3,6 FSI LPG
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19.09.2016 08:18
3,6 FSI LPG
Ahoj, hledám seriózní firmu, která by dokázala udělat přestavbu na LPG u motoru 3,6FSI 220kw. Kód motoru BWS.
Máte někdo zkušenost?
Prosím, zdržte se komentářů, proč LPG NE!
Díky moc za rady.
Máte někdo zkušenost?
Prosím, zdržte se komentářů, proč LPG NE!
Díky moc za rady.
PASSAT CC 3,6 FSI 220 kW
CADDY 1,6 TDI 75 kW
CADDY 1,6 TDI 75 kW
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 3,6 FSI LPG
a kde jí hledáš ? Asi by bylo dobrý, napsat odkud jsi.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19.09.2016 08:18
Re: 3,6 FSI LPG
Jsem z Brna, ale nemám problém za kvalitou i přejet půl republiky.
PASSAT CC 3,6 FSI 220 kW
CADDY 1,6 TDI 75 kW
CADDY 1,6 TDI 75 kW
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 3,6 FSI LPG
nejde jen o to někam přejet, ale taky tam to auto nechat. Tohle na počkání asi nedělají. Tak je určitě lepší hledat tam, odkud jsi. A divil bych se, že zrovna v Brně by se solidní firma nenašla. Ale nejsem si úplně jistej, jestli sis na to pátrání vybral správný místo, protože tady je to samá nafta.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19.09.2016 08:18
Re: 3,6 FSI LPG
Počítám s tím, že auto na pár dní nechám na montáž.KJirka píše:nejde jen o to někam přejet, ale taky tam to auto nechat. Tohle na počkání asi nedělají. Tak je určitě lepší hledat tam, odkud jsi. A divil bych se, že zrovna v Brně by se solidní firma nenašla. Ale nejsem si úplně jistej, jestli sis na to pátrání vybral správný místo, protože tady je to samá nafta.
LPG v Brně montuje hodně firem. Problém je v konkrétním motoru 3,6FSI a jeho kódu BWS. 4 firmy mě odmítly s tím, že na tento motor nemají sadu. Bláhově jsem si myslel, že když jde LPG do Superbu 3,6 , půjde i do passatu. Chyba, motory nejsou úplně totožné. Proto jsem se ptal zde na fóru, jestli nemá někdo zkušenost. Psal jsem ještě do jedné firmy, kde mají v referencích montáž LPG do Audi A8 4,2FSI, uvidím, co napíšou. Přesedl jsem ze Superbu 2,0TDI 125kw do passatu cc 3,6FSI a už při nákupu jsem počítal s montáží LPG, bohužel mě nenapadlo, že v dnešní době bude s montáží takový problém
PASSAT CC 3,6 FSI 220 kW
CADDY 1,6 TDI 75 kW
CADDY 1,6 TDI 75 kW
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: 3,6 FSI LPG
Problém,respektive je totální blbost FSI a LPG. O návratnosti investice nemluvě.
U starých objemových benzínů ano, ale ne s přímým vstřikem.
U starých objemových benzínů ano, ale ne s přímým vstřikem.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19.09.2016 08:18
Re: 3,6 FSI LPG
Říkali mi, že u přímých vstřiků je to složitější, protože benzinové vstřikovače se chladí vstřikujícím benzínem. LPG nemá takový chladící účinek, proto se při provozu na LPG částečně spotřebovává i benzín, který musí chladit vstřiky. Nevím přesně jak to funguje, ale pravděpodobně jde do válce např. 3x LPG a pak jednou benzín na ochlazení a válce se takto střídají.Qido píše:Problém,respektive je totální blbost FSI a LPG. O návratnosti investice nemluvě.
U starých objemových benzínů ano, ale ne s přímým vstřikem.
Nicméně vestavby LPG na FSI, respektive TSI firmy dělají standartně u objemů 1.2 / 1.4 / 1.8 / 2.0 a u jedné firmy jsem viděl i přestavbu na Audi s motorem 4,2 V8 FSI. Řešené už to nějak tedy mají.
PASSAT CC 3,6 FSI 220 kW
CADDY 1,6 TDI 75 kW
CADDY 1,6 TDI 75 kW
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: 3,6 FSI LPG
Je to přesně jak říkáš. U 4 válců to většinou vychází, že na jeden pracovní cyklus motoru jedou 3 vstřiky na LPG a jeden na benzín. U šestiválce je tohle časování složitější a zákonitě i procentuální spotřeba benzínu je větší.
A když si to propočítáš a zjistíš, že budeš někde na 30% až 35% spotřeby benzínu co teď a k tomu ještě spotřeba LPG. Spočítáš si investici, která je samozřejmě vyšší než u 4 válců a dále riziko vypálení vstřiků, tak je to prostě blbost. Ať už technická nebo ekonomická. Úspora na benzínu nikdy nezaplatí investici.
