1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Příspěvek od doktor013 »

blby je ze pokud nekdo prodava z "privatu" tak jsou neduverivi vuci cizincum a neodpovidaji na e-maily apod., ja kdyz jsem schanel, tak po informaci ze jsem z CR jsem byl vzdycky az jako "posledni sance", ale to uz jsem mel pak nakoupino, dale potom spousta handelu vystupuji jako soukrome osoby, ma to svoje uskali a hlavne pekny auta jsou daleko v bohatsich spolkovych zemich napr. v okoli Frankfurtu apod. , no hlavne nepospichat, a nic ze Saska, V Mnichove je taky aut kupa ale hujdy...
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Příspěvek od doktor013 »

ppfox píše:
Jirka. píše:...Když jezdím s TDI „na dobytka“ tak není problém jezdit za 9L, u TSI 13L, svižná jízda TDI 7L TSI 9,5L a klobouk TDI 5L a TSI 7L...
jasně že jo, je úsměvný číst že někdo jezdí na dobytka s passatem TSI za 8 litrů...to jsou pohádky tvl :laugh: :laugh:

protoze si urcite pletou dlouhodobou s aktualni :D
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Příspěvek od doktor013 »

Jirka. píše:S tou hlučností je to tak že na volnoběh je hlučnější TDI, ale při jízdě je to +- stejné, u základních motorů možná i naopak, protože u benzínů chybí spousta odhlučnění které má nafta v základu.

jo...jel jsem ted nedavno taxikem bylo to BMP rok 06 nalitano 450 tis. km a to byl traktor :D kdyz to stalo bylo to jak kdyz ten motor kazdou chvili vyskoci....pan si to ale pochvaloval, jezdil od 180 000 a menil jen oleje a filtry ... no chci rict..oproti tomu je BMR super tiche PD, ale jak rikate...v mem pripade na dalnicich i to PD neni nijak drasticky slyset, i proto ze 5000 otacek na nem neuvidis....mel jsem nejvic 4.5 tis a to je na 6tku nepublikovatelna rychlost....jinak na 2000 ot. se sine 120km/h, 3000 ot. 160 km/h, no a po meste si to tak bruci, studene starty klasika, u TDI delaji vsechny tychle drobne rozdily v chovani motoru nafta rekl bych..ta hlucnost u TDi je zbytecne dramatizovana, zalezi jak se o motor staras..
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
Martinni
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 05.11.2012 20:11
Bydliště: Znojemsko

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Příspěvek od Martinni »

no u mě je bohužel trochu problém jet osobně pro auto někam např k Frankfurtu... a tady u Vídně je taky prd :D
Současné:Passat B6 2.0 TDi 103kW

EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW

Uživatelský avatar
Martinni
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 05.11.2012 20:11
Bydliště: Znojemsko

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Příspěvek od Martinni »

a jen tak orientačně - co jsou ty spolkové země, které stojí za zvážení? Díky :)
Současné:Passat B6 2.0 TDi 103kW

EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Příspěvek od doktor013 »

Martinni píše:a jen tak orientačně - co jsou ty spolkové země, které stojí za zvážení? Díky :)
spis nez zeme je potreba udelat profil a vybrat par favoritu a potom posuzovat pro a proti, vybavu, cenu, vzdalenost atd.

ano prihranici je idealni, ale uz se s tim pocita ze tam nakupuji i nasinci, byv. DDR je proste porad chudsi bratr, sami jezdi v ojetinach :) tzn, treti, ctvrty majitel apod.

co do velikosti nabidky me zaujal i Berlin a Hamburg ale je to dal no...ale to Bavorsko nemusi byt spatny, i ten Mnichov kdyz budes mit stesti na kus

kdyz uz treba budes nekoho platit tak pekna auta vozi i z Belgie a Holandu, nebo Swiss pak ...ale otazka zda se to vyuplati u starsiho auta ...

ja osobne hledal na mobile.de a potom na autoscout24.de

na scoutu je asi vic aut = vetsi vyber na mobile mi prijde jsou novejsi auta a i v zaruce apod. ze zoufalstvi jsem pak zkousel i ebay ale to byl omyl...



