvíce trpí na prostředku čep který stojí na místě a jen se otáčí a potom řidičův , přitom stačí jen rozebrat na čepech sundat závlačky a vyčistit a namazat , táhla bez motorku 4000.- kč , s asi okolo 7000.-kč , je to chybou materialu hliník oxiduje a čep je železný v pouzdře . při přidírání se zahřeje roztahne a zadře a hotovo. zkoušel jsem rozhýbat ale praskl ten hliníkový odlitek takže to už bylo jako pozdě opravovat . týká se to uplně všech ročníků .
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 11.05.2010 10:46
- Bydliště: Praha
Re: Závada stěračů
Ahoj kolegové, pravděpodobně mám rozuzlení mé závady stěračů. Zjistil jsem totiž že u Touarega (jako ostatně u vícero aut) nejdou stěrače když je otevřená kapota motoru, a tu jsem samozřejmě otevřenou měl, když jsem zkoušel demontovaný motůrek. Takže jsem měl kliku, že se motůrek při zarezlých čepech táhel nestačil odkouřit. Howgh.
Stavby závodních motorů, to se to dělá když je vercajk řikal řezník a kuchal kozu nebozezem.
-
- Řidič
- Příspěvky: 142
- Registrován: 31.07.2015 22:41
- Bydliště: Vychod ČR
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 12.07.2015 10:10
- Bydliště: Rajhrad
-
- Řidič
- Příspěvky: 142
- Registrován: 31.07.2015 22:41
- Bydliště: Vychod ČR
Re: Závada stěračů
dik,a kde je motor steraču? Ptam se abych nesundaval zbytečne nejake plast kryty
Touareg 3.0 tdi BKS
- LUKHA
- Řidič
- Příspěvky: 181
- Registrován: 04.05.2015 21:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Závada stěračů
Sundas oba sterace, plastovy kryt pod sklem a uvidis ho...VOVKA.P píše:dik,a kde je motor steraču? Ptam se abych nesundaval zbytečne nejake plast kryty
VW Touareg 5.0 V10 - chip - 413hp, 990 Nm tel.: 727 924 839 (v případě potřeby SMS)
-
- Řidič
- Příspěvky: 142
- Registrován: 31.07.2015 22:41
- Bydliště: Vychod ČR
- breh
- Jezdec
- Příspěvky: 497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pod Čantoryji
Re: Závada stěračů
Dneska jsem preventivně promazal čepy mechaniky stěraču,nic ještě neposkakovalo ani nebyly žadne problémy,ale stejně sem se tam kouknul.A daval bych tomu rok,maximalně roky dva než by se to ozvalo,vazelina v čepech už byla hodně lepkava a tuha.
Takže doporučuju na to zavčas juknout,dokud nejsou problemy a dokud jsou čepy zdrave bez koroze.
Prace celkem v pohodě.
Zaklad je sundat stěracě,vyrobil sem si na ně pořadny stahovak,nějake viklani bylo bez šance.
Po sundani stěraču,vyndej plast pod př. sklem tim se otevře prostor s mechanikou.Tu drži z hora 4 dlouhe šrouby a z boku v motorovem prostoru 2 kratke šrouby.
Pak už jde mechanika vytahnou.Otáčivé čepy jsou 3.
Je třeba vytahnout z čepu malou segerku a pak to jde rozebrat.Výčistit a pak nazpět poskladat i s promazanim kvalitni vazelinkou.Před rozebranim čepu doporučuju otnačit polohu dilu vuči sebe centrofixem.
Poskladani zpatky všeho je opačny postup rozebirani.
Taktéž doporučuju když už jsou povolene konektory prostřiknout nějakým elektro sprejem i kontakty proti korozi dobudoucna.Třeba kontoxem.
Na foto je vidět kde je jednotka stěraču u el. motoru.
Takže doporučuju na to zavčas juknout,dokud nejsou problemy a dokud jsou čepy zdrave bez koroze.
Prace celkem v pohodě.
Zaklad je sundat stěracě,vyrobil sem si na ně pořadny stahovak,nějake viklani bylo bez šance.
Po sundani stěraču,vyndej plast pod př. sklem tim se otevře prostor s mechanikou.Tu drži z hora 4 dlouhe šrouby a z boku v motorovem prostoru 2 kratke šrouby.
Pak už jde mechanika vytahnou.Otáčivé čepy jsou 3.
Je třeba vytahnout z čepu malou segerku a pak to jde rozebrat.Výčistit a pak nazpět poskladat i s promazanim kvalitni vazelinkou.Před rozebranim čepu doporučuju otnačit polohu dilu vuči sebe centrofixem.
Poskladani zpatky všeho je opačny postup rozebirani.
Taktéž doporučuju když už jsou povolene konektory prostřiknout nějakým elektro sprejem i kontakty proti korozi dobudoucna.Třeba kontoxem.
Na foto je vidět kde je jednotka stěraču u el. motoru.