Pokud nemáš na banány, nekupuj si opici!
Sám jsem viděl a řídil Superba 3,6 předělaného na plyn. Spotřeba neodpovídala deklarovaným parametrům, projev motoru nic moc. A LPG zase pěkně rychle putovalo ven.
Dobře Ti radím. Vyser se na to.
A když si to propočítáš a zjistíš, že budeš někde na 30% až 35% spotřeby benzínu co teď a k tomu ještě spotřeba LPG. Spočítáš si investici, která je samozřejmě vyšší než u 4 válců a dále riziko vypálení vstřiků, tak je to prostě blbost. Ať už technická nebo ekonomická. Úspora na benzínu nikdy nezaplatí investici.
Pokud nemáš na banány, nekupuj si opici!
Sám jsem viděl a řídil Superba 3,6 předělaného na plyn. Spotřeba neodpovídala deklarovaným parametrům, projev motoru nic moc. A LPG zase pěkně rychle putovalo ven.
Dobře Ti radím. Vyser se na to.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 3,6 FSI LPG
jednou jsem si fakt chtěl koupit opici. Nekecám. Teda živou, zvířecí. Na ty banány jsem Jiří vůbec nepomyslel. Ale vzhledem k tomu, že ty seš někdy až protivně technicky zdatnej, tak kolegovi doporučím, aby tě poslech.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 3,6 FSI LPG
Existuje reseni, kdy se benzinove vstrikovace vyuzivaji pro vstrik kapalne faze LPG. Osobni zkusenost nemam zadnou, nicmene technicky mi to prisel celkem zajimavy napad, protoze to (alespon od pohledu teoreticky) odstrani spoustu neduhu, ktere dnes u LPG v modernich primovstrikovych motorech jsou.
- Atila
- Závodník
- Příspěvky: 626
- Registrován: 15.06.2013 07:10
- Bydliště: Praha-Venkov
Re: 3,6 FSI LPG
Já to dost dobře nechápu,za kolik myslíš že budeš jezdit v tom plynu?Úspora nulová,výkon nižší.Tenhle motor (i když s menším výkonem) má kamarád v SII a nijak to nešetří a jezdí za 11L/100km.To mně nepříjde nějak hrozný na šestivál stímhle výkonem.
Vždyť i většina z nás jezdí kolem 7L/100km a to máme o cca 100KW míň!
Vždyť i většina z nás jezdí kolem 7L/100km a to máme o cca 100KW míň!
PASSAT B8 2.0TDI 140KW > 170KW HIGHLINE
GOLF MK1 KABRIOLET
GOLF MK1 KABRIOLET
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,6 FSI LPG
Prijde doba a jsem realista a mel jsem v daily autech vzdy naftu(muj rocni najezd je 50-70tkm) a dnesni TSI motory zerou min jak TDI. Ta 3.6,co ma SII je velice usporna. Da se s ni jezdit bez problemu kolem 9l (ano je potreba brat v potaz plno faktoru) co mam zkusenosti s vykonyma benzinovyma motorama,tak auto velikosti VW tiguan a to Subaru Forester 2.5XT 169kw kolem 10l benzinu. Impreza STI 221kw 8.7-11l bez problemu (ano umel jsem jet i za 42l/100km) Subaru legacy 3.0R v automatu a combi 10-11.5l vsechny auta stala 4x4 a u STI jen na rezim sport Sharp. Me TDI jezdi kolem 8-9l ted. Druhy kolem 6l obe 125kw a z koncernu. I novy porsche 911 GT3 je uspornejsi,jak 1.8T 169kw v audi S3. Jak bylo psano opice a banany. Pokud najedes kolem 30tkm rocne,tak LPG se ti nevyplati. Spotreba nebude poloviční,jako tomu bylo drive u felicii a fabii. Naklady na 6ti hrnek kolem 35-40tkc. A stale budes tankovat i benzin. Kdyz si to hodis do kalkulacky,tak prestavba auta na LPG neberu jako usporu. Navic to LPG neni uplne idealni pro tento motor. Lepsi je koupit auto primo na CNG. S tim nemame zadny problemy na servise,jezdi to usporne a naklady jsou super na bezny provoz.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: 3,6 FSI LPG
Zkusil bych kontaktovat Autogas Barták v Mor.Budějovicích.
A pokud Ti nevadí vzdálenost tak Martin Podzemný z Nov.Jičína.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
A pokud Ti nevadí vzdálenost tak Martin Podzemný z Nov.Jičína.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 3,6 FSI LPG
no určitě nejde o spotřebu v LPG, ale o rozdíl cen
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,6 FSI LPG
Atila: ehm, 27,90 nebo 10,90 za litr je krapánek rozdíl ne?
http://tank-ono.cz/cz/index.php?page=cenik" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tank-ono.cz/cz/index.php?page=cenik" onclick="window.open(this.href);return false;