EDIT: nebo se na to vyprdni a kup to tady na klubu, mozna te to vyjde +- stejne :)
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Příspěvek od doktor013 »

http://ww3.autoscout24.de/classified/28 ... asrc=pl|as" onclick="window.open(this.href);return false;

tenhle je treba super za ty prachy 216 tis...jen ten najezd, ale tak je to vzdycky taky se prodavaj CR 2010 i za 9 tis euro ...
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Příspěvek od Jirka. »

doktor013 píše:http://ww3.autoscout24.de/classified/28 ... asrc=pl|as

tenhle je treba super za ty prachy 216 tis...jen ten najezd, ale tak je to vzdycky taky se prodavaj CR 2010 i za 9 tis euro ...
Ty vole doktore! Dyt je to tágo, jenom ta barva snižuje cenu o 50litrů nejmín, a to nepočítám to že to je holota a ještě orajtovaná. Za to bych nedal ani 200tis. i s dovozem a přihlášením :D
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Příspěvek od doktor013 »

mas recht, hlavne ze tam sviti ten taxametr a toho klobouku jsem taky si nevsim, radsi mlcim uz :) zas je ale fer ze to nemaskujou :)

kazdopadne jsem nasel treba fsi 1.8 rok 10 s najezdem 70 tis. za 13 tis ??? nejak to tam taky zdrazilo ?

je to tezky za solidni B7 s najezdem okolo 150 tis da okolo 350 tis v prepoctu....nevim jak moc je to vyhodny no
Naposledy upravil(a) doktor013 dne 20.09.2016 17:53, celkem upraveno 3 x.
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Příspěvek od KJirka »

mně bylo hlavně divný, že je rozškubaná sesle u mitfáry. :laugh: :laugh: :laugh:
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Příspěvek od doktor013 »

dobre kluci ale co tohle ?

http://ww3.autoscout24.de/classified/29 ... asrc=st|as" onclick="window.open(this.href);return false;

ha teorie o hamburku se potvrzuje, B7 za 170 tis? to uz stoji za zvazeni ne ? 5 let stary auto, jen ten najezd zase...ja vlastne nehledam :)
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
snuff
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 06.08.2013 10:20

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Příspěvek od snuff »

ved to su vsetko taxiky..nepredajne auta. ja som voci tymto jazdenkam co maju 200-300 000km skepticky ..radsej by som si kupil novu jettu v holote so 100 konami ako 5 rocneho passata s 300 000km..do toho bude clovek len a len sypat prachy. doba dobrych jazdeniek je uz davno prec.
1.8T f čypu

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Příspěvek od doktor013 »

pravda zase ta barva, ale tentokrat metla, ale happy taxi :D njn tech 300 tis. je asi risk, je to psychologie, vzhledem k tomu ze jsem dal podobnou catku za B6 s 200tis, u tech B7 to levny jen tak pro nic zanic ...jak se stara prumernej nemeckej taxikar o auto ? kdo vi...ale je to cesta jak nasrat souseda cha

zaujalo me jeste tohle za 206 tisic ale je to spagetak, takze kdo vi jak seriozni bude.... njn jsou to ale samy socialy... zas ale ty hadrovy sedacky jsou pohodlny :) u B6 rok 10 takze CR v relacich do 200 tisic je na vyber najezdy okolo 150 tis, jen ty motorizace jsou slabsi...125 kw skoro nevidis..hmm
http://ww3.autoscout24.de/classified/28 ... asrc=st|as" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) doktor013 dne 20.09.2016 19:35, celkem upraveno 1 x.
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
Martinni
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 05.11.2012 20:11
Bydliště: Znojemsko

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Příspěvek od Martinni »

jako auto pěkný, jen ten nájezd a výbava...jak jsem už psal - venek ideál R-line, vnitřek highline, multifunkční volant, ideální stav by byl i výhřev čelního skla (není nutnost, stejně mám v plánu bufíka), nájezd okolo 200 000 - ideálně pod.
dá se říct, že vycházím tak nějak z tohoto https://www.sauto.cz/osobni/detail/volk ... oFrom=list
ale jak říkám, zatím do jara posbírám informace a k jaru začnu řešit detaily
Současné:Passat B6 2.0 TDi 103kW

EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Příspěvek od Jirka. »

Tak zase nelze cenově srovnávat B6 a B7. Jen tak pro zajímavost já nedávno měl B7(než jsem jí prodal) nejeto měla 280tis. a na vnitřku to nebylo vůbec poznat, a to to byla světlá látka! To tágo s tou rozpraskanou sedačkou(dobře, je to koženka) a takhle ošoupaným volantem bude mít podle mého úsudku tak 800tkm.

Pro porovnání to moje stálo 280.000kč, ale byla to 4x4 125kw,DSG,DCC,parkováky, kamera,xenony, výhřev čelního, media-in, AH, barevný maxidot, dvojitá okna, samostmívací vnější atd. A ne takový hujdy co jsou vidět tady...jestli pak není lepší koupit něco takového v ČR než si dotáhnout tágo s osmi křížkama na hrbu a ještě zaplatit dovoz, dovozovou TK a přihlášení.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“